Kerst addicts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Re: Kerst addicts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 23:22

Bij de Action moet je eigenlijk iedere week even binnen lopen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 23:24

PSvanLot schreef:
Bij de Action moet je eigenlijk iedere week even binnen lopen!

:+ dan eindigt mijn kleine huisje propvol willekeurige spullen en mijn bankrekening leeg...
Te veel impuls aankopen...

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 00:03

Superleuke foto's <3

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 01:56

Kerstboom in de slaapkamer staat. Dit weekend denk ik die in de hal. Ik hoop ook deze week verder te kunnen met mijn DIY XXL christmas lights maar de verf is weer van mn flessen gebladderd door de mist vannacht (stonden in stal te drogen maar dat lukt dus niet in vochtig weertype... Af en toe voel ik me echt een hoogfunctionerend mens...)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 19:06

Zo ontzettend veel leuk kerst servies bij de Action!
Zag deze enorm leuke bordjes, maar weet niet wat ik ermee moet haha.
€2,62 per bordje.

Afbeelding

Ik heb een kerstboompje bijgekocht voor mijn woud. Wil het eigenlijk al neerzetten, maar vind het ook nog te vroeg.
Echt een leuk sfeerlichtje, maar krijg het er niet goed op met deze telefoon.

Afbeelding

Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 19:24

Dit zijn mijn versieringen tot nu toe.
Er komt nog een klein kerstboompje te staan en er hangen diverse fairy lights.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 19:30

PSvanLot schreef:
€2,62 per bordje.

[ Afbeelding ]

Ik heb een kerstboompje bijgekocht voor mijn woud. Wil het eigenlijk al neerzetten, maar vind het ook nog te vroeg.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Leuke tapasschoteltjes, of zo +:)+.

@Lor1, wat leuk, al die rendieren overal! Gezellig met de lichtjes <3.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 20:22

_San87_ schreef:
PSvanLot schreef:
€2,62 per bordje.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ja daar zijn ze zeker leuk voor! Maar dat vind ik dan weer zonde want dat gebruik ik zo weinig.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 20:26

Super leuk die bordjes ja. Die heb ik nog laten liggen omdat ik al wat bordjes heb, maar vind zoiets wel altijd heel leuk. Al ben ik vooral erg van de mokken en voorraad potten. Daar koop ik me altijd suf aan haha.

Ik vind dat kerstboom lampje ook erg leuk. Zondag nog mee in m’n handen gestaan maar toch uiteindelijk niet meegenomen (en wel wat spijt van nu hihi)

En verder zie ik nog vanalles voorbij komen qua decoratie; leuk!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 20:27

PSvanLot schreef:
_San87_ schreef:

Ja daar zijn ze zeker leuk voor! Maar dat vind ik dan weer zonde want dat gebruik ik zo weinig.

Ja, dat snap ik idd.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 20:40

_San87_ schreef:
PSvanLot schreef:
€2,62 per bordje.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Rendieren/herten etc ben ik aan het verzamelen. :))
Maar wel alleen hetgeen ik leuk vind, doel is om jaarlijks 1-2 dingetjes bij te kopen maar er zitten jaren tussen dat het aanbod niet naar mijn smaak is of ver buiten mijn budget valt dus dan komt er niets bij.
De hertjes op foto 1 en het bordje op foto 2 zijn de aanwinsten van dit jaar. <3

edit: spelling :+
Laatst bijgewerkt door lor1_1984 op 05-11-24 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 20:44

Wb die borden, die zijn denk ik ook erg leuk voor als je gaat gourmetten of fonduen om daar de vleesjes/groenten/broodjes op te leggen.
Ik heb zelf deze daarvoor:
Afbeelding
Er zitten 3 vakken in elk bord. :)

Overigens zag ik bij Flying Tiger ook erg leuke kerstbekers etc voorbijkomen. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:16

Oh die schaaltjes zijn heel leuk, ik kom eigenlijk nooit bij Action maar ik ga toch eens kijken.

Ik heb alleen de lichtjes buiten ingesteld in een mooie gouden kleur die fonkelt. Normaal staat in rainbow puke omdat dat zo gezellig is op zomeravonden. Met de andere decoraties wachten wij tot 1 december, anders is het speciale er zo snel vanaf.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:20

cursebreaker schreef:
Super leuk die bordjes ja. Die heb ik nog laten liggen omdat ik al wat bordjes heb, maar vind zoiets wel altijd heel leuk. Al ben ik vooral erg van de mokken en voorraad potten. Daar koop ik me altijd suf aan haha.

Ik vind dat kerstboom lampje ook erg leuk. Zondag nog mee in m’n handen gestaan maar toch uiteindelijk niet meegenomen (en wel wat spijt van nu hihi)

Hier stonden er heel veel in verschillende soorten groen en in 2 maten. Meen 4 euro en 9 euro.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:22

lor1_1984 schreef:
Wb die borden, die zijn denk ik ook erg leuk voor als je gaat gourmetten of fonduen om daar de vleesjes/groenten/broodjes op te leggen.
[ Afbeelding ]

Overigens zag ik bij Flying Tiger ook erg leuke kerstbekers etc voorbijkomen. :)

Dit zijn wel hele kleine bordjes ervoor. Is dan echt voor een enkel sausje en vleesje.

Je zou er ook een taartje op kunnen leggen, maar tis een beetje gehobbeld aan de binnenkant.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:26

PSvanLot schreef:
cursebreaker schreef:

Hier stonden er heel veel in verschillende soorten groen en in 2 maten. Meen 4 euro en 9 euro.

Bij het filiaal waar ik was, waren ze ver op maar ik heb echt veel filialen in de omgeving zitten. Ik kan met max 15 minuten rijden zo’n 8 action filialen vinden bv. Maar ik moet juist even wat rustiger aan doen, want ik ben al sinds ze kerst spullen hebben in oktober aan’t kopen :') :j

Ik had wel nog 2 nep kaarsen in de vorm van een kerstboom meegenomen, die hebben dan zo’n nep vuurtje bovenin; die vond ik ook Erg leuk <3

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:35

Ja die heb ik ook gezocht, maar die hadden ze hier niet!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:38

PSvanLot schreef:
lor1_1984 schreef:
[ Afbeelding ]

Dit zijn wel hele kleine bordjes ervoor. Is dan echt voor een enkel sausje en vleesje.

Je zou er ook een taartje op kunnen leggen, maar tis een beetje gehobbeld aan de binnenkant.

Ik bedoel niet om van te eten maar om de vleesjes/groenten/stukjes brood op te leggen die nog gebakken/gedipt moeten worden.
Maar ik doe dat vaak alleen en weet dat ik aan een opgemaakt dinerbord ruim voldoende heb aan vleesjes, klein slaatje erbij en iets van komkommer/klein blikje ananas, een afbakstokbroodje en kruidenboter, evt een lekker dessert en dan hou ik vaak nog wel wat over. :)
Drinken heb ik ff niet meegerekend maar dat zal 0,5-1l zijn verdeeld over de paar uren dat ik aan tafel zit dan. :+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 21:41

lor1_1984 schreef:
PSvanLot schreef:

Ik bedoel niet om van te eten maar om de vleesjes/groenten/stukjes brood op te leggen die nog gebakken/gedipt moeten worden.
Maar ik doe dat vaak alleen en weet dat ik aan een opgemaakt dinerbord ruim voldoende heb aan vleesjes, klein slaatje erbij en iets van komkommer/klein blikje ananas, een afbakstokbroodje en kruidenboter, evt een lekker dessert en dan hou ik vaak nog wel wat over. :)
Drinken heb ik ff niet meegerekend maar dat zal 0,5-1l zijn verdeeld over de paar uren dat ik aan tafel zit dan. :+

O maar dan kom je niet verder dan een stukje vlees of 4 per bordje!

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 22:27

Oh weer een leuk kersttopic!!

Hier wordt momenteel druk gebouwd aan ons dorp. Onze dochter is 13 november jarig en hoewel we het dit jaar niet thuis vieren moet die altijd voor die dag af zijn.

Meestal doe ik in de week erna de boom en die van onze dochter (ze krijgt er dit jaar ook 1 voor op haar kamer.

Rond 5 december ga ik dan helemaal los met alle andere versiering, de kleine boompjes enz.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 22:32

Ik geloof dat ik vd week even naar de Action ga. :))
Wil iig de rode tafelloper en dat kerststuk bekijken en wellicht kopen en daarnaast kijken of ze nog van die lekkere badstof sokken hebben.
En uiteraard even kijken voor de boompjes, of die irl ook naar mijn smaak zijn
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 22:39

Ik heb gezocht naar die kleine boompjes, maar niet gevonden. Van de week nog eens doen.

De tafellopers zagen er goed uit! Zeker voor dat geld.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 22:44

Ik ben zelf ook dol op kerst, zeker het bezoeken van kerstshows vind ik geweldig. Zag dat ze bij de intratuin een furby kerstornament hebben, die wil ik voor m'n moeder halen :D

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 22:47

Noooo. De verf van mn DIY XXL christmas lights is afgebladderd. Te nat geweest in mn schuur. Nu maar even iets onverwoestbaars zoeken wat echt niet eraf gaat!
Ik zie hier in mijn omgeving op weg naar huis meer gekkies die al lekker de lampjes aan de dakgoot hebben hangen en de krans op de deur.
Misschien ga ik morgen naar de efteling na het hooi halen... Als mn voet nog zeer doet (vette blaar) ga ik de volgende boom zetten en verf scoren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-24 07:20

fjordjes schreef:
Ik ben zelf ook dol op kerst, zeker het bezoeken van kerstshows vind ik geweldig. Zag dat ze bij de intratuin een furby kerstornament hebben, die wil ik voor m'n moeder halen :D

Omg een Furby ornament, want <3!