Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 18:39

LwDaisy, gecondoleerd, heel veel sterkte
Bizar hoe het kan lopen...

Alcohol drink ik niet, in elk geval zeeeeer zelden.
Thee drink ik niet, en alleen de cappuccino van de Liddl voor in de dolce gusto vind ik lekker.
2de hands mag altijd, zolang het maar niet versleten is.
Zelf gemaakte dingen, ook leuk! Zie soms zo'n leuke creatieve dingen voorbij komen.

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 18:58

Gecondoleerd LWDaisy, wat een verdrietig nieuws.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 19:15

Wat heftig LWDaisy, sterkte !

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 21:12

Hierbij mijn voorstel post :D

Tanya, net 34 jaar, werkzaam als huisarts in de Randstad. Ik doe (te weinig) aan yoga, hou van paardrijden maar doe dit ook nog heel weinig (heb geen eigen paard), hou van spelletjes, reizen en planten. Ik ben single, heb geen kinderen, geen huisdieren.
Ik heb sinds september vorig jaar een eigen huis die inmiddels goed en wel is ingericht en voel me hier erg thuis. Ik heb geen tuin, wel een klein terras voor en achter (woon in een appartementencomplex).

Ik doe al vele jaren mee met SS, met wisselend succes. Heb wel eens een lootje gehad die amper reageerde, ook eens een lootje die vrij weinig moeite had gedaan. Maar ook hele leuke pakketten waar ik heel blij van werd. En ik vind een pakket samenstellen voor iemand ook altijd super leuk! Eigenlijk nog leuker dan iets krijgen. Dus ik ben weer benieuwd en heb er zin in.

Mijn tops en flops zal ik later plaatsen. Het zijn vooral adviezen en geven een idee, het zijn zeker geen regels!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 21:19

Gecontroleerd LwDaisy.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 22:11

LWDaisy, Gecondoleerd en veel sterkte. Wat heftig voor jullie :(:)

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 02:10

Hier ook een zeer onverwachts en plotseling overlijden binnen de 'vakantiefamilie', de 2e in een jaar tijd, zaterdag de crematie dus mocht ik even ergens iets minder actief zijn de komende week dan komt dit hierdoor.

Wat betreft Alcohol : ik drink niet vaak/veel, maar als ik wat drink is het vaak mixjes, Malibu cola, Safari sinas, favoriete cocktail is Pina Colada
Bier kan ik slecht hebben sinds de chemo's, maar fruitbier oftewel wijvenbier zoals vriendlief het altijd liefkozend noemt :+ , gaan er af en toe nog wel in. Of een lekker honingbiertje {:}
Thee is voor zieke mensen, is mijn motto altijd 8-)
Verder geen koffiezetapparaat meer thuis, mede omdat ik veel te veel koffie dronk dus ik drink enkel nog op stal en op het werk een keer een kopje, maar probeer dit ook zo weinig mogelijk te houden ondanks dat ik echt een koffielover ben

Hier trouwens ook paarden die dol zijn op snoepjes, we hebben 18 gelderse paarden dus nooit genoeg snoepjes :+

Zo weer een beetje bij volgens mij.

Misschien een leuke algemene vraag : Wat is je favoriete land (optioneel: en waarom ? )

Hier met stip op 1 Denemarken, heb Deense vrienden en in de toekomst hoop ik nog weer eens een roadtrip te maken met vriendlief er naar toe. Geen idee waarom precies, ik ging eerder enkele keren in het jaar en ik voelde me gewoon altijd 'thuis' :j
Als mooie nummer 2 Oostenrijk. Met vriendlief enkele keren geweest en de bergen, de mensen, de algehele sfeer, ik zou er zo kunnen wonen :j

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 06:19

Alcohol drink ik wel maar net als Cheytuh vooral de zoete dingen

Mijn favoriet land is toch gewoon Nederland, woon hier graag en qua vakantie ook nog genoeg mooie plekken in ons eigen land waar ik niet geweest ben.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 06:55

Favoriete land om op vakantie te gaan Spanje of Portugal. IJsland staat hoog op mijn lijstje maar daar ben ik helaas nog niet geweest.

Ik drink beide, koffie en thee :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 07:11

Wat betreft wonen vind ik NL helemaal prima, al zou ik wel wat gezonder willen wonen. Vriend ziet dat niet zitten, dus helaas voor mij.

Favoriete land om op vakantie te gaan, als het maar warm en droog is. Heb nog veel landen op mijn lijstje staan om te bezoeken.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 07:17

Dan word het toch een land waar ik nog niet geweest ben, Groenland. <3 Mooie natuur, kou, ijs, veel dieren, weinig mensen. <3 Ik zal met dit antwoord ontiegelijk uit de toon vallen maar dat maakt niet uit. :))

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 07:58

Gecondoleerd LWDaisy, wat heftig, heel veel sterkte.

Ik ben ook dol op borrelplankjes, en borrels lust ik ook wel :D
Al ben ik geen bier liefhebber.

Mijn favo plekje is zeeuws vlaanderen, ik snap echt niet dat mensen hier weg gaan.
Ik vind het heerlijk rustig en landelijk. Dat we overal ver vandaan zitten nemen we er dan ook met
alle liefde bij. <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:00

Is Ameland ook een antwoord? ;)

Nee gekheid! Favo land...oei lastig. Heb nog niet zoveel van de wereld gezien. :o
Als ik dan een moet kiezen; Denemarken. Met Oostenrijk en Frankrijk op een tweede plek.

Ik zou nog heel graag een keer naar Afrika willen om olifanten in het wild te spotten en naar IJsland voor orka's. <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:09

Zeker is Ameland een antwoord!

Zegt ze. Terwijl ze op de boot wacht.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:20

Ja, Ameland, heerlijk, veel plezier Roosch! En Groenland, geweest en inderdaad prachtig. Ik heb het geluk veel van de wereld gezien te hebben, alle werelddelen in meer of mindere mate. Ik vind Zuid Amerika wel erg leuk, maar mijn favoriete land is toch echt wel de UK en Ierland, de engelse cultuur, landschap, klimaat, echt geweldig. Maar dan is het daarna wel altijd home sweet home, reizen is leuk, vakantie fijn maar Nederland is toch mijn favoriete land om te wonen.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:24

Voor mij is dat Australië. Helaas niet naast de deur maar de mensen, manier van leven, verschillende landschappen en bijzondere natuur en dieren maken het mijn favo (vakantie)land

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:37

Favoriete land.. dat heb ik niet echt.
Ik ga heel graag naar de Waddeneilanden. Ik trakteer mezelf vaak op een weekje Egypte voor snorkelen en zon. We zijn onlangs naar Canada geweest en dat vond ik echt geniaal mooi. Maar heb nog niet genoeg van de wereld gezien eigenlijk. :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:48

Favoriete landen voor mij IJsland en Japan. Allebei zo anders maar hele mooie natuur. En beiden brengen weer hele andere dingen <3

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 08:53

Mijn favoriete land is Oostenrijk, voelt altijd als thuiskomen. Ik vind de bergen heerlijk, ik ben ook Haflinger fan dus dat telt ook mee.
Op een goede tweede plaats staat Corsica, dat combineert het beste van Frankrijk en Italie, en heeft strand en bergen, mooie combinatie. Maar ik kan me ook prima vermaken op een Grieks eiland bijv, of in Frankrijk. Dit jaar in Kaapverdië geweest en ook door mooie plekken! En in Nederland zeker ook!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 09:23

Gecondoleerd Vina! :knuffel:

Ik hou van Italië maar sinds ik regelmatig in Portugal ben voor werk moet ik zeggen dat ik daar ook echt verliefd op ben geworden! <3
Vriendelijke mensen, lekker weer, goed eten. {:}

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 09:26

Zwitserland, omdat ik daar heel veel lange vakanties heb doorgebracht en ook het plaatselijk Bärndütsch spreek (nee, dat is geen Duits, google maar even).

En daarna ga ik met Olikea mee, mij zie je niet meer aan de Belgische kust, haha! Sluis en Nieuwvliet en Middelburg: allemaal heerlijk toeven. Alleen begint de bouwmaffia ook hier met hoogbouw (Breskens, Cadzand...)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 09:31

Favoriete land, moeilijk. Ben in veel landen geweest. Costa Rica is qua natuur geweldig, maar geen cultuur. Zowel Brazilië als Colombia hebben daar weer een mooie mix van, en zijn de nummers 1 en 2 qua biodiversiteit. De Scandinavische landen zijn ook geweldig, maar ook Slovenië is prachtig. Ieder land heeft zijn eigen charme en vind het moeilijk om daar echt een favoriet uit te kiezen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 09:42

Favoriete land? Dat heb ik niet. Ik wil nog zoveel zien! Vroeger veel met mijn ouders weggeweest. Ik vond Amerika/Canada en Zuid-Afrika wel echt het gaafste daarvan. Zelf ooit 2 weken naar Ierland geweest, ook echt heel mooi! Verder ben ik de afgelopen jaren niet heel lang of ver op vakantie geweest. Voornamelijk (lange) weekendjes (Ibiza, Dublin, Krakau, Disney) en onze ponykampen met eigen paard in eigen land tot 2 jaar geleden <3 Curacao inmiddels ook een aantal keer geweest, maar dat is zeker geen favoriet land. Het is dat mijn zus daar woont, anders was het niet perse een land geweest waar ik zo vaker op vakantie naar toe zou zijn gegaan.

Dit jaar ga ik nog naar Porto (ook weer een lang weekend), nog 2 weekjes *\o/* Volgend jaar ga ik 'wilder' doen, namelijk 10 dagen Curacao met de familie en in de zomer 2 weken richting Italië. Het is lang geleden dat ik zo lang weg van huis ging, eerste auto vakantie en Italië ben ik nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd!

Maar. Als ik dan 1 land moet noemen die me echt is bijgebleven is dat Kameroen, vooral omdat ik daar 3 maanden heb gezeten. Dit land heeft echt alles, van regenwoud tot sahel woestijn, heel bijzonder. Maar qua veiligheid en qua cultuur niet een land waar ik ooit nog eens heen zou durven of aan zou raden. Het was toen echt fantastisch, en ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu zou zijn, maar zou het niet snel durven om weer terug te gaan.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-24 09:51

Heel erg veel sterkte Cheytjuh Y;( .

Ik hou echt van zon, zee en strand. Tegenwoordig ook wel meer van de natuur. Van de landen waar ik ben geweest springt Mexico er wel echt uit. Verder wil ik graag naar Nieuw-Zeeland en Australië.

Ik wilde dit jaar ook nog op vakantie naar Aruba maar dat is echt super duur! Zat daarna aan wat simpelers te denken maar oppas voor de paarden vinden is eigenlijk nog een groter probleem. := Ik ga in november naar de FEI World cup in Stuttgart. Dat is maar 3 dagen dus gelukkig ging dat wel kwa oppas.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 10:20

Gecondoleerd lwdaisy en cheytje.

Ik kom zelf graag in Oostenrijk en Duitsland. Vooral voor wintersport. Maar ook van Schotland wil ik graag meer gaan zien. De natuur en de mensen zijn geweldig. Helaas tot op heden alleen nog maar in edinburgh geweest. Maar de highlands staan zeker nog op de bucketlist