Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:LWDaisy schreef:Noxa wordt lekker oud haha. Grijze snoet, tandjes kwijt, ..Maar de liefste die er is hoor!
Ik ga een gokje wagen, na spitten.. StonedRomy, ben jij mijn Santa?
In een keer goed! Fijn dat het pakket zo goed is ontvangen. Ik zag te laat dat je niet van cederhout qua geur houdt
StonedRomy schreef:Fijn dat het laat aankomen van mijn pakket achteraf gezien de perfecte timing was!
Mijn complimenten aan het beheer. Toen ik helaas moest aangeven mijn pakket niet optijd te kunnen verzenden doordat ik plotseling mijn 3 jarige hond moest laten gaan hebben ze met zeer veel respect en empathie gereageerd op mij.
Jorex schreef:Ik hoop dat alles goed is bij mijn lootje. Gelukkig wel te horen gehad dat het pakket beviel, maar verder is ze nog niet weer op bokt geweest sindsdien.![]()
Prachtige stal hahatsjoe!
Omstandigheden zijn bij meerdere mensen inderdaad verre van ideaal geweest StonedRomy. Nog veel sterkte met het verlies van je hond.
mriek1990 schreef:LW_Daisy heel veel sterkte met dit grote verlies. Wat een verdriet voor je. ♡
Beheer inderdaad bedankt voor de organisatie! Het was mijn eerste keer, maar vond het super leuk om mee te doen!![]()
Wellicht volgend jaar weer?![]()
JustDiesel, ik heb van jou hoedje gebruik gemaakt voor onze jaarlijkse kerstwens op de socials.![]()
[ Afbeelding ]