Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Zo ontzettend veel leuk kerst servies bij de Action!
Zag deze enorm leuke bordjes, maar weet niet wat ik ermee moet haha.
€2,62 per bordje.
[ Afbeelding ]
Ik heb een kerstboompje bijgekocht voor mijn woud. Wil het eigenlijk al neerzetten, maar vind het ook nog te vroeg.
Echt een leuk sfeerlichtje, maar krijg het er niet goed op met deze telefoon.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Zo ontzettend veel leuk kerst servies bij de Action!
€2,62 per bordje.
[ Afbeelding ]
Ik heb een kerstboompje bijgekocht voor mijn woud. Wil het eigenlijk al neerzetten, maar vind het ook nog te vroeg.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuke tapasschoteltjes, of zo.
@Lor1, wat leuk, al die rendieren overal! Gezellig met de lichtjes.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Zo ontzettend veel leuk kerst servies bij de Action!
€2,62 per bordje.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuke tapasschoteltjes, of zo.
@Lor1, wat leuk, al die rendieren overal! Gezellig met de lichtjes.
cursebreaker schreef:Super leuk die bordjes ja. Die heb ik nog laten liggen omdat ik al wat bordjes heb, maar vind zoiets wel altijd heel leuk. Al ben ik vooral erg van de mokken en voorraad potten. Daar koop ik me altijd suf aan haha.
Ik vind dat kerstboom lampje ook erg leuk. Zondag nog mee in m’n handen gestaan maar toch uiteindelijk niet meegenomen (en wel wat spijt van nu hihi)
En verder zie ik nog vanalles voorbij komen qua decoratie; leuk!
lor1_1984 schreef:Wb die borden, die zijn denk ik ook erg leuk voor als je gaat gourmetten of fonduen om daar de vleesjes/groenten/broodjes op te leggen.
Ik heb zelf deze daarvoor:
[ Afbeelding ]
Er zitten 3 vakken in elk bord.
Overigens zag ik bij Flying Tiger ook erg leuke kerstbekers etc voorbijkomen.
PSvanLot schreef:cursebreaker schreef:Super leuk die bordjes ja. Die heb ik nog laten liggen omdat ik al wat bordjes heb, maar vind zoiets wel altijd heel leuk. Al ben ik vooral erg van de mokken en voorraad potten. Daar koop ik me altijd suf aan haha.
Ik vind dat kerstboom lampje ook erg leuk. Zondag nog mee in m’n handen gestaan maar toch uiteindelijk niet meegenomen (en wel wat spijt van nu hihi)
En verder zie ik nog vanalles voorbij komen qua decoratie; leuk!
Hier stonden er heel veel in verschillende soorten groen en in 2 maten. Meen 4 euro en 9 euro.
PSvanLot schreef:lor1_1984 schreef:Wb die borden, die zijn denk ik ook erg leuk voor als je gaat gourmetten of fonduen om daar de vleesjes/groenten/broodjes op te leggen.
Ik heb zelf deze daarvoor:
[ Afbeelding ]
Er zitten 3 vakken in elk bord.
Overigens zag ik bij Flying Tiger ook erg leuke kerstbekers etc voorbijkomen.
Dit zijn wel hele kleine bordjes ervoor. Is dan echt voor een enkel sausje en vleesje.
Je zou er ook een taartje op kunnen leggen, maar tis een beetje gehobbeld aan de binnenkant.
lor1_1984 schreef:PSvanLot schreef:
Dit zijn wel hele kleine bordjes ervoor. Is dan echt voor een enkel sausje en vleesje.
Je zou er ook een taartje op kunnen leggen, maar tis een beetje gehobbeld aan de binnenkant.
Ik bedoel niet om van te eten maar om de vleesjes/groenten/stukjes brood op te leggen die nog gebakken/gedipt moeten worden.
Maar ik doe dat vaak alleen en weet dat ik aan een opgemaakt dinerbord ruim voldoende heb aan vleesjes, klein slaatje erbij en iets van komkommer/klein blikje ananas, een afbakstokbroodje en kruidenboter, evt een lekker dessert en dan hou ik vaak nog wel wat over.
Drinken heb ik ff niet meegerekend maar dat zal 0,5-1l zijn verdeeld over de paar uren dat ik aan tafel zit dan.