Postcrossing Advent Bokt 2024 Editie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 23:45

Ja, topic weer gevonden *\o/*

Ik wil graag binnenkort verder met het pakket voor deze editie, ik zal het vorige topic ook eens even goed doorsnuffelen.
Mocht degene die mij heeft getrokken nog inspiratie willen : Ik zal deze week even mijn lijstje maken voor ideeën, maar overall ben ik overal wel blij mee , mocht je al klaar zijn :j

nevica

Re: Postcrossing Advent Bokt 2024 Editie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 06:49

Haha ja hij zakt wel ver weg soms. Ik ben inmiddels ook begonnen. Alleen hints blijf ik het moeilijkste vinden. :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-24 09:31

Jaa leuk, wat leven in de brouwerij weer. Wilde toevallig het topic ook omhoog gaan schoppen, dus leuk dat dit al gedaan is haha!

Ik ben Ver compleet, maar was ook al vroeg begonnen met inslaan haha. Ik heb nu tijdens de zomer/vakantie/ziek zijn even niks meer gedaan dus ik moet de allerlaatste dingetjes nog qua invulling van de advent zelf - ik weet wel al precies wat en waar te kopen dus dat scheelt. En dan binnenkort zodra de kerst spullen komen, even gaan denken wat en hoe ik het ga doen met inpakken enz. Hints is bij mij ook echt nog helemaal blanco. Ik weet het echt nog niet #stress.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 10:47

Ik moet nog 1 item en dan ben ik compleet :')

Even een heads up alvast: we gaan eind december verhuizen. Dus ik ga tijdens het uitpakken wel actief proberen te posten, maar ik kan niet beloven dat dat gaat lukken op de dagen dat we daadwerkelijk gaan verhuizen.
Maar ik ga mijn best doen!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 12:04

Ik heb opzich al heel wat maar ik blijf elke keer weer wat zien en kopen :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-24 12:06

eclair98 schreef:
Ik heb opzich al heel wat maar ik blijf elke keer weer wat zien en kopen :')

Hahahaha ja hier heb ik ook vaak last van. Ik probeer echt bewust wel een beetje op te letten want ik ga anders echt te erg los. Op zich denk ik dat ik namelijk echt wel al veel leuks heb, maar ik blijf ook altijd twijfelen of het wel genoeg is plus dat er idd Zoveel leuks te krijgen is. Vaak kom ik dan weer dingen tegen terwijl ik eigenlijk al veel/genoeg heb. Scheelt bij mij wel dat ik momenteel fysiek niet snel meer ergens in winkels kom, dus dan ben ik al minder snel impulsief bezig :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-24 13:15

Ik heb net ook de eerste inpak dingen besteld. Heb daar nu wel een aardig idee van hoe ik het wil doen.
Nu nog steeds even verder denken over de Hint(s). Heb wel globaal al een idee maar weet nog niet precies hoe ik het wil uitwerken.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 19:18

Ik heb ook wat bestellingen gedaan, eindelijk haha. Qua hints weet ik het al maar qua inpakken nog niet. Even inspiratie gaan zoeken binnenkort.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 19:26

Ik moet ook nog wat bestellen. Ben in principe al kompleet maar wil toch nog iets extra. Toch binnenkort maar even regelen, tijd gaat toch wel heel snel

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 19:40

Ja dat het snel gaat kwam ik ook ineens achter doordat ik naar December aan het scrollen was in de agenda. _O- Komt alsnog wel goed natuurlijk, ben alleen wat later begonnen dan de meeste geloof ik. :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-24 19:46

Ik moet ook even aan de slag :')
Heb al wel een hoop, maar lang niet alles :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-24 19:53

Ik ben er ondertussen qua hints ook zo goed als helemaal uit wat ik wil gaan doen. Qua inpakken/vormgeving heb ik ook in grote lijnen al een idee en ook al de eerste dingen er voor in huis. Ik moet komende maand alleen nog even de allerlaatste dingen kopen maar dat zijn dingen die snel leverbaar zijn/snel in huis zijn dus dat scheelt wel. Had ik nu al willen doen, maar qua budget/uitgaves komt komende maand beter uit. En dan kan ik erna gaan inpakken- daar wilde ik eind oktober mee beginnen zodat ik ruim op tijd klaar ben voor het echt de deur uit moet :j

Wat Siers83 zegt ja, de tijd gaat toch wel erg snel zo ineens haha! Je moet idd ook rekening houden met de verzend periode en dat de uiterlijke verzenddatum 15november is; dat is zo gek lang niet meer nee.

Ik wilde dit weekend nog even een keer goed gaan inventariseren, alles even uitstallen en checken wat ik nu precies heb en of het overeen komt met wat ik in m’n notities heb bij gehouden haha. Kan ik beter nu op tijd nog even naar kijken, mocht ik toch nog iets extra’s moeten doen.

{:)
Maar hier nog even dan ook een Friendly reminder: Vanaf 1 november mag er verstuurd worden. Uiterlijke verzenddatum is 15 november - dit ivm de Black Friday drukte in november later in de maand en dat de postbedrijven vanaf dan tot kerst sowieso mega druk gaan zijn. Meer informatie omtrent inpakken e.d. is ook op pagina 2 nog terug te vinden, wie daar nog even een refresh van wil.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-24 20:44

Ondanks dat ik denk dat ik wel echt genoeg heb ondertussen, blijf ik toch twijfelen of er niet nog meer bij moet #thestruggleisreal. Maar na een inventarisatie vandaag, en de laatste dingetjes te hebben besteld welke ik nog wilde, ben ik an zich nu wel echt compleet als het goed is.

Ik moet wel nog een enkel iets mbt inpakken, maar het gros is al hier, maar dat ga ik ook binnenkort fixen. De hint(s) is/zijn nu ook wel echt helemaal uitgedacht, dus dat kan ik gaan uitwerken en dan kan binnenkort het inpakken gaan beginnen. Ook weer een heel project op zichzelf _O- {:)

Hoop zo dat het leuk is allemaal en in de smaak valt bij m’n lootje.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 20:50

Ik verwacht nu een aantal pakketjes, dan ga ik ook even inventariseren. :))

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 22:26

Ik heb m’n allerlaatste item ook besteld, ik was eigenlijk al compleet maar wilde dit er toch nog bij :')

Inpakspulletjes zijn ook onderweg dus als alles binnen is kan ik in gaan pakken. Ik heb er al weer mega veel zin in.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 04:10

Ik ga nog wel even scharrelen de komende weken :o zal ook eens qua inpakken wat inspiratie opdoen vanuit het voorgaande topic.

Opzich is natuurlijk het zo 15 november, aan de andere kant nog genoeg tijd om dingetjes toe te voegen 8-)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 16:24

Vandaag even een inventarisatie gedaan. Qua kaarten ben ik rond *\o/*
Nu de rest nog volmaken :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-24 13:54

Ik heb net voor de grap toch eens m’n uitgaves opnieuw nagekeken en in m’n bestandje gezet, aangezien ik vandaag zo goed als helemaal rond ben gekomen met alles en qua inpak materialen e.d. nu helemaal voorzien ben en wel benieuwd was. Dat eind bedrag is best insane _O-. Ik ben blij dat we vroeg lootjes hebben getrokken zodat ik alles wel redelijk goed heb kunnen verdelen :j :') En ondanks het bedrag, denk ik toch telkens: is het wel genoeg :') Maar ik zit echt wel ruim over de minimum heen qua basis ‘eisen’ maar vind het toch spannend hoor. Hopelijk vind m’n lootje alles leuk/bruikbaar.

Ik moet nog 1 ding, maar dat was nog niet te vinden, dus binnenkort even voor terug. Maar ik kan in principe dus beginnen met inpakken al zodra ik me wat beter voel want daar heb ik nu alles voor in huis. Heb zojuist ook gekeken naar op welke dagen ik wat wil inpakken dus ook dat is klaar zodat ik kan afstrepen wanneer ik bezig ben met inpakken <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 14:40

Ik heb net nog wat laatste dingen besteld bij Amazon en ome Ali. Ook inpakspul heb ik bijna alles binnen, alleen inpakpapier nog.
Oh en nog wat lekkers wil ik er ook bij dus dat moet ook nog

Ik ga het niet uitrekenen, wil het niet weten :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 10:46

Happy World Postcard Day *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:40

Ik wist wel dat het wpd was maar kaarten sturen is me echt even ontgaan. :') _O-

Wel heb ik net al het overgrote deel van de kalender ingepakt. Super leuk. :))

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:15

Ik heb vanmorgen inpakpapier gekocht dus wil ook gaan inpakken. Moet alleen nog bedenken hoe ik het allemaal ga doen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:16

Zouden jullie eens willen delen hoe je het wil gaan neerzetten/ ophangen? Dan kan ik ook bedenken hoe ik de kalender ga vormgeven :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:45

Ik denk een beetje zoals vorig jaar? Geen idee eigenlijk haha. Hoe mijn santa het maakt, zo zet ik het ook neer. :+ Ophangen word lastig want ik mag niks met de muren doen hier.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 23:22

Ophangen word helemaal niks hier. Vrees dat het bij mij ergens neergezet word, maar heel netjes zal het niet worden vermoed ik. Heb niet zoveel ruimte in mij woonkamer voor dit soort dingen helaas. Mss dat ik het probeer om het om de boom heen te leggen, maar weet nog niet of we ubethaubt een boom doen dit jaar