Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Heerlijk topic, ik lees lekker mee! Als zzper krijg ik in principe niks
Wel een relatiegeschenk gehad met een filmavond pakket, was leuk.
Zelf vind ik de ouderwetse vreetpakketten nog steeds het leukst. Ik twijfel om er random ergens 1 aan te klikken online en naar mezelf te bezorgen
juval schreef:wij hebben een eigen bedrijf dus hier ook geen kerstpakketten. Dan zou ik die voor mezelf moeten gaan uitzoeken haha... kan uiteraard wel, maar dan is het verrassingseffect wel weg. We krijgen wel relatiegeschenken. Tot nu toe de score:
1 doosje met houten kerstornamenten voor in de kerstboom. Best grappig, dus die heb ik wel gebruikt.
1 grote knaloranje handdoek en een paar pennen en notitieblokjes. altijd handig.
En een doos met 2 mokken van het bedrijf waarmee we een ernstig conflict hebben. We stonden daar dus kennelijk nog in het kerstgeschenkenbestand. Ik twijfel of ik het ga terugsturen.
F_inley schreef:Ik werk net 4 dagen bij mijn nieuwe werk en vandaag een kerstborrel plus kerstpakket
Een cadeaubon van bol.com voor 50 euro en een bioscooppakket met chips,m&m's, zoutstengels xl, pringels, popcorn en een popcornbak, bier en een pathe thuis bioscoopbon.
[ Afbeelding ]
Was echt verrast super leuk dat ik er ook al een kreeg
Iloveiswan schreef:Hier dit pakket gekregen. En een je contract word niet verlengd per 1 januari. Succes er meeover bezetting helaas. [ Afbeelding ]
SpikkelFire schreef:Iloveiswan schreef:Hier dit pakket gekregen. En een je contract word niet verlengd per 1 januari. Succes er meeover bezetting helaas. [ Afbeelding ]
Wow lekker dan.. maar ze zijn er wel te laat mee, ook daarvoor geldt een maand opzegtermijn en anders moet je nog de maand januari betaald krijgen.
Bellatrix schreef:F_inley schreef:Ik werk net 4 dagen bij mijn nieuwe werk en vandaag een kerstborrel plus kerstpakket
Een cadeaubon van bol.com voor 50 euro en een bioscooppakket met chips,m&m's, zoutstengels xl, pringels, popcorn en een popcornbak, bier en een pathe thuis bioscoopbon.
[ Afbeelding ]
Was echt verrast super leuk dat ik er ook al een kreeg
Dit vind ik nou een tof pakket waar ik alles van zou gebruiken!
Iloveiswan schreef:SpikkelFire schreef:Wow lekker dan.. maar ze zijn er wel te laat mee, ook daarvoor geldt een maand opzegtermijn en anders moet je nog de maand januari betaald krijgen.
Had het wel optijd gehoord hoor. De laatste dag van novembermaar kwam totaal uit het niks voor mijn collega's en mij. Maar al druk bezig met iets nieuws. Volgende week proefdraaien