Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Verwachtingen dat voorgaande edities doorgelezen worden mag wat mij betreft wel losgelaten worden. Dat iemand 3 edities terug aan heeft gegegeven dat bepaald type thee lieveling is gaat te ver qua terugzoeken voor een SS. Kan inmiddels ook veranderd zijn zelfs, het ss topic is in het nu.
Wel is reagerende lootjes die vooral weergeven wat ze niet willen is ook lastig. Het gaat erom wat je wél wilt (dat is echt niet gelijk een Boodschappenlijstje, het helpt alleen maar)
Bienotje schreef:Verwachtingen dat voorgaande edities doorgelezen worden mag wat mij betreft wel losgelaten worden. Dat iemand 3 edities terug aan heeft gegegeven dat bepaald type thee lieveling is gaat te ver qua terugzoeken voor een SS. Kan inmiddels ook veranderd zijn zelfs, het ss topic is in het nu.
Wel is reagerende lootjes die vooral weergeven wat ze niet willen is ook lastig. Het gaat erom wat je wél wilt (dat is echt niet gelijk een Boodschappenlijstje, het helpt alleen maar)
Neonlight schreef:Ik heb gisteren 3 kadootjes uit het pakket in een doos gestopt voor op zolder op te bergen, de kerstboom hangers.![]()
Blijf nog steeds benieuwd naar de houten hanger van de dalmatier, hoe die gevonden is.
De sleutelhanger is direct in gebruik genomen.Het boek moet ik nog lezen, maar had voor deze vakantie iets teveel boeken op de lijst staan om te lezen.
In het kookboek heb ik ook al wat leuke recepten gespot die ik zeker ga uitproberen.
Jorex schreef:Ik lees altijd voorgaande edities door om mijn lootje wat te leren kennen. Ik heb eerlijk gezegd liever een lootje wat wat minder zegt maar wel nuttig dan eentje die superveel "kletst" want dan moet ik 3 pagina's aan geklets doorlezen. Was ook het enige jaar dat ik niet terug heb gelezen in vorige edities en niet eens alle comments in het huidige jaar.
Ik heb zelf volgens mij maar 2 pagina's dit jaar en mijn SS kon er prima mee uit de voeten qua cadeaus.
Jorex schreef:Nee ik wil het kippenhok absoluut niet hierin hebben, dat is kletsen over dingen die niet perse met de SS te maken hebben. Meer gewoon gezellig zeg maar, dus dan heb je al helemaal gedoe met de berichten uitpluizen qua nut. Deze topics zijn juist apart gegaan zodat de personen die graag off topic kletsen een plekje hebben. (Ik ben duidelijk niet 1 van die personen).
Zertab schreef:Jorex schreef:Nee ik wil het kippenhok absoluut niet hierin hebben, dat is kletsen over dingen die niet perse met de SS te maken hebben. Meer gewoon gezellig zeg maar, dus dan heb je al helemaal gedoe met de berichten uitpluizen qua nut. Deze topics zijn juist apart gegaan zodat de personen die graag off topic kletsen een plekje hebben. (Ik ben duidelijk niet 1 van die personen).
+1
Als het kippenhok topic hier bij komt houd ik het niet meer bij met bij lezen ,
Neonlight schreef:Kippenhok topic is nogal slap gezever en weinig informatie uit te halen. Inderdaad is destijds bewust de keuze gemaakt om het apart te doen zodat dit topic meer ontopic bleef.