Banjer schreef:Yonker: jouw extra cadeautje gaat nog op de post hoor... 'beetje' druk geweest met IICH Groningen
Geen haast hoor, het is al super lief dat ik wen extra cadeautje krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Bienotje schreef:Verwachtingen dat voorgaande edities doorgelezen worden mag wat mij betreft wel losgelaten worden. Dat iemand 3 edities terug aan heeft gegegeven dat bepaald type thee lieveling is gaat te ver qua terugzoeken voor een SS. Kan inmiddels ook veranderd zijn zelfs, het ss topic is in het nu.
Wel is reagerende lootjes die vooral weergeven wat ze niet willen is ook lastig. Het gaat erom wat je wél wilt (dat is echt niet gelijk een Boodschappenlijstje, het helpt alleen maar)
Precies. Ik lees geen voorgaande edities door. Ik verwacht in dit topic te vinden wat ik aan info nodig heb. Verder kunnen dingen veranderen, zo wilde ik een jaar of 5 geleden absoluut geen cremes of shampoo, want ik had er zo veel. En vorig jaar wilde ik dat juist wel graag. Dit jaar was het ook welkom.
justdiesel schreef:Misschien bij opgave om mee te doen al als beheer kijken hoe actief mensen zijn op Bokt.
Keizerinnnn schreef:justdiesel schreef:Misschien bij opgave om mee te doen al als beheer kijken hoe actief mensen zijn op Bokt.
Haal alleen even dit zinnetje eruit. Maar dit zou betekenen dat ik uitgesloten zou worden voor deelname en dat zou ik wel erg jammer vinden.
Ik ben een erg actieve meelezer op Bokt, maar reageer weinig. Ben doordeweeks elke dag wel online en heb ik dit topic zo actief mogelijk meegedaan en altijd alle vragen beantwoord.
Het blijft denk ik toch lastig, sommige willen waarschijnlijk echt graag meedoen maar dan schiet het erbij in door omstandigheden die voor ons onbekend zijn. Dit is vervelend natuurlijk, maar als er op heel veel geselecteerd gaat worden voor je mee mag doen wordt de drempel denk ik ook te hoog. Voor mij dan iig wel.
justdiesel schreef:Ik snap wat je bedoeld, maar aangezien het de bedoeling is dat je actief mee kletst is dat wel zo fijn voor je lootje en Santa.
En het klinkt misschien vervelend maar kun je of wil je dat niet dan is het toch beter om niet mee te doen.
Begin er dan gewoon niet aan.
Dit is niet persoonlijk naar jou bedoeld, meer algemeen.
Neonlight schreef:In principe ben ik het daar mee eens, maar moet er bij zeggen dat het dit jaar wel een extreme pech editie was. Wij gaan er als organisatie niet van uit dat deelnemers doodziek in het ziekenhuis terecht komen, en helaas was dat bij maar liefst 3 deelnemers het geval.
Galja schreef:Ik ben een hele fanatieke meelezer maar post gedurende het jaar niet veel.
Dusja, als dat een eis wordt lig ik eruit.
Apple schreef:Ik post zelf ook niet meer zoveel op Bokt, dat gaat een beetje bij vlagenEr is wel meer dan genoeg te vinden op Bokt van mij
![]()
Ik vond het prima werken met de weekvragenAndere jaren werd het topic vaak een beetje 'dat vind ik leuk' 'o ja dat vind ik ook leuk/juist helemaal niets' en dat pagina's achter elkaar door. Door de weekvragen kwam er wat meer variatie in het topic en leerde je mensen ook beter kennen.