Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Dwitzel, dat zal hier met de boeken die ik al heb ongeveer net zo zijn. Wij komen net uit een verbouwing en de boekenkast is nog niet klaar. Al mijn boeken liggen boven nog in verhuizdozen. Daarnaast heb ik heel vaak boeken weggegeven die ik al heb gelezen. Ik ben nu op GR een uitgebreide lijst aan het maken met wat ik nog zou willen lezen. Als ik dan toch iets krijg dat ik al heb dan is dat inderdaad mijn risico
Loopt de 12 days dan ook vanaf 1e kerstdag? Of laten we het uitpakken daarvan halverwege de 24 dagen beginnen?
Cynn schreef:12 dagen editie is inderdaad echt 12 dagen een boek, dus geen 24 dagen een pakketje openen (waarvan minstens 12 een boek). Beetje 12 days of Christmas, https://en.m.wikipedia.org/wiki/Twelve_ ... _Christmas
Voor de E-reader lezers is er ook mogelijkheid om mee te doen, met de 2024 hebben sommigen hieraan mee gedaan. Was nog best leuk geworden. Maar dan moeten er wel genoeg aanmeldingen voor zijn, zie tot nu toe alleen fysieke boeken aanmeldingen.
Cynn schreef:Voor de E-reader lezers is er ook mogelijkheid om mee te doen, met de 2024 hebben sommigen hieraan mee gedaan. Was nog best leuk geworden. Maar dan moeten er wel genoeg aanmeldingen voor zijn, zie tot nu toe alleen fysieke boeken aanmeldingen.
Naomi_Jortje schreef:Cynn schreef:Voor de E-reader lezers is er ook mogelijkheid om mee te doen, met de 2024 hebben sommigen hieraan mee gedaan. Was nog best leuk geworden. Maar dan moeten er wel genoeg aanmeldingen voor zijn, zie tot nu toe alleen fysieke boeken aanmeldingen.
Ik heb afgelopen jaar ebooks gedaan en dat voor dit jaar weer opgegeven. Ik heb echter wel de optie aangevinkt dat ik mee wil doen met fysieke boeken als er niemand anders ebooks wil geven. Ik gok dat ik daardoor onder fysieke boeken terecht ben gekomen?
Ebooks geven en krijgen is mij prima bevallen trouwens