Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marisje76 schreef:Gisteren naar tuincentrum outlet in Tilburg geweest.
De lemax huisjes waren daar (relatief) heel goedkoop.
Het scheelde per huisje nog 5 euro meer dan de 20% korting dus was lucratieve trip.
Dit is de buit..
[ [url=m/VfpNjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 huisjes, een kerkje, grote kerstboom, prieeltje en een poppetje, en 2 splitters zodat ik geen batterijen hoef te gebruiken.
Leuke ideetjes opgedaan.
Ik ga nu de huisjes al neerzetten en dan langzaamaan werken aan de ondergrond. Leuke tijdsbesteding met dit rotweer.
Vandaag op zoek naar een beetje betaalbaar piepschuim
Tazzey schreef:Mooie buit! Die splitters zijn ideaal, ik heb ze voor de huisjes en alle lantaarnpaaltjes. Alles op een verlengsnoer want het verbruikt amper iets en die op een slim stopcontact en we hebben er geen omkijken meer naar.
Ik heb wel echt zin om de boel te gaan decoreren.
Tazzey schreef:Nee joh, veel te veel moeite. Lemax heeft een kant en klare oplossing met de splitters. Als alles automatisch aan en uit gaat tegelijk met de Twinkly’s binnen en buiten ben ik tevreden.
Ik heb wel een mini led streng gemaakt voor mijn eigen gemaakte kerstboom. Wat je met een soldeerbout en wat nagel gel al niet kunt maken.
Tazzey schreef:Ja, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Ik wil wel mijn huisjes en poppetjes een keer opnieuw gaan schilderen. Ik ben afgelopen jaar begonnen met mini painting met als eigenlijke doel mijn Gloomhaven en Frosthaven mini's te gaan schilderen. Maar dat kun je natuurlijk ook prima doen met Lemax spul.
Marisje76 schreef:Ik zag nu alleen dat ze ook 4 lampjes op 1 uitgang hebben dus dan kan je 12 huisjes op 1 splitter aansluiten. ( zoveel heb ik er nu nog niet maar handig voor de toekomst)
@marleen hoe diep is jouw kerst dorp?
ikke schreef:Tazzey schreef:Ja, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Ik wil wel mijn huisjes en poppetjes een keer opnieuw gaan schilderen. Ik ben afgelopen jaar begonnen met mini painting met als eigenlijke doel mijn Gloomhaven en Frosthaven mini's te gaan schilderen. Maar dat kun je natuurlijk ook prima doen met Lemax spul.
Ja hoor, dat kan gewoon.
Afhankelijk van hoe ver je wil gaan, kun je veel vinden onder de term "kitbashing" en "weathering modelbouw" en aanverwante zoektermen.
Ook hier: je kunt heel ver gaan, maar dat hoeft natuurlijk nietHet is jouw feestje maar wellicht kom je nuttige materialen tegen die je nog niet kende.
Het gaat niet om goed of fout, het gaat erom dat je het resultaat krijgt dat je in gedachten hebt.