foxy80 schreef:Ik log in op exact het goede moment merk ik.. maar jullie moeten er niet om vechten, ik ben jullie santa niet! Blijven puzzelen dames!
Ok, dank je! Dan puzzel ik verder!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:SSS hint!
Galja: Heb je wel goed op de doos van het haakpakketje gekeken of daar hints op stonden waar het heen gestuurd kan worden als je het gehaakte poppetje zelf niet wil houden?
8nnemiek schreef:Spannend, de laatste verzenddag!
Hoe lang waren jullie pakketten zoal onderweg? Die voor mijn lootje kwam na drie dagen pas aan, geen idee of er overal zo veel vertraging is.
Ik hoop in ieder geval dat mijn pakket deze week nog aankomt, want volgende week ben ik niet thuis, tot na nieuwjaar. Maar geen zorgen, Santa, gelukkig is er wel iemand thuis om het pakket aan te nemen.
Cheytjuh schreef:Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.
Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.
Mijn pakket kan vandaag opgehaald bij het PostNL puntZo benieuwd en heb er zin in om mijn pakket uit te pakken
germie schreef:Cheytjuh schreef:Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.
Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.
Mijn pakket kan vandaag opgehaald bij het PostNL puntZo benieuwd en heb er zin in om mijn pakket uit te pakken
Ik heb mijn lootje even persoonlijk bedankt.
Verder is het gewoon zo dat je iets koopt voor iemand die je niet kent. En als je meedoet vind ik dat je gewoon het risico loopt dat het tegenvalt. Het pakket kan tegenvallen qua inhoud of qua hoeveelheid/bedrag, het moet minimaal 15 euro zijn. Als je dan een pakket krijgt van 15 euro, dan zal daar logischerwijs minder in zitten dan in een pakket van een ander waar wel voor 30 euro in zit. Maar dat is gewoon het risico aan meedoen vind ik.
Soms is het hier net als bij het kerstpakket van de baas. Die doet het ook nooit goed. Wees gewoon dankbaar dat iemand de moeite neemt om je wat leuks te kopen. En ben je bang dat het tegenvalt, stop die 15 euro+verzendkosten in je eigen zak, ga naar de winkel en trakteer je zelf.
Mijn pakket had ik op maandag verzonden, en toen stond er in de tracing dat die uiterlijk 5 dagen onderweg was. Dat had ik nog nooit eerder gezien. Het kwam uiteindelijk 2 dagen later bij de persoon aan.
Galja schreef:Ik weet het ik weet het!!!
( denk ik)
Bienotje, ben jij mijn Santa???
(( voelt zich aardig blond omdat ik het adres al zag op de Flair maar dacht dat dat een dwaalspoor was))