Hoeveel pakketten moeten er nog binnen komen eigenlijk? Weet er 2, van mij en van LWDaisy. Zijn dat de enige 2 nog? Duimen dat t idd morgen geleverd wordt
Miran
Geplaatst: 22-12-24 16:37
Gecondoleerd DWitzel…
marleen_88
Geplaatst: 22-12-24 16:40
Yonker schreef:
Hoeveel pakketten moeten er nog binnen komen eigenlijk? Weet er 2, van mij en van LWDaisy. Zijn dat de enige 2 nog? Duimen dat t idd morgen geleverd wordt
Er moeten nog drie pakketten afgeleverd worden.
En nog wat meer Santa's geraden. Dus vraag om een hint wanneer je er niet uitkomt. Dat is wel zo leuk voor je Santa!
justdiesel
Geplaatst: 22-12-24 17:33
DWitzel, gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte.
Wat jammer dat er mensen zijn die geen moeite doen om hun Santa te raden, ik zou dat echt heel teleurstellend vinden. En ook jammer dat er nog steeds mensen op hun pakket zitten te wachten, maar zolang alles maar alsnog geleverd word komt dat ook goed. Maar leuk is het niet voor diegene.
Veel mensen dit jaar die het enorm moeilijk hebben, ik hoop oprecht dat Secret Santa toch een lichtpuntje is geweest voor iedereen en dit toch een glimlach heeft veroorzaakt. Voor iedereen een hele dikke knuffel en duimen dat de betere tijden er aan komen.
Gecondoleerd DWitzel. En heel veel sterkte de komende periode.
En wat een mooie pakketten zijn er weer aangekomen. Zoveel persoonlijke cadeaus
Hopelijk haalt de post geen geintjes meer uit en komen de laatste pakketten ook gewoon netjes op tijd binnen.
nevica
Geplaatst: 22-12-24 18:01
DWitzel, gecondoleerd en erg veel sterkte toegewenst.
Ik hoop ook dat alle pakketten nog op tijd komen en dat iedereen nog wel even de moeite neemt om te raden.
Ondertussen had ik vandaag een grote schoonmaakdag, en mijn nieuwe dekentje is ook lekker gewassen dus die ligt al op de bank. Hoe schattig is hij. Nogmaals bedankt Kim.
Seven
Geplaatst: 22-12-24 20:46
Heel veel sterkte dwitzel
Waarom zou je je santa niet raden? Dat is toch de hele opzet van de secret santa. Apart.
Die is echt leuk Nevica
Tancreda4
Geplaatst: 22-12-24 20:47
Ditzelfde gecondoleerd en heel veel sterkte
Echt een leuk dekentje! Bestaat die ook in een poeseneditie eigenlijk?
Ik ben weer thuis!!! ik wil volle aandacht geven aan het pakket dus die ga ik morgenvroeg uitpakken zodra ik wakker ben. Helemaal leuk! Eerst even een goede nachtrust na de reis.
Ben blij om te horen dat het pakket zo geslaagd is Nevica! Het was het laatste dekentje hier met de honden erop dus blij dat die er nog lag toen ik daar liep!
hopelijk vandaag ook mijn pakket ontvangen
Roosch
Geplaatst: 23-12-24 10:30
Oh jongens mijn pakket!! zooooo spot on!!
Roosch
Geplaatst: 23-12-24 10:42
Mijn santa komt van de Veluwe, houdt van delfts blauw en takkie zo te zien! Linnie050, mag ik jou bedanken voor dit geweldig leuke pakket?? Echt in de roos dit
Het pakket stond natuurlijk al een tijdje op me te wachten, maar hij was het helemaal waard!!
Een bierpakketje met wat lekkers Badzout Pistachespread en nougat Haarklemmetjes Kleine botermesjes voor de borrel! Wieeeeeh geen geklooi meer met grote messen op tafel hihi Popcornbakjes voor m'n popcornmachine, geweldig! Badzout
Mwoooh ik ben verwend, hartstikke bedankt lieve santa!
Olikea
Geplaatst: 23-12-24 10:53
Wow,. mooie paketten zo op de valreep.. Het geduldige wachten is beloond..
Het beheer liet me weten dat mijn pakket vandaag geleverd zou worden. Ik loop het hier thuis te rekken, traag in te pakken, .. maar over een uur denk ik toch echt te vertrekken
Ook de laatste pakketten zien er allemaal super uit!