Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 17:06

Ja was leuk! Ik kreeg kaartjes via het werk en stelde me iets heel klassieks voor, maar qua muziek ging het alle kanten op. Van Maikel Jackson tot ABBA en natuurlijk de div liedjes van de beste zangers. Stelde helemaal niet teleur!

@miccamaaike fijn dat je een goed huis hebt gevonden, heb je hierna nog een paard over of wordt het paardloos? Indien het laatste zal het even gek zijn, heeft bij mij wel even geduurd voor ik een draai had gevonden aan mijn nieuwe vrije tijd en leven. Maar nu zou ik er geen meer terug willen hebben.
Alvast sterkte met het afscheid in ieder geval, dat is altijd het moeilijkste, ongeacht de top plek die je er ms voor hebt gevonden!

marleen_88

Re: Secret Santa 2022 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 18:37

Wat dubbel Miccamaaike dat je al vrij snel afscheid gaat nemen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:39

Ik heb dan idd geen paard meer, dus dat zal wel even gek zijn. Maar denk dat het ook wel weer mogelijkheden geeft en kan altijd weer op zoek naar een bijrijdpaard oid, dus komt vast wel goed.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:09

:wave:

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:50

miccamaaike schreef:
Ik heb dan idd geen paard meer, dus dat zal wel even gek zijn. Maar denk dat het ook wel weer mogelijkheden geeft en kan altijd weer op zoek naar een bijrijdpaard oid, dus komt vast wel goed.

Dat lijkt me ook echt behoorlijk gek. Wel fijn dat je een passend huisje hebt kunnen vinden !

Zertab :wave:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:52

Enerzijds wil ik ook graag een eigen paard, anderzijds denk ik dat ik me om elk klein ding zorgen ga maken. :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:07

Haha ja t is ook wel een verantwoordelijkheid. Net belde de staleigenaresse, dan denk ik dus gelijk dat er wat is :+ maar er was niets aan de hand gelukkig. Zou wel fijn zijn als hij de komende weken heel blijft zeg maar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:10

En daarnaast de tijd en geld die het allemaal kost...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:34

Je hebt echt een heel heftige periode achter de rug Lavitabella, gelukkig dat je weer positieve dingen op je pad krijgt en een nieuw hoofdstuk kunt beginnen zonder bestralingen en met je nieuwr paard <3

Lijkt mij wel heel gek miccamaaike, kan mij een paard loos leven niet meer voorstellen! Raak er ook beetje paniekerig van als ik daar aan denk := Het is al zo lang m'n leven.

Ja het kost veel tijden geld en stress soms. Maar ook zoveel ontspanning en moois. Nu wel even wat lastiger dat te vinden omdat m'n merrie met semi pensieon is en ik het rijden wel echt begin te missen. Vooral de bosritten. Maar ook dat komt vast wel weer die nieuwe draai. Ik hoop dat we nog lekker veel wandelingen in 't bos kunnen maken <3

Dat vind zij ook zo leuk <3

Afbeelding

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 13:55

Wellicht scheelt het dat ik hem nog maar 1,5 jaar heb en daarvoor 18 jaar geen paard heb gehad. Maar ik ga de bosritjes ook wel echt heel erg missen, toch wel mijn uitlaatklep. Maar ja er zijn nog zoveel andere dingen in het leven en het lukt nu niet om alles wat ik ook nog wil te combineren. Paard zou sowieso ook weg moeten waar hij nu staat en dan niet meer aan t bos staan, dus dat speelt ook wel mee in de keuze.

Heerlijk toch dit :D
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop tzt wel weer een leuk bijrijdpaard te vinden waar ik wellicht ook lekker mee op pad kan, we gaan t allemaal wel meemaken hoe het gaat lopen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:51

Oortjes foto's <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 14:56

3 topics vol in mn onderschrift :+

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:01

Over een uurtje voor een maag onderzoek op het schema, best spannend allemaal!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 15:25

@micca: oh ja :+

@boeflover: spannend! Succes/sterkte!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 18:09

boeflover schreef:

Hoe is het gegaan?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 12:53

Tancreda4 schreef:
Je hebt echt een heel heftige periode achter de rug Lavitabella, gelukkig dat je weer positieve dingen op je pad krijgt en een nieuw hoofdstuk kunt beginnen zonder bestralingen en met je nieuwr paard <3

Lijkt mij wel heel gek miccamaaike, kan mij een paard loos leven niet meer voorstellen! Raak er ook beetje paniekerig van als ik daar aan denk := Het is al zo lang m'n leven.

Ja het kost veel tijden geld en stress soms. Maar ook zoveel ontspanning en moois. Nu wel even wat lastiger dat te vinden omdat m'n merrie met semi pensieon is en ik het rijden wel echt begin te missen. Vooral de bosritten. Maar ook dat komt vast wel weer die nieuwe draai. Ik hoop dat we nog lekker veel wandelingen in 't bos kunnen maken <3

Dat vind zij ook zo leuk <3

[ [url=m/FLS1Yn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig kunnen we inderdaad verder kijken !

Ik ben niet zo van de bosritten. Maar dit komt meer omdat mijn paarden niet echt geschikt waren waardoor ik het niet echt deed. Wel erg jammer want vind die foto's altijd zo tof! Zit er wel steeds vaker over na te denken om een keer een rit ergens te boeken. :D Vooral in de herfst mooi!

Spannend inderdaad boeflover. Hoe is het gegaan ?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 13:34

Dan ga ik met je mee LavitaBella! :D Misschien een keer naar de hartjeshoeve?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:52

marleen_88 schreef:
boeflover schreef:

Hoe is het gegaan?

Onderzoek zelf niets van gemerkt omdat ik had gevraagd voor een narcose, nadien wel heel misselijk daarvan en ook vandaag nog heel wazig in m’n hoofd. Dus dat valt wel tegen, maar alsnog blij dat ik daar wel voor gekozen heb, zag zo op tegen het onderzoek en nu iig een fijne ervaring daarmee.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:03

boeflover schreef:
marleen_88 schreef:
Hoe is het gegaan?

Onderzoek zelf niets van gemerkt omdat ik had gevraagd voor een narcose, nadien wel heel misselijk daarvan en ook vandaag nog heel wazig in m’n hoofd. Dus dat valt wel tegen, maar alsnog blij dat ik daar wel voor gekozen heb, zag zo op tegen het onderzoek en nu iig een fijne ervaring daarmee.

Fijn dat het goed is gegaan en je narcose had. Nog even rustig aan doen zo te lezen. :(:)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:05

Fijn dat je er nu een fijne ervaring mee hebt. Nu nog eventjes rustig aan doen.

Zertab, leuk! Ik ben alleen niet echt een bos crosser... :') Meer van de ontspannen ritjes, lekker relaxed. Geen idee of jij dat ook bent ?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:11

Ik had echt verwacht vandaag gewoon weer te gaan werken, geen idee dat dit ook kon haha. Ooit als kind een X onder narcose geweest maar verder nooit meer. De rest van de zaal ging fluitend naar huis, ik aan de arm van m’n vriend om niet om te vallen -O-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:18

Beterschap boeflover!

Ik vond de laatste keer (3 jaar geleden) narcose zelf prima en ging stuiterend naar huis. Maar ze hadden me een oppeppend iets gegeven omdat mijn bloeddruk te laag was tijdens de ingreep.

Ik was meteen wakker en helder, wou meteen van het infuus af en mn bed uit, kleren aan en naar huis _O- Wel nog 2 maanden nasleep gehad van de narcose. Ik kon absoluut geen prikkels hebben. Even de supermarkt in en kwam huilend naar buiten. Dat was heel naar

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:02

Wanneer je in de rij staat voor een mckroket en zit te twijfelen of je die gaat pinnen of contant betalen zodat je vriend het niet ziet hahaha
Doe ik anders echt nooit, maar Facebook gaf een mc reclame en daar sta je dan in de drive :))

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 15:39

Helemaal gemist je laatste bericht hahaha. En wat is de keuze geworden ?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 15:49

boeflover schreef:
Wanneer je in de rij staat voor een mckroket en zit te twijfelen of je die gaat pinnen of contant betalen zodat je vriend het niet ziet hahaha
Doe ik anders echt nooit, maar Facebook gaf een mc reclame en daar sta je dan in de drive :))

Gewoon je eigen rekening houden, dan hoef je niet te twijfelen :+