nevica schreef:Ik hoop dat ik het in 1x goed heb, anders moet ik even opnieuw beginnen denk ik.
Maar ik denk dat ik
Jodym mag bedenken voor mijn leuke pakket?

Ik kom hier toch nog even op terug want anders kan ik niet slapen.

Ik hoop dat ik het niet te verwarrend maak voor iedereen haha oeps. Als dit allemaal niet klopt ben ik degene die het meest verward is denk ik.

--
Ik denk dat ik
kimwilliam mag bedanken?
▪︎Via de puzzel kwam ik uit op Hoeksche Waard, in die Gemeente woon jij.
▪︎ We hebben gemeen dat we een geliefde viervoeter bij onze ouder hebben, jij hebt vaak de kat van je moeder op visite en ze heeft ook een hond!
▪︎ Door de Hypostore doos wist ik dat je paarden kon hebben, en de 3 rendieren in het Engelse verhaaltje wijzen op jouw 3 paarden denk ik? Cheer en Willow zijn Chanorka en William en Unko is U never know.

▪︎ Het gebouw op de puzzel is de vlasroterij, het gebouw waar jullie in het verhaal gaan schuilen, en het antwoord op vraag 3.
Je hebt vast meer hints verstopt, dan hoor ik ze graag! Maar echt super leuk gedaan met het Engelse verhaaltje. Sluit zo leuk aan bij mij.

En echt mega bedankt voor het super leuke pakket. Zoals je zag is er al wat op en morgenochtend start ik de dag met een lekker kopje thee.

Foto's van de hond met de knuffel volgen nog! En ook met de deken want die is echt geweldig.