Kerst pakketten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Re: Kerst pakketten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:21

Ben nog aan het wachten op de mail die we gaan krijgen. Je kunt dan iets uitzoeken op een website, variërend van een traditioneel kerstpakket tot een bol bon. Ben benieuwd wat er dit jaar aan keuze is. Paar jaar geleden voor een plant gekozen en die leeft wonderbaarlijk genoeg nog steeds :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:36

Heerlijk topic, ik lees lekker mee! Als zzper krijg ik in principe niks :+

Wel een relatiegeschenk gehad met een filmavond pakket, was leuk.

Zelf vind ik de ouderwetse vreetpakketten nog steeds het leukst. Ik twijfel om er random ergens 1 aan te klikken online en naar mezelf te bezorgen :))

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:04

SpikkelFire schreef:
Heerlijk topic, ik lees lekker mee! Als zzper krijg ik in principe niks :+

Wel een relatiegeschenk gehad met een filmavond pakket, was leuk.

Zelf vind ik de ouderwetse vreetpakketten nog steeds het leukst. Ik twijfel om er random ergens 1 aan te klikken online en naar mezelf te bezorgen :))

Gewoon doen. Niemand die weet dat je het zelf hebt besteld, behalve jijzelf en je kunt er mooi van genieten.

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:24

Wij krijgen volgende week ons pakket, ben benieuwd.
Voor gaande jaren, zochten de directiesecretaresse samen met een collega de pakketten uit, maar wij zijn vorig jaar overgenomen en nu worden ze centraal ingekocht, best jammer want we hebben in de loop van de jaren echt super leuke pakketten gehad.
Manlief kwam met een handbagage koffer met inhoud aan zetten,en aangezien manlief zn handbagagekoffer aan vervanging toe is, kwam dit als geroepen, en de inhoud was ook helemaal prima :j .

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:24

Wij krijgen deze:

https://yokado.nl/product/kerstpakket-oosterse-lamp/

Helemaal niet mijn smaak. Weet ook niet wat ik met zo'n lampje moet.
Het zal wel ondankbaar zijn, maar ik denk dat ik het maar doneer aan de voedselbank. Erg jammer. Maar goed, is ook moeilijk om iedereen blij te maken met zo'n pakket.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:33

juval schreef:
wij hebben een eigen bedrijf dus hier ook geen kerstpakketten. Dan zou ik die voor mezelf moeten gaan uitzoeken haha... kan uiteraard wel, maar dan is het verrassingseffect wel weg. We krijgen wel relatiegeschenken. Tot nu toe de score:
1 doosje met houten kerstornamenten voor in de kerstboom. Best grappig, dus die heb ik wel gebruikt.
1 grote knaloranje handdoek en een paar pennen en notitieblokjes. altijd handig.

En een doos met 2 mokken van het bedrijf waarmee we een ernstig conflict hebben. We stonden daar dus kennelijk nog in het kerstgeschenkenbestand. Ik twijfel of ik het ga terugsturen.

Haha, laat ik nu precies weten welke bedrijven je het over hebt... hier hetzelfde gekregen nl

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:50

Ik ben zzp-er dus ik krijg helaas geen kerstpakket. Ik heb overwogen om er alsnog een voor mezelf te bestellen _O- , maar mijn vriend krijgt een kerstpakket en die mag ik uitpakken. :)) Ik ben heel benieuwd wat erin gaat zitten!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:56

Na jarenlang een bon hebben gekregen, is het dit jaar weer een pakket. Allerlei etenswaren van lokale ondernemers. Maar zowel vriend als ik zijn aan het afvallen en ik ken ons… als zoiets in huis is, eten we het op. Beide pakket aan een collega gegeven die vijf pubers thuis heeft, daar komt het makkelijk op. _O-

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 19:03

Wij mogen standaard elk jaar iets kiezen via zo'n website. Vorig jaar koos ik een SUP board uit waar ik al lekker gebruik van heb gemaakt deze zomer! Dit jaar waren de geschenken niet zo spannend, ik heb twee mooie zonnecel lampen gekozen voor in de tuin. Er zat ook een mini cruise tussen van Kopenhagen naar Oslo, suuuper leuk! Helaas zou dat toch een beetje te duur / ingewikkeld worden, want ik woon niet in de buurt van Kopenhagen, maarja Deens bedrijf he :)) Die houden niet zo veel rekening met hun Zweedse werknemers :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 19:10

Ik heb een bon gekregen twv 100 punten (€50) en kan daarmee online de punten dus uitgeven bij de deelnemende lokale ondernemers. Denk aan de slager, bakker, drogist.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 20:27

Ik kon iets uitkiezen op een website dus ben een tosti-ijzer en een rookmelder rijker. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 21:10

Voor degene die een kerstpakket willen voor zichzelf. Na de kerst komt op to good to go de overgebleven pakket van de makro. Die kan je eerst ook goedkoop in winkel halen, daarna nog goedkoper op to good to go

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 21:16

Ik werk net 4 dagen bij mijn nieuwe werk en vandaag een kerstborrel plus kerstpakket

Een cadeaubon van bol.com voor 50 euro en een bioscooppakket met chips,m&m's, zoutstengels xl, pringels, popcorn en een popcornbak, bier en een pathe thuis bioscoopbon.

Afbeelding

Was echt verrast super leuk dat ik er ook al een kreeg

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 21:30

Ik heb weer zo'n puntentegoed gekregen die je bij jamescadeau kunt besteden

Ik heb nog niet echt iets gezien waarvan ik dacht dat heb ik nodig, stond ook nog wat gereedschap tussen en anders mag mijn man iets uitkiezen

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 21:37

Hier een bon zoals elk jaar. Deze kun je omzetten naar bol.com of rituals oid. Ik neig naar bol.com voor nieuwe wok pan. Die van 3 jaar geleden is wel beetje aan het overlijden (bakt wat aan)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 21:49

F_inley schreef:
Ik werk net 4 dagen bij mijn nieuwe werk en vandaag een kerstborrel plus kerstpakket

Een cadeaubon van bol.com voor 50 euro en een bioscooppakket met chips,m&m's, zoutstengels xl, pringels, popcorn en een popcornbak, bier en een pathe thuis bioscoopbon.

[ Afbeelding ]

Dit vind ik nou een tof pakket waar ik alles van zou gebruiken!

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 21:54

Zoals al jaren een bon van E 25,- te besteden bij een klein groepje locale winkeliers.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:10

Hier dit pakket gekregen. En een je contract word niet verlengd per 1 januari. Succes er mee :wave: over bezetting helaas. Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:11

Iloveiswan schreef:
Hier dit pakket gekregen. En een je contract word niet verlengd per 1 januari. Succes er mee :wave: over bezetting helaas. [ Afbeelding ]

Wow lekker dan.. maar ze zijn er wel te laat mee, ook daarvoor geldt een maand opzegtermijn en anders moet je nog de maand januari betaald krijgen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:14

SpikkelFire schreef:
Iloveiswan schreef:
Hier dit pakket gekregen. En een je contract word niet verlengd per 1 januari. Succes er mee :wave: over bezetting helaas. [ Afbeelding ]

Wow lekker dan.. maar ze zijn er wel te laat mee, ook daarvoor geldt een maand opzegtermijn en anders moet je nog de maand januari betaald krijgen.

Had het wel optijd gehoord hoor. De laatste dag van november :') maar kwam totaal uit het niks voor mijn collega's en mij. Maar al druk bezig met iets nieuws. Volgende week proefdraaien

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:31

Bellatrix schreef:
F_inley schreef:

[ Afbeelding ]

Dit vind ik nou een tof pakket waar ik alles van zou gebruiken!

Dat vond ik nou ook super leuk zaten trouwens ook nog stroopwafels en een twix bij.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:34

Het was bij mijn werk dit jaar super geregeld. Er was een mini- kerstmarkt georganiseerd met verschillende kramen. Deze kramen werden uitgebuit door lokale ondernemens.
Iedereen kreeg 4 munten t.w.v €7,50 per munt om zelf te besteden.

Ik heb een pot body creme van Rituals en een kerstbroodpakket genomen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:38

Iloveiswan schreef:
SpikkelFire schreef:

Had het wel optijd gehoord hoor. De laatste dag van november :') maar kwam totaal uit het niks voor mijn collega's en mij. Maar al druk bezig met iets nieuws. Volgende week proefdraaien

Ojah zo slim zijn ze dan wel weer :') hopelijk vind je snel iets anders leuks!

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 00:05

Ons bedrijf doet niet aan kerstpakketten. Vroeger kregen we nog een bon waar je zelf wat voor kon uitkiezen.
Afgelopen jaar kreeg een deel van het personeel (late dienst ) een kerststol. De rest waren ze uuuh vergeten en die waren al naar huis :(:)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 00:23

Ik heb nog geen kerstpakket gekregen, ik verwacht aankomende week! Ik ben zo benieuwd.

Mijn vriend heeft dit jaar een Green Egg bbq gekregen. Daar is hij erg blij mee (en ik ook)! Wat een goed cadeau :j!