Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:21

Ik kwam thuis en vond een doos tegen de achtergevel *\%/*

Afbeelding

Opgemaakt, een hoop pakjes in heerlijk papier (dat ik dus allemaal heb trachten te recycleren, wat een toffe gemberkoekmannetjes staan erop)

Afbeelding

Er zat een kaartje in met de hint dat mijn santa een GVR op stal heeft. Ah wacht Olikea schreef wat over een GVR... maar die is al geraden -O-

Er zat dus een hint in de doos, dat bleek dit:

Afbeelding

Daarmee vond ik mijn SS: mag ik jou bedanken xZiva_?

Inhoud: een volledig set incl spuitzakjes met spuitmondjes en bakvorm en spatels met bakmix voor cupcakes, warme huissokken en kattenspeelgoed en snacks. Morgen begint de kerstvakantie, kan ik mooi met mijn zoontje aan de slag om te bakken. Hier kunnen wij wat mee hahaha

Afbeelding

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:28

Lieve Santa, zou ik mogen vragen of er misschien iets kan missen in mijn mooie pakket? In je brief schrijf je dit stukje over een afbeelding;
Afbeelding
Gaat dat over een afbeelding op een van de cadeaus? Ik kan nergens stukjes van een afbeelding vinden. Ik wil zo graag raden wie je bent om je te bedanken maar kom er nu niet helemaal uit. :knuffel:

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:49

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:13

Ik hoop dat ik het in 1x goed heb, anders moet ik even opnieuw beginnen denk ik. :+

Maar ik denk dat ik Jodym mag bedenken voor mijn leuke pakket? <3

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:42

foxy80 schreef:
Ik kwam thuis en vond een doos tegen de achtergevel *\%/*

[ Afbeelding ]

Opgemaakt, een hoop pakjes in heerlijk papier (dat ik dus allemaal heb trachten te recycleren, wat een toffe gemberkoekmannetjes staan erop)

[ Afbeelding ]

Er zat een kaartje in met de hint dat mijn santa een GVR op stal heeft. Ah wacht Olikea schreef wat over een GVR... maar die is al geraden -O-

Er zat dus een hint in de doos, dat bleek dit:

[ Afbeelding ]

Daarmee vond ik mijn SS: mag ik jou bedanken xZiva_?

Inhoud: een volledig set incl spuitzakjes met spuitmondjes en bakvorm en spatels met bakmix voor cupcakes, warme huissokken en kattenspeelgoed en snacks. Morgen begint de kerstvakantie, kan ik mooi met mijn zoontje aan de slag om te bakken. Hier kunnen wij wat mee hahaha

[ Afbeelding ]

Ja dat klopt! :D
Gvr sloeg op mijn paard van 1.90m, had dat ergens genoemd :o

Hoop dat je er blij mee bent!

Ik ga zometeen verslagje typen van mijn méga leuke pakket. Heb afgelopen dagen veel bij de huisarts gezeten en uitgeziekt :=

germie

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:51

Voor iedereen die wacht op het pakket van Hahahatsjoe: Ze is ziek en ligt op bed. Zodra het weer gaat zal ze het pakket uitpakken en hier reageren. Maar op dit moment lukt uit bed komen amper. Dus nog even geduld.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:07

Bij deze wel alvast mijn verslag, als mijn gokje fout is kom ik er later nog op terug want kom er echt even niet uit nu, iets met 60 uur gemaakt hebben afgelopen dagen en morgen moet ik ook nog. :o

Bij het pakketpunt deze leuke doos opgehaald, de meiden die daar werkte vonden het ook al leuk met dat papier. :D
Afbeelding

Papier eraf kwam er een Hypostore doos tevoorschijn, die open gemaakt;
Afbeelding

De super schattige kaart <3 en een hele goede hint. :Y)
Afbeelding
Afbeelding

De hint briefjes zijn ook echt super leuk gedaan;
Afbeelding
Afbeelding

Dit Engelse verhaaltje is echt super leuk gedaan door mijn Santa. <3
Afbeelding
Afbeelding

Dan de cadeaus die al open lagen;
Afbeelding

In het leuke Frozen blikje zat heel veel lekkers!
Afbeelding

En toen de ingepakte cadeaus uitgepakt;
Afbeelding

Echt super verwend ben ik, en alles is spot on. <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na deze foto kwam ik er nog achter dat deze super schattige hanger in de beker zat. <3
Afbeelding

Alles wat ik heb gekregen op een rijtje;
▪︎ Frozen blik met heel veel! lekkers erin
▪︎ Knuffel voor de hond, foto volgt als ik bij hem ben volgende week. <3
▪︎ Cola! :9
▪︎ Mijn lievelingschips :9
▪︎ Slagroom
▪︎ To go koffiebeker
▪︎ Thee vanille chai
▪︎ Thee ginger lemon grass
▪︎ Kersthanger van een golden (denk ik?)
▪︎ 3 geurkaarsen! Waaronder eentje waarbij ik al spijt had dat ik daar niet meer exemplaren van had gekocht. :))
▪︎ Super schattig uniform notitieboekje
▪︎ 2 schattige Disney notitieboekjes
▪︎ Echt een geweldige plaid met allemaal hondjes erop. <3

Alvast super super super bedankt Santa, dit pakket was zeker het wachten waard en alles sluit echt bij mij aan. Bedankt voor de moeite en je hebt zeker mijn dag gemaakt met dit pakket! <3 <3 <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:09

Sweet chillie chips, heerlijk, haha. Mooi pakket had je.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:15

germie schreef:
Sweet chillie chips, heerlijk, haha. Mooi pakket had je.

Die zijn al op geraakt samen met de cola door de avond heen. Weet niet hoe dat kan. :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:39

Mijn vriend had ook hete chips in zijn kerstpakket. Gelukkig daarnaast ook cheese onion. Ik eet liever die laatste. Weer mooie pakketten allemaal! :D

Oh en hele onhandige bosvruchten thee. Zijn theezakjes zonder touwtjes, dus alle thee zit dan onderin je kopje.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:42

nevica schreef:
Ik hoop dat ik het in 1x goed heb, anders moet ik even opnieuw beginnen denk ik. :+

Ik kom hier toch nog even op terug want anders kan ik niet slapen. :') Ik hoop dat ik het niet te verwarrend maak voor iedereen haha oeps. Als dit allemaal niet klopt ben ik degene die het meest verward is denk ik. :')

--

Ik denk dat ik kimwilliam mag bedanken? <3

▪︎Via de puzzel kwam ik uit op Hoeksche Waard, in die Gemeente woon jij.
▪︎ We hebben gemeen dat we een geliefde viervoeter bij onze ouder hebben, jij hebt vaak de kat van je moeder op visite en ze heeft ook een hond!
▪︎ Door de Hypostore doos wist ik dat je paarden kon hebben, en de 3 rendieren in het Engelse verhaaltje wijzen op jouw 3 paarden denk ik? Cheer en Willow zijn Chanorka en William en Unko is U never know. :D
▪︎ Het gebouw op de puzzel is de vlasroterij, het gebouw waar jullie in het verhaal gaan schuilen, en het antwoord op vraag 3.

Je hebt vast meer hints verstopt, dan hoor ik ze graag! Maar echt super leuk gedaan met het Engelse verhaaltje. Sluit zo leuk aan bij mij. <3 En echt mega bedankt voor het super leuke pakket. Zoals je zag is er al wat op en morgenochtend start ik de dag met een lekker kopje thee. :9 Foto's van de hond met de knuffel volgen nog! En ook met de deken want die is echt geweldig. <3

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:30

nevica schreef:
nevica schreef:

Ik kom hier toch nog even op terug want anders kan ik niet slapen. :') Ik hoop dat ik het niet te verwarrend maak voor iedereen haha oeps. Als dit allemaal niet klopt ben ik degene die het meest verward is denk ik. :')

--

Ik denk dat ik kimwilliam mag bedanken? <3

▪︎Via de puzzel kwam ik uit op Hoeksche Waard, in die Gemeente woon jij.
▪︎ We hebben gemeen dat we een geliefde viervoeter bij onze ouder hebben, jij hebt vaak de kat van je moeder op visite en ze heeft ook een hond!
▪︎ Door de Hypostore doos wist ik dat je paarden kon hebben, en de 3 rendieren in het Engelse verhaaltje wijzen op jouw 3 paarden denk ik? Cheer en Willow zijn Chanorka en William en Unko is U never know. :D
▪︎ Het gebouw op de puzzel is de vlasroterij, het gebouw waar jullie in het verhaal gaan schuilen, en het antwoord op vraag 3.

Je hebt vast meer hints verstopt, dan hoor ik ze graag! Maar echt super leuk gedaan met het Engelse verhaaltje. Sluit zo leuk aan bij mij. <3 En echt mega bedankt voor het super leuke pakket. Zoals je zag is er al wat op en morgenochtend start ik de dag met een lekker kopje thee. :9 Foto's van de hond met de knuffel volgen nog! En ook met de deken want die is echt geweldig. <3

Hihi ja ik ben jouw Santa!!! De vlasroterij is 1 van de weinige nog in Nederland en ligt op 3 minuten lopen van mij. Er is ook een restaurant in s gravendeel genaamd de vlasfabriek.

De namen van de rendieren zijn inderdaad met de eerste letter van mijn paarden.

Het dier bij mijn moeder was inderdaad de hond, ik was namelijk ook helemaal gek met haar zoals jij met die bij je moeder zit.

De hint zuid is ivm zuid- Holland

De seuters in het verhaal is een 's-Gravendeels gerecht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:40

Wat grappig, er is een ware run geweest op dat hondendekentje van de action en jij hebt hem gewoon :)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 08:04

Nogmaals heel erg bedankt! <3 En die deken is echt geweldig ja. Ik heb die helemaal gemist terwijl ik regelmatig bij de Action kom. Heeel erg blij mee want hij is echt te schattig. <3

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:15

Wat een prachtige pakketten blijven er voorbij komen. Die hondendeken is ook echt top.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:32

@Candalisa heel veel sterkte!

@Jorex Fijn dat je hem zo leuk vindt! :D

De maker heeft eventueel nog 1 kneusje in de verkoop voor de helft. Daarvan heeft de achterkant een kleine beschadiging, dus mocht iemand een kneusje willen kan je mij een pb sturen. :D

Wat zijn er weer leuke pakketten binnen gekomen! :D Hopelijk hebben degene die hem nog niet hebben, hun SS pakket snel binnen. :(:)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 11:43

Laura_1986 schreef:
Lous schreef:
Ik ga bij deze een gok wagen. :D

Laura_1986 ben jij mijn Secret Santa?

Jaaaaaa! Goed gegokt! Kwam je er een beetje uit met de hints?

Leuk om te lezen dat je pakket goed in de smaak valt!

Ik moest wel even zoeken, maar uiteindelijk viel veel op zijn plaats. Katten, geen kinderwens, reizen en het zelf maken van lippenbalsem. :D

Er is duidelijk veel werk van gemaakt, en ook de glittervulling was on point. _/-\o_
En wat een hoop cadeautjes!

Ook namens mijn 5 mannen ; die met 2 benen, die met vier pootjes en die met 4 benen, bedankt! *\o/*

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:20

Momo94 schreef:
@Candalisa heel veel sterkte!

@Jorex Fijn dat je hem zo leuk vindt! :D

De maker heeft eventueel nog 1 kneusje in de verkoop voor de helft. Daarvan heeft de achterkant een kleine beschadiging, dus mocht iemand een kneusje willen kan je mij een pb sturen. :D

Wat zijn er weer leuke pakketten binnen gekomen! :D Hopelijk hebben degene die hem nog niet hebben, hun SS pakket snel binnen. :(:)

Ja ik moet zeggen, ik begin het nu toch ook wel spannend te vinden haha. Niet dat ik geen geduld heb, maar ik vertrek maandag naar de Ardennen :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:23

Oeii... ;( Dat is dan inderdaad heel spannend!

Misschien dat je santa een T&T code kan delen met de organisatie?

Bij de SS dog edition is het in ieder geval verplicht.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:32

Dat wordt inderdaad spannend, LWDaisy!

Nevica, wat een leuk pakket! Leuke plaid ook!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:28

nevica schreef:

Helaas!!
Ben nog niet geraden maar jij was niet m’n lootje

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:44

Hoeveel pakketten moeten er nog komen een stuk of 5?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:55

LWDaisy schreef:
Ja ik moet zeggen, ik begin het nu toch ook wel spannend te vinden haha. Niet dat ik geen geduld heb, maar ik vertrek maandag naar de Ardennen :')

Ik vind je een held,.mij geduld zou wel een beetje opraken..

Alle pakketten zouden nu toch wel in de buurt van de ontvanger moeten zijn?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:57

fransje23 schreef:
LWDaisy schreef:

Ik vind je een held,.mij geduld zou wel een beetje opraken..

Alle pakketten zouden nu toch wel in de buurt van de ontvanger moeten zijn?

Bwa, ik vind het wel leuk, die spanning haha. Als ik volgende week gewoon thuis zou zijn zou ik niets mee inzitten haha.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 14:07

Ben er stil van, wat een GEWELDIG pakket. Jemig was echt geraakt, ben natuurlijk ook een huilie de laatste tijd door alles, maar jeetje, heel erg bedankt lieve SS !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze gaat dus mee naar Ameland.

Afbeelding

En dit waren dus echt snoepjes die ik altijd van oma kreeg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geweldige pot, helemaal verliefd.

Afbeelding

Hoe wist SS dat ik gek ben op kabouters ? Super leuk.

Ik was hier echt even stil van. Ben nog ziek, rot griep, maar ik ga nu puzzelen. SS je hebt geen idee hoe blij ik hiermee ben, dat je dit zomaar voor mij gedaan hebt. En al dat lekkers… Door familiegedoe ben ik alleen met Kerst, maar ik hoef geen lekkers te halen. Tommie sleept met de eenhoorn, zal proberen of ik dat op foto kan vangen.

De knuffel gaat mee naar bed, maakt me niets uit of dat kinderachtig is. Het setje voor de paarden is geweldig, ik heb er 2 varkentjes bij dus komt van pas. En m’n roodborstjes en mussen gaan smullen. Jemig ik tiep veel, maar heb bijna geen woorden, ben er stil van. De spiergel heb ik in m’n nek gesmeerd net want stijve nek, voelt heerlijk.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 21-12-24 14:14, in het totaal 3 keer bewerkt