Maar helaas - een lege kist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:LWDaisy schreef:Ik ben net thuis, urenlang keukens gaan kiezen met mijn beste vriendin haha.
Maar helaas - een lege kist
Hier ook nog niks, benieuwd of de bezorgdienst onze pakketten zijn kwijtgeraakt
hahahatsjoe schreef:Ik heb even gepuzzeld, robbie88 ben jij mijn SS ? Je hebt een zoontje en komt uit het oosten, net als het labeltje van de kringloop dat erbij zat.
hahahatsjoe schreef:[ Afbeelding ]
Zit net te lezen achterop het Hoeks setje, dat is dus niet voor vieze paarden maar voor vieze schoenen. Nou kan je vertellen: dat komt van pas met die vette Friese klei.
Lavitabella schreef:Dat setje ziet er heel handig uit!
Hoe gaat het bij de andere mensen die hun Santa's nog niet geraden hebben? Willen jullie nog hulp vanuit het topic dat andere kunnen meedenken of een extra hint van de Santa?
Tancreda4 schreef:Nevica, wat een leuk pakket, en wat heeft jou santa dat orgineel bedacht dat verhaal, heel leuk! En die honden plait is leuk zeg. En je hebt dezelfde geurkaars gekregen als dat je in mijn pakket had gedaan volgens mij? Ik kan je zeggen, hij is heerlijk!
robbie88 schreef:hahahatsjoe schreef:Ik heb even gepuzzeld, robbie88 ben jij mijn SS ? Je hebt een zoontje en komt uit het oosten, net als het labeltje van de kringloop dat erbij zat.
yes dat heb je goed, heel fijn dat je er blij mee benten dat horka schoenen spul is echt heel erg fijn voor vieze schoenen, afspoelen foam borstelen en afnemen en als nieuw
marleen_88 schreef:Lavitabella schreef:Dat setje ziet er heel handig uit!
Hoe gaat het bij de andere mensen die hun Santa's nog niet geraden hebben? Willen jullie nog hulp vanuit het topic dat andere kunnen meedenken of een extra hint van de Santa?
Roosch heeft haar Santa nog niet geraden, denk dat zij wel een hint kan gebruiken.
hahahatsjoe schreef:P.S. robbie88: de kaart met de cactus heb ik in het toilet gehangen, had ik net even nodig, dank je wel.
marleen_88 schreef:Lavitabella schreef:Dat setje ziet er heel handig uit!
Roosch heeft haar Santa nog niet geraden, denk dat zij wel een hint kan gebruiken.