Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vooral in de snackbal voor kippen haha!

Love love love de dino-slinger
En heel mooie tegeltjes! 
hahahatsjoe schreef:Ik bedoelde dus een dikke knuffel voor Dwitzel, zucht. Zit nu bij Yucatan in Leeuwarden, ga in m’n eentje uit eten, lekker ! Edit: dat hoofd van die hond, geweldig
op dit soort momenten hou ik net wat meer van bokt dan normaal. Roosch schreef:hahahatsjoe schreef:Ik bedoelde dus een dikke knuffel voor Dwitzel, zucht. Zit nu bij Yucatan in Leeuwarden, ga in m’n eentje uit eten, lekker ! Edit: dat hoofd van die hond, geweldig
Yucatan, leuk! Heeft vast gesmaakt toch?
En wat leuk dat dit eruit gekomen is!op dit soort momenten hou ik net wat meer van bokt dan normaal.

Hangt wel al vol met hondenkwijl, Noxa had veel te veel interesse

Misschien kijk ik gewoon over een hint heen - zo ben ik wel
Maar Santa, na een dutje kan ik er morgen lekker tegenaan, ik heb de rest van de week nog vakantie en jouw identiteit zoeken is één van mijn weinige activiteiten morgen, en buiten het zorgen voor mijn dieren absoluut de leukste!
Ik bedank je bij deze alvast voor dit super leuke pakket, en hopelijk kom ik morgen achter jouw identiteit! 

Ik mag ook Banjer en Lavitabella niet vergeten. Ik heb een aantal gekke, rare, verdrietige jaren achter de rug (het was niet allemaal kommer&kwel hoor - maar ik heb wel een aantal pittige dalen gehad), waarvan afgelopen september een hele zware - het overlijden van mijn tante na een aanrijding. We zijn er nog steeds kapot van, niemand van de familie heeft echt Kerst gevierd. Wel halfslachtige pogingen, maar ik ben niet de enige zonder kerstboom en zeer bewust van een lege stoel.. Het was zwaar, en jullie kaartje staat nog steeds in mijn woonkamer warmte te verspreiden.