Wat staat er op jullie verlanglijstjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 15:03

LWDaisy schreef:
Bij mij staan er altijd boeken op mijn lijstje haha. De familie rolt met de ogen, maar ze zijn het gewend :)

Met mijn verjaardag "mag" dat trouwens niet van mijn mama lol, die wilt nuttige cadeaus kunnen kopen. Dus om het jaar vraag ik een nieuwe bril :')

Wat gek. Het is toch jouw feestje, niet het hare??

Kabayo

Re: Wat staat er op jullie verlanglijstjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 15:13

Ritual shampoo (die flessen met schuim)
Ritual handwash
Een boek, omdenken in opvoeden
Zo'n set waarbij je afdrukken kan maken van de hondenpootjes of je baby voetjes en handjes
Chocola
Fles drank :P
Kussens voor op de bank

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 15:56

Enige wat ik voor nu nog op mijn verlanglijstje heb staan (en eerdaags ga bestellen) is Fantastic Beasts the Secret of Dumbledore dvd.
Als afsluiter voor mijn Harry Potter en Fantastic Beasts filmmarathon met de feestdagen. :D

En een snackpakket voor erbij,dat ga ik de komende tijd langzaamaan verzamelen.
Wsl koop ik er een opbergmand met deksel bij om de snacks in te steken, heb ik meteen een nieuwe mand voor mijn sokken/ondergoed etc. :))

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:23

Lekkere dingetjes als druivensap, marsepein, buitenlandse kaasjes, mochi en appelchips.

Ik wil graag voor mezelf een luchtontvochtiger kopen, maar hij moet in de slaapkamer en kan er nog niet echt uitkomen wat ik nodig heb… capaciteit maar ook geluidsniveau is wel een dingetje.

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 13:24

We vieren kerst met een klein clubje van 3, maar houden alledrie van lezen en geven elkaar gelukkig wel heel graag boeken!
Ik krijg meestal 2 of 3 titels die ik heb gevraagd, maar ook altijd 1 die mijn schoonzus zelf uitkiest en die haar perfect lijkt voor mij.
Dit jaar staan er dus zoals altijd boeken tussen de wensen, maar ook een mini bankschroefje, een kleine papierversnipperaar, een retro vliegengordijn (van die gekleurde plastic stroken), en nu voor het eerst: een mooie kerstbal!

Ik heb sinds vorig jaar een wat grotere kerstboom, en bouw sindsdien zorgvuldig aan mijn collectie kerstballen. Geen 'vullers' of plastic, maar echt mooie, bijzondere of vintage decoratie.
Het lijkt me een erg leuke nieuwe traditie om er dan voortaan ieder jaar ook eentje te krijgen die mijn familie speciaal heeft uitgekozen <3

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 18:12

laraxXxemma schreef:
Wat ik een paar jaar terug kreeg en ook nog steeds super vind om te hebben;
Een EHBO set gemaakt van oude ambulance kleding door mensen met een afstand op de arbeitsmarkt. Gekregen van mijn broertje en bij mij staat er zorgtopper op <3
Hier te vinden. Ze hebben ook brandweer en politie spul.

Echt, hoe krijgen ze die brandslangen verwerkt. Wat een rotspul is dat om mee te werken _/-\o_

Ik heb dit jaar het gehele jaar door een lijstje bij gehouden in mijn telefoon met dingen die ik graag wilt hebben en anders zelf zou hebben gekocht. En voor mijn ouders is het ook altijd enorm lastig, die weten ook nooit wat ze kunnen vragen :+ Luxeproblemen gelukkig