Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 13:02

foxy80 schreef:
Ik log in op exact het goede moment merk ik.. maar jullie moeten er niet om vechten, ik ben jullie santa niet! Blijven puzzelen dames!

Ok, dank je! Dan puzzel ik verder!!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 13:10

foxy80 schreef:
Ik log in op exact het goede moment merk ik.. maar jullie moeten er niet om vechten, ik ben jullie santa niet! Blijven puzzelen dames!

_O- _O-

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-24 13:22

SSS bericht!

Roulette_ heeft met de organisatie contact opgenomen over de situatie. Ze heeft van te voren laten weten wat haar verslag zou zijn. Roulette_ heeft op een nette en respectvolle manier laten weten dat haar Santa een pakket heeft gemaakt waar veel moeite in heeft gezeten maar voor Roulette_ wat flops bevat. Anna_98 heeft dit erg goed opgepakt en meteen aangeboden dit verder te willen oppakken als dit nodig is. Beide kanten hebben er een goed gevoel bij om het hier bij te laten.

Dit bericht is dan ook bedoeld om te laten weten dat Roulette_ overleg met ons heeft gehad voordat dit bericht geplaatst werd. Heb je hier verder nog vragen of opmerkingen over? Stuur gerust een privéberichtje naar iemand van de organisatie. Dan kunnen we hier weer verder met de pakketten.

Dat gezegd hebbende:
Vandaag is de laatste verzenddag voor de pakketten!! *\o/*
Moet jij je pakket vandaag nog verzenden? Zorg dan dat dit voor 16:00 is gedaan. {:) Bewaar je verzendbevestiging goed!

8nnemiek

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 13:35

Spannend, de laatste verzenddag!

Hoe lang waren jullie pakketten zoal onderweg? Die voor mijn lootje kwam na drie dagen pas aan, geen idee of er overal zo veel vertraging is.

Ik hoop in ieder geval dat mijn pakket deze week nog aankomt, want volgende week ben ik niet thuis, tot na nieuwjaar. Maar geen zorgen, Santa, gelukkig is er wel iemand thuis om het pakket aan te nemen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 13:54

Afbeelding

Afbeelding

SSS hint!

Galja: Heb je wel goed op de doos van het haakpakketje gekeken of daar hints op stonden waar het heen gestuurd kan worden als je het gehaakte poppetje zelf niet wil houden? :-)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:05

Ben wel benieuwd hoeveel pakketten nog onderweg zijn en nog geraden moeten worden. Wanneer krijgen we weer een update van de lijst? :-)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-24 14:09

Bienotje schreef:
Ben wel benieuwd hoeveel pakketten nog onderweg zijn en nog geraden moeten worden. Wanneer krijgen we weer een update van de lijst? :-)

Morgen komt er weer een update! *\o/* Iedere maandag en donderdag zet marleen_88 de lijst erin.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:10

Dan hoef ik hem nog maar 1 keer te negeren! *\o/*

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:26

Neonlight schreef:

SSS hint!

Galja: Heb je wel goed op de doos van het haakpakketje gekeken of daar hints op stonden waar het heen gestuurd kan worden als je het gehaakte poppetje zelf niet wil houden? :-)

Dat méén je niet :+
Ik heb echt alle hints naast elkaar gehad… heb ik die dus gewoon over het hoofd gezien.
En nu ben ik niet thuis… en voorlopig nog niet thuis… gaat een lange dag worden :')
Bedankt voor de extra hint Santa!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:29

8nnemiek schreef:
Spannend, de laatste verzenddag!

Hoe lang waren jullie pakketten zoal onderweg? Die voor mijn lootje kwam na drie dagen pas aan, geen idee of er overal zo veel vertraging is.

Ik hoop in ieder geval dat mijn pakket deze week nog aankomt, want volgende week ben ik niet thuis, tot na nieuwjaar. Maar geen zorgen, Santa, gelukkig is er wel iemand thuis om het pakket aan te nemen.

Ik heb mijn pakket de 12de verzonden, in de namiddag. Eén dag later kreeg ik melding van Bpost: nationale manifestatie, uw pakket kan langer onderweg zijn. Neeeeeee niet doen :')
Uiteindelijk was het er toch vrij snel - van BE naar NL, en de 14de werd het pakket al aangeboden bij ManonGrr :)

Hier ook nog geen pakket ontvangen. Is niet erg, ik heb geduld :D Ik vind het leuk om er naar uit te kijken haha.
Ik ben maandag tem woensdag wel niet thuis, wij gaan Kerst in de Ardennen vieren. Dinsdag komt er wel iemand langs voor de beestenboel, dus die kan indien nodig het pakket alvast uit de kist vissen en binnen zetten :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:34

Cheytjuh schreef:
Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.

Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.

Mijn pakket kan vandaag opgehaald bij het PostNL punt *\o/* Zo benieuwd en heb er zin in om mijn pakket uit te pakken <3

Ik heb mijn lootje even persoonlijk bedankt.

Verder is het gewoon zo dat je iets koopt voor iemand die je niet kent. En als je meedoet vind ik dat je gewoon het risico loopt dat het tegenvalt. Het pakket kan tegenvallen qua inhoud of qua hoeveelheid/bedrag, het moet minimaal 15 euro zijn. Als je dan een pakket krijgt van 15 euro, dan zal daar logischerwijs minder in zitten dan in een pakket van een ander waar wel voor 30 euro in zit. Maar dat is gewoon het risico aan meedoen vind ik.

Soms is het hier net als bij het kerstpakket van de baas. Die doet het ook nooit goed. Wees gewoon dankbaar dat iemand de moeite neemt om je wat leuks te kopen. En ben je bang dat het tegenvalt, stop die 15 euro+verzendkosten in je eigen zak, ga naar de winkel en trakteer je zelf.

Mijn pakket had ik op maandag verzonden, en toen stond er in de tracing dat die uiterlijk 5 dagen onderweg was. Dat had ik nog nooit eerder gezien. Het kwam uiteindelijk 2 dagen later bij de persoon aan.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:34

Jeej mijn pakket is binnen *\o/*
Haha, het ene moment maak ik me druk of het niet te laat aankomt, en het volgende moment staat de bezorger op de stoep :')
Afbeelding

Ik moet zometeen weg, maar ga het vanavond uitpakken. Oh ik ben zó benieuwd <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:42

Santa mijn man heeft t pakket nu in de gang gezet... als ik vanavond niet te laat thuis ben ga ik m uitpakken :)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 14:56

germie schreef:
Cheytjuh schreef:
Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.

Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.

Mijn pakket kan vandaag opgehaald bij het PostNL punt *\o/* Zo benieuwd en heb er zin in om mijn pakket uit te pakken <3

Ik heb mijn lootje even persoonlijk bedankt.

Verder is het gewoon zo dat je iets koopt voor iemand die je niet kent. En als je meedoet vind ik dat je gewoon het risico loopt dat het tegenvalt. Het pakket kan tegenvallen qua inhoud of qua hoeveelheid/bedrag, het moet minimaal 15 euro zijn. Als je dan een pakket krijgt van 15 euro, dan zal daar logischerwijs minder in zitten dan in een pakket van een ander waar wel voor 30 euro in zit. Maar dat is gewoon het risico aan meedoen vind ik.

Soms is het hier net als bij het kerstpakket van de baas. Die doet het ook nooit goed. Wees gewoon dankbaar dat iemand de moeite neemt om je wat leuks te kopen. En ben je bang dat het tegenvalt, stop die 15 euro+verzendkosten in je eigen zak, ga naar de winkel en trakteer je zelf.

Mijn pakket had ik op maandag verzonden, en toen stond er in de tracing dat die uiterlijk 5 dagen onderweg was. Dat had ik nog nooit eerder gezien. Het kwam uiteindelijk 2 dagen later bij de persoon aan.

Ik heb tot nu toe altijd super leuke pakketten mogen ontvangen. En mocht daar toch ooit eens iets tussen zitten waar ik zelf minder mee heb, dan ben ik alsnog heel blij dat iemand dit voor mij heeft willen doen.
Andersom heb ik ook alleen nog maar blije reacties gekregen van mijn lootjes. Ik hoop dat dat is omdat ze allemaal oprecht blij zijn, en niet gewoon uit beleefdheid :') Maar eerlijk - ik zou zelf die beleefdheid wel handhaven.

Ik doe (meestal) ook mee aan de boeken Santa. Daar krijg ik de helft van de tijd boeken die ik zelf niet zou hebben gekocht - maar die vind ik dan na het lezen wel helemaal top, en net daarom doe ik mee! Zo ontdek ik eens iets nieuws, en mijn favo boek van het jaar is nog steeds The Great Alone, dat ik van Marjo kreeg. Ik zou het zelf nooit gekocht hebben - en ondertussen heb ik een stuk of 10 boeken van Kristin Hannah in mijn kast staan, ik ben helemaal verkocht :') En je wilt niet weten hoeveel mensen ondertussen TGA van mij gekregen hebben haha!

Zo ervaar ik deze algemene SS ook. Ik geef een aantal tops&flops mee, en waardeer dan vooral de moeite die iemand gedaan heeft. Je zit inderdaad met de factor "ik ken persoon x niet", en tòch doet diegene moeite voor mij. Ik kan daar alleen waardering voor opbrengen :) En krijg ik dan een hondenbot, terwijl ik geen honden heb, dan kan ik daar smakelijk om lachen en maak ik er een ander blij mee :)

Ik ga zelf ook nooit echt 'snollen' (Belg, in NL betekent het waarschijnlijk wat anders haha) in andere topics. Ik ga er om eerlijk te zijn wel van uit dat tops&flops in het huidige SS topic gedeeld worden - ik heb geen tijd om 5 jaar terug te bladeren :') Dus ik kan ook wel eens iets missen.. Ik heb nu ook moeten meegeven "ik heb geen paardenkind meer", als ik dat niet had gedaan had ik misschien iets voor de paardjes gekregen terwijl ik die niet meer heb. Als iemand uitdrukkelijk zegt "ik lust geen chocolade" en je dan toch chocolade krijgt snap ik dat dat minder leuk is, maar ik zou dat denk ik niet benoemen, ik zou niet willen dat iemand zich slecht voelt om iets wat ik zeg, nadat iemand moeite voor mij gedaan heeft. Hoogstens met een lach&zwans, zo van "niet mijn ding, maar mijn vriend vreet het met plezier op, dus hij dankt je!". Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind de gedachte achter zo'n SS pakket heel mooi, en als de inhoud dat wat afwijkt van "mijn ding", dan neem ik dat voor lief :)

Het is zoals jij zegt: als je bang bent dat je pakket tegenvalt, doe dan liever niet mee, en trakteer jezelf :) Zo stond ik er eerst ook in wat de boeken Santa betreft, ik wist niet goed of ik het ontvangen boek wel leuk zou vinden en heb me afgevraagd of ik niet beter gewoon niet kon mee doen en een boek voor mezelf zou kopen - maar wat zou ik dan veel gemist hebben! :)

PS: cadeau van mijn baas? 5 maaltijdcheques van 2 euro :') Ik denk dan: top, dan koop ik een extra groot varkenshaasje en voel ik dat niet in mijn portemonnee :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 15:02

Ahh wat leuk dat TGA zo enorm goed is bevallen <3 Heb je al een reis naar Alaska geboekt? :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 15:41

Mijn pakket was vorige week de volgende dag bij mijn lootje!
Ging sneller dan ik verwacht had :j

Ik ben ook zo "een simpele ziel" die blij is met alles. Meer dan je best kan iemand niet doen.
Mocht het niet mijn smaak zijn, maak ik er iemand anders blij mee.
Heb dat overigens ook op mijn kaartje in mijn pakket gezet.

{:)

De pakketten stromen nog steeds binnen zeg!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 15:47

Marjo schreef:
Ahh wat leuk dat TGA zo enorm goed is bevallen <3 Heb je al een reis naar Alaska geboekt? :')

Nummer 1 op mijn bucket list haha! Maar ik moet nog een paar jaar sparen vrees ik :')
Ik volg wel een aantal Alaska-groepen op FB haha. Ik wil naar Homer! :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 17:03

Afbeelding

Afbeelding

SSS mededelingen

Olikea: Je pakketje staan aan de deur
Adamootje: Je kunt je pakket als het goed is morgen verwachten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 17:32

Oe wat gaat het allemaal hard, de laatste dag verzenden dus mijn pakket is onderweg *\o/*

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 17:35

Ik ben bij mijn ouders en heb een pakketje *\o/*

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:21

Lieve Santa, ik ben nog aan het puzzelen maar kom niet goed uit de hint. Kun je nog een hint doorgeven via de organisatie? Ik zat nu aan maritiem, kompas etc. te denken. Alleen kan ik daar zo geen Santa aan koppelen.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:38

Ik weet het ik weet het!!!
( denk ik :') )

Bienotje, ben jij mijn Santa???

(( voelt zich aardig blond omdat ik het adres al zag op de Flair maar dacht dat dat een dwaalspoor was :o ))

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:46

Neonlight schreef:

SSS mededelingen

Olikea: Je pakketje staan aan de deur
Adamootje: Je kunt je pakket als het goed is morgen verwachten

Gevonden. Een beetje nat.. maar de inhoud is nog droog.. en wat veel.. ik ga zo eens even kijken

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:52

Galja schreef:
Ik weet het ik weet het!!!
( denk ik :') )

Bienotje, ben jij mijn Santa???

(( voelt zich aardig blond omdat ik het adres al zag op de Flair maar dacht dat dat een dwaalspoor was :o ))

Yes, it is me! *\o/*

Ik heb in het topic al eerder besproken een stapel flairs bij iemand opgehaald te hebben. En heb geschreven dat ik recent voor werk de 'Engelse countryside' heb ontdekt. Daar waren de viltjes van.

En dan ook nog, tegen de waarschuwingen in om niet van je eigen adres te versturen mijn adres meegestuurd in het pakket :+ ik vroeg me nog af of het niet te makkelijk was :')

Sorry dat je zo hebt moeten zoeken :P

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 20:09

SSS-mededelingen en hints

Cheytjuh: jouw pakket ligt klaar bij The Read Shop in Rijssen

Nevica: je pakket onderweg is naar je toe. Je secret santa hulp heeft ingeroepen, zodat je pakket op de laatste rit van de arrenslee mee gaat

Thats_me: Sorry dat mijn hint blijkbaar zo ingewikkeld is, als je googelt op ‘drie woorden locatie’ kom je er denk ik wel uit