Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 00:30

Mensen die zonder reden niet actief zijn mogen van mij best op een foei lijst.
Net als mensen die geen pakket samenstellen/niks versturen of als het vaker gebeurd geen passend pakket samenstellen.

Je praat niet voor niets mee en geeft tops en flops door.
En kijk als het mogelijk is naar voorgaande jaren.

Als je niet actief bent is het niet leuk en misschien ook moeilijk om een pakket voor iemand samen te stellen.

Secret Santa is een leuk feestje.
Je doet er met plezier aan mee.

Mijn pakket had vertraging en de organisatie reageerde elke dag erg snel.
Ik kan alleen maar complimenten doorgeven.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 00:44

Verwachtingen dat voorgaande edities doorgelezen worden mag wat mij betreft wel losgelaten worden. Dat iemand 3 edities terug aan heeft gegegeven dat bepaald type thee lieveling is gaat te ver qua terugzoeken voor een SS. Kan inmiddels ook veranderd zijn zelfs, het ss topic is in het nu.

Wel is reagerende lootjes die vooral weergeven wat ze niet willen is ook lastig. Het gaat erom wat je wél wilt (dat is echt niet gelijk een Boodschappenlijstje, het helpt alleen maar)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 01:37

Bienotje schreef:
Verwachtingen dat voorgaande edities doorgelezen worden mag wat mij betreft wel losgelaten worden. Dat iemand 3 edities terug aan heeft gegegeven dat bepaald type thee lieveling is gaat te ver qua terugzoeken voor een SS. Kan inmiddels ook veranderd zijn zelfs, het ss topic is in het nu.

Wel is reagerende lootjes die vooral weergeven wat ze niet willen is ook lastig. Het gaat erom wat je wél wilt (dat is echt niet gelijk een Boodschappenlijstje, het helpt alleen maar)

Wel mee eens idd. Het terug zoeken is super leuk en kan echt wel een extra leuk elemement zijn, maar naar mijn idee geen must. Reageren in t huidige topic is een leuker, idd smaken kunnen namelijk ook wel eens veranderen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 05:52

Bienotje schreef:

Precies. Ik lees geen voorgaande edities door. Ik verwacht in dit topic te vinden wat ik aan info nodig heb. Verder kunnen dingen veranderen, zo wilde ik een jaar of 5 geleden absoluut geen cremes of shampoo, want ik had er zo veel. En vorig jaar wilde ik dat juist wel graag. Dit jaar was het ook welkom.

Galja

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 10:54

Ik heb wel zitten spitten in vorige ss topics voor mn loodje en denk dat ik mede daardoor ( en die vragen die ik kon stellen) wel aan een leuk passend pakket ben gekomen.

Zelf was ik geen makkelijk loodje daar er weinig over mij op Bokt te vinden is, het de eerste keer was dat ik mee deed en ik ook niet altijd even duidelijk antwoord kon geven op de weekvragen.
Maar ook ik kreeg echt een prachtig passend pakket waar ik inmiddels al heel veel plezier van heb gehad.
Kaarsjes branden, lekker douchen en zoontje badderen.
Handschoenen zijn al in gebruik geweest en de hondenknabbels zijn op.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 10:57

Ik denk ook niet dat je uit moet gaan van informatie van edities terug. 1 of 2 edities kun je nog terugzoeken, maar 3 edities terug is al best lang geleden. Ik ben ook wel veranderd in bepaalde voorkeuren, al zijn sommige toch echt harde no-go's gebleven :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 10:57

Ik lees altijd voorgaande edities door om mijn lootje wat te leren kennen. Ik heb eerlijk gezegd liever een lootje wat wat minder zegt maar wel nuttig dan eentje die superveel "kletst" want dan moet ik 3 pagina's aan geklets doorlezen. Was ook het enige jaar dat ik niet terug heb gelezen in vorige edities en niet eens alle comments in het huidige jaar.
Ik heb zelf volgens mij maar 2 pagina's dit jaar en mijn SS kon er prima mee uit de voeten qua cadeaus.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 10:59

Neonlight schreef:
Ik heb gisteren 3 kadootjes uit het pakket in een doos gestopt voor op zolder op te bergen, de kerstboom hangers. -O-
Blijf nog steeds benieuwd naar de houten hanger van de dalmatier, hoe die gevonden is.
De sleutelhanger is direct in gebruik genomen. <3 Het boek moet ik nog lezen, maar had voor deze vakantie iets teveel boeken op de lijst staan om te lezen. :))In het kookboek heb ik ook al wat leuke recepten gespot die ik zeker ga uitproberen.

Leuk om te lezen. De dalmatiër hanger heb ik speciaal voor je laten maken door een kennis met een laser printer. Ze maakt ze op bestelling.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 12:00

Ik vond het heel leuk om mee te doen! En ook complimenten voor de organisatie.

Voor mijn lootje heb ik wel de vorige edities doorgelezen, maar snap ook goed dat mensen dat niet doen.
Ik ben zelf geen actieve bokker, maar heb wel een heel leuk pakket gekregen! De snoepjes zijn al op, het olifantenbeeld staat tussen de andere beelden, de knaagstaven voor de ratjes zijn al op, Moos vindt z'n vogeltje helemaal leuk en het potje gaan we zeker voor Hidde gebruiken. :D

Ik vond het ook leuk om de verslagen te lezen van de rest, alleen was ik de laatste tijd niet zo actief met reageren. Sorry daarvoor, ging privé allemaal even niet zo lekker.

Lastig dat mensen zich opgeven en vervolgens niks meer laten horen. Snap niet zo goed waarom je je dan opgeeft eigenlijk. :)
Wel lastig om dit te voorkomen, dat lukt bijna niet denk ik.
De weekvragen waren wel heel leuk! Ook om te beantwoorden.

Ik vond het kaartje toen mijn oma was overleden ook zo bijzonder en lief. Echt een top organisatie. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 12:28

Speciaal laten maken, ik had het vermoeden al. <3
Ik vind hem echt superleuk, jammer dat het nu weer 11 maanden duurt voordat hij weer tevoorschijn komt. -O-

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 12:51

Mijn persoonlijke mening is dat als je weinig tijd hebt dat je dan ook niet mee moet doen.
Nare omstandigheden zijn een uitzondering natuurlijk, dat heb je niet in de hand.
Maar het is gewoon echt niet leuk als je een lootje hebt die amper post en ook geen verslag doet van het pakket of niet gaat raden.
Zulke mensen mogen wat mij betreft uitgesloten worden.
Misschien bij opgave om mee te doen al als beheer kijken hoe actief mensen zijn op Bokt.
En ik zag dus dat er een kippenhok topic is voor secret santa en dit topic.
Is het niet slimmer om alles in 1 topic te houden?
Dan is er misschien meer voor mensen om op te reageren?

Ik heb gelukkig een heel fijn lootje gehad die zeker wel actief was Mriek1990 :D
Dus ga niet zeggen dat je niet actief bent haha.
Mijn pakket was ook super!
Ik ben al in het boek begonnen, leest echt super fijn weg.
Ik lees alleen in bed dus duurt even voordat hij uit is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 12:53

Ik denk dat je dan wel heel veel bij te lezen hebt. :))

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 13:09

Nee ik wil het kippenhok absoluut niet hierin hebben, dat is kletsen over dingen die niet perse met de SS te maken hebben. Meer gewoon gezellig zeg maar, dus dan heb je al helemaal gedoe met de berichten uitpluizen qua nut. Deze topics zijn juist apart gegaan zodat de personen die graag off topic kletsen een plekje hebben. (Ik ben duidelijk niet 1 van die personen). _O-

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 13:11

En persoonlijk vind ik in dit topic ook genoeg langs komen waar iedereen op kan reageren, dus geen activiteit kan daar niet aan liggen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 13:13

Kippenhok topic is nogal slap gezever en weinig informatie uit te halen. Inderdaad is destijds bewust de keuze gemaakt om het apart te doen zodat dit topic meer ontopic bleef. :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 13:19

En zoals iemand anders ook al zei, in dit topic komen genoeg onderwerpen voorbij waar je aan kunt haken. Dus dat kan het excuus niet zijn. En je kunt altijd zelf een vraag stellen en daarmee weer een nieuw onderwerp ter sprake brengen als je weinig aansluiting vindt bij de huidige onderwerpen

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 16:44

Voor mij was het ook echt een hele geslaagde editie en dit jaar ga ik zeker weer mee doen :))

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 17:23

Jorex schreef:
Ik lees altijd voorgaande edities door om mijn lootje wat te leren kennen. Ik heb eerlijk gezegd liever een lootje wat wat minder zegt maar wel nuttig dan eentje die superveel "kletst" want dan moet ik 3 pagina's aan geklets doorlezen. Was ook het enige jaar dat ik niet terug heb gelezen in vorige edities en niet eens alle comments in het huidige jaar.
Ik heb zelf volgens mij maar 2 pagina's dit jaar en mijn SS kon er prima mee uit de voeten qua cadeaus.

Klopt! Ik kon er goed mee uit de voeten!

Alleen het is ook aan je lootje om goed op te letten om de persoonlijke vragen te beantwoorden. O:)

Maar ook dat is goed gekomen, want ik stuur dan gewoon een berichtje naar het beheer. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 19:27

Bedankt voor alle antwoorden.

Ik heb de cadeautjes van mijn Santa ook in gebruik. De poezen genieten van het snoep, het speelgoed en spelletjes. De chocolade was snel op, kortom heerlijk. <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 19:41

Jorex schreef:
Nee ik wil het kippenhok absoluut niet hierin hebben, dat is kletsen over dingen die niet perse met de SS te maken hebben. Meer gewoon gezellig zeg maar, dus dan heb je al helemaal gedoe met de berichten uitpluizen qua nut. Deze topics zijn juist apart gegaan zodat de personen die graag off topic kletsen een plekje hebben. (Ik ben duidelijk niet 1 van die personen). _O-

+1

Als het kippenhok topic hier bij komt houd ik het niet meer bij met bij lezen ,

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 20:08

Zertab schreef:
Jorex schreef:

+1

Als het kippenhok topic hier bij komt houd ik het niet meer bij met bij lezen ,

Same, vond dat nu soms al een uitdaging :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:03

Neonlight schreef:
Kippenhok topic is nogal slap gezever en weinig informatie uit te halen. Inderdaad is destijds bewust de keuze gemaakt om het apart te doen zodat dit topic meer ontopic bleef. :j

Ik lees het kippenhok niet eens. Dus alsjeblieft niet samenvoegen.

Hier al 1 geurkaarsje op, de andere brandt zo nu en dan. Thee is al op. Dus wordt allemaal gebruikt.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 21:13

Hier zijn de cadeautjes van mijn santa ook volop in gebruik, de paardensnoepjes zijn bijna op, de paarden vonden ze heerlijk !

Aankomende week ga ik het kaarsenmaken met zusje proberen en vriendlief en ik gaan zo zitten voor het escape room spel :j

Wordt vervolgd

Moet zeggen dat ik echt niet zo actief kan zijn als sommigen hier, maar zeker mijn best doe. Een kippenhok volg ik totaal niet dus dan zul je me daar ook niet zo snel vinden :n

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 22:30

Yonker: jouw extra cadeautje gaat nog op de post hoor... 'beetje' druk geweest met IICH Groningen Y;(

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-25 22:36

Ik kijk ook terug op een geslaagde editie, weekvragen vond ik soms wat lastig te beantwoorden.