germie schreef:hahahatsjoe schreef:
Ik zie een ook wel erg bijzondere kat, het is net zo'n knuffelbeer. Aparte vacht heeft dat beest zeg.
Hij lijkt me natgeregend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik was vanavond pas vrij laat thuis, maar ben direct op de grond neergeploft met mijn doos, onder toeziend oog van de opzichter-dame natuurlijk![]()
De grote, zware doos bleek tot bovenaan toe vol te zitten met pakketjes, volgens mij heeft mijn Santa aardig moeten puzzelen om alles erin te krijgen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ongelofelijk, zo veel cadeautjes
[ Afbeelding ]
Super leuk cadeaupapier ook!
En kijk nou wat een berg mooie cadeau's!!![]()
[ Afbeelding ]
Echt een schot in de roos, stuk voor stuk. Mijn Santa heeft me erg goed gestalkt!
Maar ik ben echt helemaal verliefd op de ovenwanten![]()
Hoe fantastisch zijn deze, kijk nou!
[ Afbeelding ]
Blijkt ook nog dat ze zelfgemaakt zijn![]()
![]()
Die krijgen een heel mooi plekje.
En deze hanger is ook al zo schattig![]()
[ Afbeelding ]
Verder een superleuke van Haasteren puzzel, drie geweldig handige zeilboeken waar we al langer naar op zoek waren, vogelvoer waarmee ik morgen meteen de vogelvoerhanger van vorig jaar ga vullenEn een heerlijke verzameling snoep, thee, chocolade en koekjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ook nog dit leuke kaartje![]()
[ Afbeelding ]
Met een paar hints waar ik toch nog even over na moest denken!
[ Afbeelding ]
Bij het vaarbewijs en de platbodem schoten me meteen een paar namen te binnen.. maar die doen helemaal niet mee aan Secret Santa![]()
En toen viel me in; had zorro niet ook een boot? Ja dus! Al wist ik niet dat hij verkocht is inmiddels.
En zorro woont in het Noorden, zorro heeft friese paarden, net zoals de echte zorro.
Dus zorro, ik gok dat ik jou mag bedanken voor dit fantastisch geweldig mooie pakket?![]()
capopjekop schreef:Ik denk dat ik marjo mag bedanken voor m'n pakket. Ik mag de kaart pas open maken als ik het geraden heb dus ik wacht nog even op de bevestiging. Maar ze houdt van wintersport, is goed in inpakken dus dat kan niet missen!
[ Afbeelding ]
En wauw wat veel pakjes en nogmaals wat geweldig mooi ingepakt joh. Word er al helemaal blij van
[ Afbeelding ]
Roulette_ schreef:Thats_Me schreef:Met de nieuwe hint kwam ik uit in Las Vegas, dus bij deze de vraag aan Roulette_ ben jij mijn secret Santa?
Jaaaa, dat klopt! Leuk dat je er blij mee bent. Was nog helemaal op zoek naar een receptenboek voor ijs, maar dit is niet het seizoen daarvoor bleek, mooi dat je die zelf al had.
germie schreef:hahahatsjoe schreef:
Ik zie een ook wel erg bijzondere kat, het is net zo'n knuffelbeer. Aparte vacht heeft dat beest zeg.
capopjekop schreef:Oh grappig! Ik had er al aan lopen trekken want ik dacht mss is het om iets mee op te hangenhet zat wel goed vast maar nu snap ik dat dat de bedoeling is.
Neonlight schreef:Hee, zo'n soort breinbreker puzzeltje zat ook in mijn pakket, erg frustrerend.![]()
Marjo, wanneer is de workshop kadootjes inpakken?