Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimwilliam schreef:hierbij mijn verslag van het ontvangen secret santa pakket
snel een foto kunnen maken van het pakket zonder dat 1 van de katten met haar neus er weer bij zit.
[ Afbeelding ]
ja.... dat moet voor mij zijn denkt Plumeau, Pluche was achter mij hard rond aan het mauwen en rondjes lopen want een pakketje betekend openmaken!
[ Afbeelding ]
na het leuke inpakpapier zat de doos dicht door deze leuke sticker.
[ Afbeelding ]
de doos open, later kon ik uit de krant denk ik een hint halen met veldhovens dagblad
[ Afbeelding ]
de brief die erbij zat met een foto van shetlanders in een heel mooi gebied! ( sorry kreeg hem niet gedraaid)
mijn santa vertelde ook al gelijk een hint aan me.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
alle cadeautjes ingepakt
[ Afbeelding ]
en alles uitgepakt!
[ Afbeelding ]
Santa super bedankt voor het leuke pakket! Toevallig doen we dit jaar met kerst ook cocktails met rook erbij. De kerstballen wilde ik dit jaar er graag bij hebben maar was opeens uitverkocht dus dat is top dat het in het pakket zat! Pluche vloog al gelijk in het rond springend en wel met de flamingo terwijl Plumeua net na de foto al de sticks aan het openmaken washet is soms een echt stelletje ondeugende dames.
Al met al is alles uit het pakket een top!
Na wat puzzelen denk ik dat ik Lous mag bedanken als mijn secret santa?
wat ik aan kon sluiten was dat je in de buurt woont waar veldhovens dagblad wordt bezorgd.
je hebt shetlanders
je had het in het topic al een paar keer over capybara's en alles met hun erop, de sticker denk ik een capybara te zien met kerst kleding aan.