Vlieland, heerlijk! Was het er druk zo met de schoolvakantie of viel het mee?
Klepje is nog steeds kapot. Is een heveltje afgebroken, ook een bagger contstuctie want ding hevelt helemaal niet, contrucie maakt dat het ombuigt en dan is het ook niet gek dat ie kapot gaat. Collega had met een 3d printer een nieuwe gemaakt, maar die zal waarschijnlijk ook sneuvelen. Voor nu is het ijs tappen, alles blijft hangen, deur open doen en dan van binnen uit het klepje open duwen.
Het is voor mij ook weekend. Zware dag vandaag gehad, onderhandelen over ploegenroosters. Ben pas net thuis. Wilde vanmorgen nog langs de Action gaan, zou mooi kunnen want zat er eentje vlakbij, die ging om half 9 open en moest om 9 uur op de locatie zijn. Maar heb gewoon 25 km achter een trekker gezeten waar ik echt niet voorbij kon. Uiteindelijk wel in kunnen halen, nog geen 500 meter voor mijn bestemming.
Tsssk, jouw kat is ook niet lief Roosch. Het is nog wel weekend, wijntje is toegestaan.
Marleen, geen akkoord, hoewel de deadline voor het bedrijf 1 november was, maar er moesten nog gewoon te grote stappen gemaakt worden. Wel dachten we de vorige keer dat het niets zou worden, bedrijf zei overal nee tegen, maar nu zijn ze op veel punten tegemoet gekomen. Zit perspectief in, maar zijn nog wel wat puntjes die voor de bonden echt anders moeten. Op 11 november gaan we weer een hele dag onderhandelen.
Roosch
Geplaatst: 31-10-24 22:01
Lief is ie wel want 5 minuten daarvoor lag ie zo.
Gut wat een ellende, hopelijk lukt het wel!
Esmee_RS
Geplaatst: 31-10-24 22:06
Ik heb ook weekend! Ik werk in België en daar is 1 november een feestdag.
Ik heb ook echt zin in een worstje en een wijntje maar ik doe denk ik even gezond tot aan zaterdag
Vanuit de bonden hoeft het allemaal niet, is daar niemand geweest die erover klaagde. Dus als het bedrijf iets wil moet er ook iets tegenover staan, en voor ons is ergonomie daarin belangrijk, dus de meeste punten voor ons hebben daarmee te maken. En gezien het nieuwe pensioen akkoord in de metalektro willen we ook dat laatste deel ploegentoeslag pensioengevend.
Lavitabella
Geplaatst: 01-11-24 15:46
Geniet van jullie weekend.
Mijn paard krijgt zo maar een dikker deken op want nu word het toch wel kouder in de nachten.
Hopelijk 11 november eindelijk klaar met alle onderhandelingen en gesprekken Neonlight.
Fijn weekend Esmee!
Hier ook eczeemdeken voor regendeken gewisseld, die nattigheid droogt zo slecht in dit jaargetijde.
Nova vindt het wel gezellig dat ik zoveel thuis ben.
Roosch
Geplaatst: 01-11-24 19:27
Ohhhh poes
Ik had weer wat vandaag. Ik ga regelmatig mee als model voor mensen die nog moeten leren voor kapper. Dus had mezelf van de week weer aangeboden als model. Vanochtend mee, maar ik geloof dat ze een instagramcursus gedaan had ofzo. ik zag al gelijk dat het niet zo goed ging. Tussendoor deed ze ook nog even de wenkbrauwen van een klant die spontaan aan kwam waaien en toen die vroeg of ze wel tijd had wimpelde ze haar vraag af met de opmerking dat ik maar een model was. Na afloop moest ik een half uur met m'n haren wapperen voor verschillende reels/boomerangs op insta..
Ben daarna doorgereden naar een salon en heb het laten fatsoeneren, maar was dus wel m'n hele vrije ochtend kwijt. Is ook voor het eerst dat dit gebeurt in een jaar of 16, ik ga regelmatig mee voor knippen, verven etc..
Dapper dat je dat aandurft. Ik ben altijd zo bang dat mijn haar geruïneerd wordt.
Roosch
Geplaatst: 01-11-24 19:37
Ik zeg eigenlijk altijd dat het amper mis kan gaan omdat het altijd ook nog gecontroleerd wordt door de begeleider. Maar die was er dus niet.
Echt rampzalig was het niet geknipt verder maar moest wel even de correctie in. En tsja.. ik heb toch heel veel en lang haar eigenlijk. er zit nu nog steeds een goeie bos aan. Van het weekend maar even zelf een verfje erin.
Inderdaad niet netjes. En ik vind het wel lef hebben om proefkonijn te zijn. Hebben jullie nog weekend plannen? Ik eigenlijk niet. Moet nog verzinnen waar ik zondag met de hond ga wandelen, is een MTB tocht in de bossen waar ik normaal wandel. En die organisatie kennende gebruiken ze ieder pad en valt er niet normaal te lopen.
nevica
Geplaatst: 01-11-24 22:36
Maar een model, oké.
Ik ga morgen mijn nieuwe boekenkast in elkaar zetten en dan lekker reorganiseren. Verder niks op de planning. De komende weekenden zijn allemaal vol, net ziek geweest en nu is de rest ziek op werk dus druk druk druk.
Roosch
Geplaatst: 02-11-24 15:56
Ja, maar een model, en ik ben niet eens een showroommodel.
Af en toe een rustig weekend is ook fijn he! Hier ook. Komende weekenden jarig, een weekend weg met de schoonmoeder en voor mijn doen veel losse afspraken. Dus wat aanrommelen thuis vandaag. M'n haar zelf verven, supervolwassen zijn en op zaterdagochtend naar de Aldi voor een nieuwe dweil, oh en wijn en lekker lezen. Heel fijn even. Vriendlief heeft ondertussen geprobeerd een controller te fixen en heeft hem definitief gesloopt dus een spelletje Mario Party kan ik wel vergeten.