Sintara schreef:Dat vier ik niet, dus heeft voor mij geen zin om daarop te wachtenIk dacht echt dat het een ongeschreven regel was om dat pas na Sinterklaas te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Ik dacht echt dat het een ongeschreven regel was om dat pas na Sinterklaas te doen
BabiiVeeraa schreef:Sintara schreef:Ik dacht echt dat het een ongeschreven regel was om dat pas na Sinterklaas te doen
Ik was hier als mega kerstfan een beetje bang voor toen mijn zoontje de sinterklaas leeftijd kreeg. Maar hij sprak al snel (nog geen 2,5 jaar) de mooie woorden 'Maar mama, sinterklaas vindt kerstbomen toch ook heel erg mooi?'. Dus nu komt hier gewoon de kerstboom zodra we daar zin in hebben
Exitium schreef:Westhof schreef:Ik schop dit topic omhoog… Vorig jaar stond mijn boom eind oktober al. Zo rigoureus gaat het dit jaar niet zijn
Hier heb ik 'm toevallig vanmorgen neergezetVond het wel een goeie met de wintertijd vanaf zondag
Bellatrix schreef:Ik heb brave katten.Die doen er vrijwel niets mee. Soms een tik geven tegen een bal die onderaan hangt maar die zijn onbreekbaar dus is niet erg. Ze springen er niet in ofzo.