Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
miccamaaike schreef:Ik heb dan idd geen paard meer, dus dat zal wel even gek zijn. Maar denk dat het ook wel weer mogelijkheden geeft en kan altijd weer op zoek naar een bijrijdpaard oid, dus komt vast wel goed.
Tancreda4 schreef:Je hebt echt een heel heftige periode achter de rug Lavitabella, gelukkig dat je weer positieve dingen op je pad krijgt en een nieuw hoofdstuk kunt beginnen zonder bestralingen en met je nieuwr paard
Lijkt mij wel heel gek miccamaaike, kan mij een paard loos leven niet meer voorstellen! Raak er ook beetje paniekerig van als ik daar aan denkHet is al zo lang m'n leven.
Ja het kost veel tijden geld en stress soms. Maar ook zoveel ontspanning en moois. Nu wel even wat lastiger dat te vinden omdat m'n merrie met semi pensieon is en ik het rijden wel echt begin te missen. Vooral de bosritten. Maar ook dat komt vast wel weer die nieuwe draai. Ik hoop dat we nog lekker veel wandelingen in 't bos kunnen maken
Dat vind zij ook zo leuk
[ [url=m/FLS1Yn.jpg]Afbeelding[/url] ]
marleen_88 schreef:boeflover schreef:Over een uurtje voor een maag onderzoek op het schema, best spannend allemaal!
Hoe is het gegaan?
boeflover schreef:marleen_88 schreef:Hoe is het gegaan?
Onderzoek zelf niets van gemerkt omdat ik had gevraagd voor een narcose, nadien wel heel misselijk daarvan en ook vandaag nog heel wazig in m’n hoofd. Dus dat valt wel tegen, maar alsnog blij dat ik daar wel voor gekozen heb, zag zo op tegen het onderzoek en nu iig een fijne ervaring daarmee.
boeflover schreef:Wanneer je in de rij staat voor een mckroket en zit te twijfelen of je die gaat pinnen of contant betalen zodat je vriend het niet ziet hahaha
Doe ik anders echt nooit, maar Facebook gaf een mc reclame en daar sta je dan in de drive