Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:27

Eens cheytjuh. Jammer om te lezen en haalt toch een beetje de kerstvibe weg.

Ik zou het zelf iig niet eens melden en gewoon voor mezelf houden. Risico van het vak als je moet shoppen voor een ander en visa versa. Voor mij gaat het ook om de voorpret en plezier van het samenstellen van een pakket. En dat ik dan zelf een pakket krijg is een leuke bonus. Volgens mij doet iedereen z'n best op z'n eigen manier. Het ene jaar is het een voltreffer, het andere mss met wat minder.

Vandaag ga ik weer m'n brievenbus stalken. Benieuwd of er vanmiddag een pakket staat!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:30

Jaa Skipbo zo leuk! Die past zeker in onze collectie, speel die ook vaak op mijn telefoon!

Ik ben even gaan zoeken op Cody, toen kwam ik uit op een onwijs schattige hond. Zij doet voor het eerst mee aan deze variant, heeft een kleine en vogels. En is creatief met wol. Lieve Kiimm_ ben jij mijn Santa? Dan wil ik je onwijs bedanken voor dit mooie pakket <3 <3 <3 . Echt heel erg blij met alles!

En toch nog even de extra puzzel gedaan, omdat je daar ook tijd in gestopt hebt... Op jouw handschrift ben ik ook jaloers :') :j

Jorex

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:50

Tijd om uit te pakken.
Afbeelding

Gaia heeft haar markering al achtergelaten aan de doos :+
Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:56

Keizerinnnn schreef:
Jaa Skipbo zo leuk! Die past zeker in onze collectie, speel die ook vaak op mijn telefoon!

Ik ben even gaan zoeken op Cody, toen kwam ik uit op een onwijs schattige hond. Zij doet voor het eerst mee aan deze variant, heeft een kleine en vogels. En is creatief met wol. Lieve Kiimm_ ben jij mijn Santa? Dan wil ik je onwijs bedanken voor dit mooie pakket <3 <3 <3 . Echt heel erg blij met alles!

En toch nog even de extra puzzel gedaan, omdat je daar ook tijd in gestopt hebt... Op jouw handschrift ben ik ook jaloers :') :j

Yess klopt, fijn dat je er blij mee bent! :D Het bakje kan je overigens ook gebruiken als sleutelbakje, of uiteraard ergens anders voor! :)

Mijn kaart was echter niet bedoeld als feedback etc, was meer mijn eigen onzekerheid over het pakket bij deze eerste keer meedoen nadat ik alle unboxings zag. Ik hoopte mijn lootje niet teleur te stellen met een kleiner pakket :o

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:59

Jaa leuk bakje komt zeker van pas!

Geen probleem joh! Ik ben echt mega blij met het pakket en je hoeft niet onzeker te zijn! Alles is passend en zal alles gaan gebruiken <3 Neo is al dik een uur in de weer met zijn speeltje die is ook gelukkig haha.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:05

Zo, ineens weer veel paketten erbij!
Ik moet bekennen dat ik afgelopen pagina's alleen de foto's heb bekeken en niet alles gelezen, sorry Y;(
Maar ik zag dus wel weer heel veel kadootjes! Jeetje jongens, wat een goed gevulde paketten!

Ik heb het al paar keer gezegd, maar ik word zo blij om te zien hoeveel moeite iedereen erin stopt!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:11

Cheytjuh schreef:
Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.

Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.

Ben ik het mee eens, ik vind dit persoonlijk echt niet netjes.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:20

Aangezien het meest recente bericht met, naast ook positieve feedback op wat ik wel erg leuk vond aan mijn pakket en de moeite die erin is gestoken door mijn Santa, ook teleurstelling bevat van mij is voel ik me aangesproken door de laatste paar berichten.

Allereerst, er is overleg geweest achter de schermen tussen mij en de organisatie voor het plaatsen van mijn verslag.

Niet ieder pakket zal altijd een voltreffer zijn inderdaad, dat risico gaat beide kanten op en dat iemand écht haar best heeft gedaan verplicht in mijn ogen niet de ontvanger om er dan ook per definitie maar blij mee te moeten zijn.
Ik waardeer mijn Santa om de moeite die ze erin heeft gestoken, om de leuke kanten van mijn pakket èn er zitten meerdere cadeaus bij die niet bij mij passen (en deels ook door mij als flop benoemd zijn). Dat kan gewoon naast elkaar bestaan.

Dat jij (meerdere mensen, niet specifiek op 1 persoon gericht) het zelf anders aangepakt zou hebben in deze situatie kan, deze aanpak past bij mij, gun mij ook de ruimte voor mijn gevoel.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:25

Weer verder op de positieve noot:

Heel veel leuke cadeautjes!
Afbeelding
Prachtig ingepakt, ik doe dat je niet na Momo *D
Afbeelding

Hulptroepen
Afbeelding

Hij ging ermee aan de wandel
Afbeelding

En alles uitgepakt. Prachtige wolletjes in kleuren die ik mooi vind en in kleuren die nuttig zijn! Lekkere choco, iets lekkers voor de pony's en natuurlijk ook de katten. Gaia speelt nu nog met de vis. De creabea dingen ga ik volgende week in mijn vakantie mee aan de slag.
Afbeelding

Ze speelde er al mee in de stapel
Afbeelding

Mag ik ook kijken?
Afbeelding

Nee dat mag niet (ze rent ermee weg)
Afbeelding

Dat is niet lief zus _O-
Afbeelding
Het is wel duidelijk welke kat er hier de baas is. Het is niet de rooie.

Nogmaals heel erg bedankt Momo! :D

Edit; Eros mag er eindelijk aan zitten van Gaia.
Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:34

@Jorex
Top! Ik ben er ook heel blij mee dat jij er blij mee bent! :D Ik vond het aan de ene kant ook heel moeilijk, want ik kon zoveel kanten op en ik had nog zoveel ideeën in mijn hoofd. Kon wel nog meer uitgeven. :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:35

Je hebt wel mooie inpakskills. Ik ben daar wel jaloers op

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:36

Heerlijk dat die dieren allemaal ook zo dankbaar zijn en het gelijk weten dat er iets voor hun bij zit :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:39

capopjekop schreef:
Je hebt wel mooie inpakskills. Ik ben daar wel jaloers op

Dank je wel! Ik vind dat ook heel erg leuk om te doen! Dit jaar geen pony of sneeuwpop ivm katten die de frutsels opeten. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:56

Ja ik ben dit jaar al 1 keer naar de da geweest om Gaia te laten braken. Doe ik liever geen tweede keer. Alles staat nu weer veilig in de berging, ruim zo het papier op. :D

De geurkaars ruikt nu al heel erg lekker ook. :P

Ja ik geef liever teveel tops dan te weinig ook. Dan blijft het ook wat een verrassing wat ik precies krijg. En geef ook liever heel duidelijk aan waar ik momenteel genoeg spul van heb. En ik wilde altijd nog een 3D mechanic puzzel hebben. Dus dat is eentje die ik niet had verwacht maar wel super leuk, net als de puzzel kalender <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:17

capopjekop schreef:
Eens cheytjuh. Jammer om te lezen en haalt toch een beetje de kerstvibe weg.

Ik zou het zelf iig niet eens melden en gewoon voor mezelf houden. Risico van het vak als je moet shoppen voor een ander en visa versa. Voor mij gaat het ook om de voorpret en plezier van het samenstellen van een pakket. En dat ik dan zelf een pakket krijg is een leuke bonus. Volgens mij doet iedereen z'n best op z'n eigen manier. Het ene jaar is het een voltreffer, het andere mss met wat minder.

Vandaag ga ik weer m'n brievenbus stalken. Benieuwd of er vanmiddag een pakket staat!

Nou helemaal mee eens ja. Maar blijkbaar is er overleg geweest dus zal wel aan mij liggen. :o

Laatste verzenddag, ik heb nog niks dus lekker spannend. *\o/*

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:28

Pfff, ik kom er niet uit met mn hints of ik denk te moeilijk :o

Gokje: Foxy_80, ben jij mijn Santa?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:28

Ik zeg er maar niks over. Ik heb dit in het verleden ook wel eens gehad. Ik heb zelf maar besloten om meer mee te doen wegens het geven van het iets en het gepuzzel om leuke cadeautjes te verzinnen en te geven :D

Over puzzels gesproken.
Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:44

Galja schreef:
Pfff, ik kom er niet uit met mn hints of ik denk te moeilijk :o

Gokje: Foxy_80, ben jij mijn Santa?

Haha, Foxy_80 is populair, ik heb ook gevraagd of ze de mijne is!

Ben heel benieuwd :D

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:56

Oh, die had ik gemist :')

Ik zit volgens mij veels te moeilijk te denken maar kom er écht niet aan uit…

Edit: we hebben wel dezelfde bathbom gehad… zou ze 2 pakketten gemaakt hebben?? <<)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:01

Galja schreef:
Oh, die had ik gemist :')

Ik zit volgens mij veels te moeilijk te denken maar kom er écht niet aan uit…

Edit: we hebben wel dezelfde bathbom gehad… zou ze 2 pakketten gemaakt hebben?? <<)

Hahaha dat zou helemaal mooi zijn! Ik ben benieuwd, Foxy, verlos ons uit ons lijden hahaha

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:27

Ik log in op exact het goede moment merk ik.. maar jullie moeten er niet om vechten, ik ben jullie santa niet! Blijven puzzelen dames!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:29

Oei! Dan mogen we beide verder zoeken, maar LWDaisy was de volgende op mijn lijstje... dus LWDaisy, mag ik jou bedanken voor dit mooie pakket? <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:45

ManonGrr schreef:
Oei! Dan mogen we beide verder zoeken, maar LWDaisy was de volgende op mijn lijstje... dus LWDaisy, mag ik jou bedanken voor dit mooie pakket? <3

Helemaal goed :D
Ik moest afgelopen augustus naar Blankenberge voor een huwelijk (wat ik hier geloof ik wel heb laten vallen), vandaar de Babelutten :) En het kipje en rosse kat op de kaart waren stiekeme hints :D

Ik hoop dat het dekentje je veel warmte mag brengen! Leuk om te zien dat de kattensnoepjes zo geliefd zijn :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 12:51

Ahh LWDaisy, ik was net nog eens jouw berichten aan het doorlezen en toen wist ik het zeker! Het autogeurtje heeft je verraden! :)

Ik ben super blij met het pakket! En Blik ook, want ik koop nooit snoepjes voor haar dus zij heeft ook een leuke kerst! Stoffer woont inmiddels bij de buren, die weet niet wat zie mist, haha.

Dankjewel dat jij, ondanks de periode waar jij doorheen bent gegaan, zo'n pakket hebt samengesteld. Je kaartje vond ik ook super lief. Ik ben er heel blij mee <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 13:00

ManonGrr schreef:
Ahh LWDaisy, ik was net nog eens jouw berichten aan het doorlezen en toen wist ik het zeker! Het autogeurtje heeft je verraden! :)

Ik ben super blij met het pakket! En Blik ook, want ik koop nooit snoepjes voor haar dus zij heeft ook een leuke kerst! Stoffer woont inmiddels bij de buren, die weet niet wat zie mist, haha.

Dankjewel dat jij, ondanks de periode waar jij doorheen bent gegaan, zo'n pakket hebt samengesteld. Je kaartje vond ik ook super lief. Ik ben er heel blij mee <3

Ooh ja de Little Joe, dat klopt! :D
Ze zijn er in alle kleuren en tegenwoordig ook met liquid haha.

Afbeelding

Ik vond het een heel fijne afleiding om een pakket samen te stellen, even de aandacht op leuke dingen zegmaar :) Ik ben blij dat je het zo'n leuk pakket vind, doet me deugd! Je was een leuk lootje :D