Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Ik heb dit jaar voor het eerst meegedaan en heb het als ontzettend positief ervaren. De weekvragen waren prettig en zorgde voor extra gespreksstof in het topic. Vond het zelf lastig om soms aangehaakt te blijven en niet steeds hetzelfde te zeggen, zeker toen de pakketten binnen kwamen. Las wel alles steeds mee.
Heb een paar x contact gehad met Neonlight over mijn lootje en kreeg telkens supersnel reactie dus dat was erg prettig!
Het idee om extra info te vragen is voor mij geen probeem, ik krijg zelf altijd ook een mail als ik een pb krijg, maar niet iedereen zal dat aan hebben staan. Ik neem ook aan dat deze info enkel gebruikt wordt voor "nood" situaties als iemand niet te pakken te krijgen is of als er een pakket kwijt is o.i.d.
Ik doe volgend jaar zeker weer mee als het in de situatie past!
Banjer, Lavitabella, marleen_88 en Neonlight heel erg bedankt!
capopjekop schreef:Je kunt ook via bokt mailen toch? Althans bij de meeste bokkers staat die optie in het profiel.
Is het een idee om een naughtylijst te maken? Mensen die dit jaar doorgestreept zijn omdat ze niet actief waren zouden van mij volgend jaar niet mee hoeven doen. Tenzij er een goede reden was.
Verder geen dingen die beter kunnen qua beheer. Ik vond dit jaar de toon vanuit het beheer heel prettig. Duidelijke communicatie wanneer er wat fout liep. Dus trek dat vooral door naar volgend jaar zou ik zeggen!
Edit: ik heb mezelf gemaild via bokt en dat mailtje kwam netjes aan. Dus als iedereen dat instelt dan kan dat ook een oplossing zijn
Noisy schreef:Germie,
zoals Keizerinnnn het schrijft doen wij het ook. Vooral het tanken, bizar dat als je de snelweg afgaat, de rotonde rond, bij het tankstation bent (zeggen en schrijven pakweg een 250m) en vervolgens 30 tot 40ct per liter minder betaald. Een kleine moeite die zich heel goed uitbetaald
Noisy schreef:Ja, daar was ik ook al een beetje bang voor Germie, dat zo’n singlereis poepie duur is
mriek1990 schreef:LW_Daisy heel veel sterkte met dit grote verlies. Wat een verdriet voor je. ♡
Beheer inderdaad bedankt voor de organisatie! Het was mijn eerste keer, maar vond het super leuk om mee te doen!![]()
Wellicht volgend jaar weer?![]()
JustDiesel, ik heb van jou hoedje gebruik gemaakt voor onze jaarlijkse kerstwens op de socials.![]()
[ Afbeelding ]