Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 08:29

Iedereen bedankt voor deze geslaagde editie, fijne feestdagen iedereen!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 09:52

Het was een hele geslaagde editie!

Hele fijne feestdagen allemaal!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 09:55

Afbeelding

Fijne dagen allemaal <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:48

Bedankt allemaal voor deze fijn verlopen editie van secret santa. Grote complimenten aan het beheer, bedankt voor jullie inzet!!

Fijn dat alle pakketten verzonden zijn, hopelijk ook snel de laatste verslagen.

Fijne feestdagen!
Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 11:59

Fijne feestdagen allemaal!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 12:12

hahahatsjoe schreef:
Bedankt organisatie ! Wel bizar, de lick it voor de paardjes was binnen een dag op, dus nu ff kijken waar ik nieuwe kan kopen.

ohh echt :) dat is wel heel snel, dan viel die in ieder geval in de smaak. ik heb het gewoon bij een welkoop gekocht, maar ej heeft ze bijvoorbeeld ook wel

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:54

Na dat gedoe rond het door mij verstuurde pakket stuurde germie (naast anderen) mij een opbeurend berichtje. En ze bood spontaan aan dat ik wel eens een rondje op haar paard mocht rijden (na Rhea’s dood heb ik nooit weer gereden). Vanochtend was het zover…

Afbeelding

Afbeelding

Het was geweldig, alleen bij het afstappen was ik vergeten hoe groot Donna is… Gat in het zand dus… ;)

En we hebben een mini SS gehouden…

Afbeelding

Let vooral op de achtergrond ook…

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu zit ik na te genieten in m’n stoel, wat was het heerlijk om weer te paard te zitten, dank je wel germie en dank je wel organisatie, zonder SS was dit nooit gebeurd.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:58

Iedereen hele fijne feestdagen. En bedankt voor de lieve woorden. Bij ona dit jaar een kerst van samen zijn, herinneringen ophalen en voorbreiden op de uitvaart van zaterdag. Ook organisatie bedabkt voor de kaart!
On topic, ik heb genoten, bedankt allemaal en vooral de organisatie, dikke pluim voor jullie, dit was mijn 1e keer SSS en ik doe graag volgend jaar weer mee {:) :knuffel:

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 16:01

Switzerland’s dikke knuffel ❤️

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 16:05

Graag gedaan hahahatsjoe. Ik heb gelachen omje afstappoging, tja, opstappen met krukje, afstappen zonder. Maar kennelijk wilde je even zandhappen, haha.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 16:13

Wat lief Hahahatsjoe <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 16:25

Wat super leuk! En ook lief aangeboden Germie! :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 16:52

Ik zit hier nog aan tafel tussen hapjes en hoofdgerecht door, maar ben wel al vrolijk gaan zitten uitpakken :D

Was moeilijk uitpakken, gezins- rottweiler Noxa was té geïnteresseerd :') Vooral in de snackbal voor kippen haha!

Santa, ik weet nog niet wie je bent, dat zoek ik thuis uit maar ik wil je alvast enorm bedanken voor mijn suuuper leuke pakket, ik ben mega verwend! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik schrijf straks (of morgen, ik ben doodop haha) een uitgebreider verslag, is nogal onbeleefd om hier aan tafel op mijn telefoon te zitten haha.

Maar: ik ben mega blij met mij pakket! Zeker de moeite van het wachten waard! Als afsluiter straks hier sowieso koffie met de caramelsiroop *\o/* Love love love de dino-slinger *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 17:16

Wat gezellig Hahahatsjoe en Germie. Zit je dan op je kont in het zand, gelukkig tijdens het afstappen gebeurd.

Geen dank Dwitzel. :knuffel:

En daar is LWDaisy haar pakket, wat lief dat je tussendoor snel even wat post. Zo te zien ben ook jij verwend, koffielikeurtje lekker hoor! :9

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 17:53

Ik bedoelde dus een dikke knuffel voor Dwitzel, zucht. Zit nu bij Yucatan in Leeuwarden, ga in m’n eentje uit eten, lekker ! Edit: dat hoofd van die hond, geweldig :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:03

hahahatsjoe wat lief van Germie! Fijn weer even op een paard te zitten na zo'n tijd <3 En heel mooie tegeltjes!

Lwdaisy, dat ziet er al super leuk uit! Een echt kerstpakket zo op eerste kerstdag. Die hond haha :))

Ik vind het nog altijd zo bijzonder hoe iemand zoveel moeite in het pakket steekt voor een ander, en ook hoe leuk het eigenlijk is om voor iemand te doen! Het blijft een geniaal concept. Ik ben mog altijd zo dankbaar en blij met mijn pakket! En vond het een fijne editie :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:16

Tancreda echt superlief want we kenden elkaar niet. Haar paard is fantastisch, zijzelf is hartstikke aardig dus het was gewoon superleuk <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:41

hahahatsjoe schreef:
Ik bedoelde dus een dikke knuffel voor Dwitzel, zucht. Zit nu bij Yucatan in Leeuwarden, ga in m’n eentje uit eten, lekker ! Edit: dat hoofd van die hond, geweldig :D

Yucatan, leuk! Heeft vast gesmaakt toch?

En wat leuk dat dit eruit gekomen is! <3 op dit soort momenten hou ik net wat meer van bokt dan normaal.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 19:53

Roosch schreef:
hahahatsjoe schreef:

Yucatan, leuk! Heeft vast gesmaakt toch?

En wat leuk dat dit eruit gekomen is! <3 op dit soort momenten hou ik net wat meer van bokt dan normaal.

Afbeelding

Het was heerlijk. Je hoeft daar echt geen voor- of nagerecht zo groot zijn die dingen. Ken je Yucatan Roosch ?

Dit was gewoon super, ik was erdoor geraakt. Heb me voorgenomen ook meer dit soort dingen te gaan doen. Gister kwam de monteur van Kabel Noord, kreeg een nieuwe modem. Was zo dankbaar dat hij nog voor de Kerst kwam dat ik hem een fles wijn gaf, hij begon er zowat van te stotteren. Gewoon lief zijn, dat geeft jezelf ook een positieve boost. Heb echt een rottijd gehad, een rotjaar, hierdoor werd ik gewoon zo blij !

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 20:17

En ik kreeg ook nog wat van hahahatsjoe:
Afbeelding

Een sleutelhanger, chocolaatjes en klemmen voor zakjes.

Verder had ze voor na het rijden slagroomsoesjes meegenomen, die staan niet op de foto, die hebben we gewoon opgegeven. :D

En ze had mij nog even op de foto gezet op de ruin:
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 20:33

Jazeker ken ik Yucatan! :D

Wat leuk, dames!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 22:23

mariekeoo schreef:
Dat ik daar zelf niet op kon komen! bedankt!!

Jodym ben jij mijn santa?

Yesssss *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 23:18

Zo, thuis! En uitgeteld en volgevreten haha.

Een nettere foto van de inhoud van het geweldige pakket:
Afbeelding
- snackbal voor de kippen, die ga ik morgen meteen testen! :D Hangt wel al vol met hondenkwijl, Noxa had veel te veel interesse :')
- "Kerstige" speelgoedmuizen voor de katten, en 2 super grappige sterretjes met flipperbal er in, Sansi trok meteen héél grote ogen en heeft er al de woonkamer mee rond gesprongen :')
- zakje snoepjes voor de poezen, die vielen heel erg in smaak! Ik heb ze in het super schattige Kerst-brievenbusje gestopt, I love it haha!
- 2 blikjes katten-drinken (ik ken het niet!) met tonijn, die zullen komende dagen ook zeker goedgekeurd worden haha. Mijn katten weigeren nat voer te eten dus krijgen ze af en toe een beetje tonijn, en dat lusten ze erg graag, dus dit komt vast goed! :j
- het doosje links achteraan bevatte de Little Joe, een kleurtje dat ik nog niet had! :D
- een doos salami's, die heb ik daarnet bij mijn mama thuis met hand&tand moeten verdedigen :')
- karamel-siroop, die zal komend weekend ook al zeker getest worden! Ik wilde hem vandaag al bij de koffie doen, maar eerlijk - ik ben echt volgevreten, randje misselijk, dus ik wacht wijselijk even :')
- karamel/zeezout kruidnoten, ik ben erg benieuwd!
- en een dino-slinger! Dit jaar was Kerst echt bleh voor ons, we're not feeling it. Vandaar ook bewust gekozen naar de Ardennen te trekken en Kerst zoveel mogelijk te ontwijken. Volgend jaar gaan we ons wel herpakken hebben we hier al besproken, dus ik kijk er heel erg naar uit om deze op te hangen!

Arya op ontdekking!
Afbeelding

Godsamme, ik voel me nogal dom haha, ik heb net een klein half uur zitten zoeken & denken, maar komt er nog niet uit. Misschien ben ik gewoon te moe, te bijna-misselijk, te blij met mijn pakket, ... :') Misschien kijk ik gewoon over een hint heen - zo ben ik wel :') Maar Santa, na een dutje kan ik er morgen lekker tegenaan, ik heb de rest van de week nog vakantie en jouw identiteit zoeken is één van mijn weinige activiteiten morgen, en buiten het zorgen voor mijn dieren absoluut de leukste! :D Ik bedank je bij deze alvast voor dit super leuke pakket, en hopelijk kom ik morgen achter jouw identiteit!

In het algemeen wil ik het beheer heel erg bedanken.
Ik had een nogal woelige SS dit jaar haha. Ik had een lootje waar ik al vrolijk voor aan de slag ging - die vervolgens tijdelijk van de aardbol verdween. Het beheer heeft proberen bemiddelen maar kreeg de bokker in kwestie ook niet te pakken. Dus kreeg ik een nieuw lootje, want dit leek fout te gaan lopen.
Niemand treft schuld, ondertussen hebben we wel wat van de bokker gehoord en ik hoop dat ze zich snel beter voelt en volgend jaar vol goede moed durft meedoen. Ik hoef geen namen te noemen, maar bokker: als je twijfelt aan jezelf, stuur me dan een pb, ik help je met alle plezier van de wereld!

Neonlight - jij geweldig mens. Ik heb intens genoten van onze pb's over en weer. Je hebt "dit hele gedoe" op jou genomen, en dat had echt niet gehoeven. Ik wil je bij deze even heel erg in de bloemetjes zetten - je wilde perse de kosten die ik al gemaakt had vergoeden, en toen dat van mij niet hoefde, kwam ik een paar dagen later thuis en vond ik een bestelling in mijn pakjeskist waarvan ik kon zweren "dit heb ik toch helemaal niet besteld?".. Het boek was 110% mijn ding, maar ik had het écht niet besteld.. En toen dacht ik aan jou. En ik had gelijk!

Afbeelding

Even los van dat het boek dus absoluut mijn ding is, vond ik het gebaar prachtig. Je had dit helemaal niet hoeven doen - en je deed het toch.
En alsof dat nog niet genoeg was, deed je er nog een schepje bovenop!

Afbeelding

Ik kan je alleen maar oprecht bedanken voor de moeite die je gedaan hebt. Ik kijk met plezier uit naar nog heen en weer pb'en - en wie weet krijg ik je ooit nog wel eens overtuigd van THG :D

Ook Marleen_88 was aanwezig achter de schermen, en traceerde zowat elke meter van mijn pakket :D Ik mag ook Banjer en Lavitabella niet vergeten. Ik heb een aantal gekke, rare, verdrietige jaren achter de rug (het was niet allemaal kommer&kwel hoor - maar ik heb wel een aantal pittige dalen gehad), waarvan afgelopen september een hele zware - het overlijden van mijn tante na een aanrijding. We zijn er nog steeds kapot van, niemand van de familie heeft echt Kerst gevierd. Wel halfslachtige pogingen, maar ik ben niet de enige zonder kerstboom en zeer bewust van een lege stoel.. Het was zwaar, en jullie kaartje staat nog steeds in mijn woonkamer warmte te verspreiden.

Mijn leuke Santa-pakket bracht toch wel echt een kerst-gevoel, en daar ben ik erg dankbaar voor!
Ook omdat ik het bij mijn mama thuis heb kunnen uitpakken, met onze dikke hond erbij - en ook: ik zal mijn mama genieten van mij te zien genieten. Ze is een leeuwin die het recent ook erg zwaar had, en ze had het ook zwaar met hoe het al een tijdje in mijn leven loopt, en dit was erg leuk voor haar. Dus: dankjewel, Santa!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 23:51

Germie en hahahatsjoe, wat leuk! Jammer dat je het niet hebt kunnen filmen. :))

LWDaisy, ik hoop dat je van de boeken geniet. Van dit genre zijn het mijn favorieten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 01:26

Mooie woorden lwdaisy, hopelijk wordt 2025 een beter jaar voor je, maar het gemis van een naaste zal altijd blijven.

Wat leuk Germie en hahatsjoe, super lief dat je dat aangeboden hebt Germie en zo te zien hebben jullie samen een leuke dag gehad.