Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Jaa Skipbo zo leuk! Die past zeker in onze collectie, speel die ook vaak op mijn telefoon!
Ik ben even gaan zoeken op Cody, toen kwam ik uit op een onwijs schattige hond. Zij doet voor het eerst mee aan deze variant, heeft een kleine en vogels. En is creatief met wol. Lieve Kiimm_ ben jij mijn Santa? Dan wil ik je onwijs bedanken voor dit mooie pakket![]()
![]()
. Echt heel erg blij met alles!
En toch nog even de extra puzzel gedaan, omdat je daar ook tijd in gestopt hebt... Op jouw handschrift ben ik ook jaloers![]()
Cheytjuh schreef:Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.
Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.
capopjekop schreef:Eens cheytjuh. Jammer om te lezen en haalt toch een beetje de kerstvibe weg.
Ik zou het zelf iig niet eens melden en gewoon voor mezelf houden. Risico van het vak als je moet shoppen voor een ander en visa versa. Voor mij gaat het ook om de voorpret en plezier van het samenstellen van een pakket. En dat ik dan zelf een pakket krijg is een leuke bonus. Volgens mij doet iedereen z'n best op z'n eigen manier. Het ene jaar is het een voltreffer, het andere mss met wat minder.
Vandaag ga ik weer m'n brievenbus stalken. Benieuwd of er vanmiddag een pakket staat!
ManonGrr schreef:Oei! Dan mogen we beide verder zoeken, maar LWDaisy was de volgende op mijn lijstje... dus LWDaisy, mag ik jou bedanken voor dit mooie pakket?
ManonGrr schreef:Ahh LWDaisy, ik was net nog eens jouw berichten aan het doorlezen en toen wist ik het zeker! Het autogeurtje heeft je verraden!![]()
Ik ben super blij met het pakket! En Blik ook, want ik koop nooit snoepjes voor haar dus zij heeft ook een leuke kerst! Stoffer woont inmiddels bij de buren, die weet niet wat zie mist, haha.
Dankjewel dat jij, ondanks de periode waar jij doorheen bent gegaan, zo'n pakket hebt samengesteld. Je kaartje vond ik ook super lief. Ik ben er heel blij mee