Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:16

Ik ging ook voor annemiek maar inderdaad al gereden en andere wadden liefhebbers ookal zo te zien

Ik weet het nog niet that's me

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:18

@ Candalisa, hint nr 4 en 6 staan in de doos geschreven :D , ik ben inderdaad jouw SS.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:21

Charaz schreef:
@ Candalisa, hint nr 4 en 6 staan in de doos geschreven :D , ik ben inderdaad jouw SS.

Hahaha die had ik snel weggezet omdat de honden de pepernoten gingen stelen! Dus helemaal gemist! Maar aan de hand van de letters dacht ik al een eind te komen!
Super bedankt voor de pakket echt leuk!!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:41

DWitzel schreef:
JA, pakket!!!!
[ Afbeelding ]
Met een heleboel kadootjes <3
[ Afbeelding ]
De kaart is een eerste hint, mooi, kan ik half Nederland vast uitsluiten!!
[ Afbeelding ]
Alles uitgepakt;
[ Afbeelding ]
Want er zitten kaartjes met hints aan die deels bij de inhoud van de pakjes horen;
[ Afbeelding ]
Dit moet over borrelen gaan!
[ Afbeelding ]
Ik ben 52, dat maakt mijn Santa 26 jaar oud.....
[ Afbeelding ]
En ze doet voor de derde keer mee......
[ Afbeelding ]
Deze heb ik moeten opzoeken in het 2023 topic...
[ Afbeelding ]
En dat klopt dan weer met de provincie, Weert is Limburg en dat grenst zeker niet aan Flevoland :+

Dus Esmee_RS ik weet bijna zeker dat jij mijn Santa bent...

Maar toen die Linda's, ik denk dat mijn man die heeft opgelost, ik vertelde dat er in jou profiel staat dat je werkt voor/met Porsche, hij zij gelijk maar Linda de Mol rijdt ook in een Porsche...... Als dat goed is heeft hij de chocolade reep verdiend ^&+

Dank voor dit heerlijke pakket, we gaan er van genieten, de hapjes, de kaarsen, het lezen!!

2 keer goed nieuws: je hebt je Santa geraden en je hoeft de reep niet aan je man af te staan! :D Hoewel hij creatief over de hint met de Linda’s heeft nagedacht was hij iets simpeler: ik heb een abonnement op de Linda. Maar het zou goed kunnen dat ze ook een Porsche rijdt (dat doet ze in ieder geval in Gooische Vrouwen :))

Heel fijn om te lezen dat het pakket in de smaak valt! Ik hoop dat ik heb bij kunnen dragen aan een geslaagde eerste editie van SS {:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:44

Wat leuk dat het boek weer doorgegeven is :D
Nu is de vraag heb je hem ook gelezen Esmee?? :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:48

Yonker schreef:

Jazeker, en deel 2 en 3 ook al! Hele leuke en spannende serie tot nu toe :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:55

SSS-hints

Thats_me: De drie woorden verwijzen niet naar een woonplaats. Je kan ze wel gebruiken om een locatie op te zoeken…

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 21:58

ik vind het echt heel spannend worden.. voor het eind van de week moet ik toch ook een pakketje krijgen

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:17

Esmee_RS schreef:
DWitzel schreef:
JA, pakket!!!!
[ Afbeelding ]
Met een heleboel kadootjes <3
[ Afbeelding ]
De kaart is een eerste hint, mooi, kan ik half Nederland vast uitsluiten!!
[ Afbeelding ]
Alles uitgepakt;
[ Afbeelding ]
Want er zitten kaartjes met hints aan die deels bij de inhoud van de pakjes horen;
[ Afbeelding ]
Dit moet over borrelen gaan!
[ Afbeelding ]
Ik ben 52, dat maakt mijn Santa 26 jaar oud.....
[ Afbeelding ]
En ze doet voor de derde keer mee......
[ Afbeelding ]
Deze heb ik moeten opzoeken in het 2023 topic...
[ Afbeelding ]
En dat klopt dan weer met de provincie, Weert is Limburg en dat grenst zeker niet aan Flevoland :+

Dus Esmee_RS ik weet bijna zeker dat jij mijn Santa bent...

Maar toen die Linda's, ik denk dat mijn man die heeft opgelost, ik vertelde dat er in jou profiel staat dat je werkt voor/met Porsche, hij zij gelijk maar Linda de Mol rijdt ook in een Porsche...... Als dat goed is heeft hij de chocolade reep verdiend ^&+

Dank voor dit heerlijke pakket, we gaan er van genieten, de hapjes, de kaarsen, het lezen!!

2 keer goed nieuws: je hebt je Santa geraden en je hoeft de reep niet aan je man af te staan! :D Hoewel hij creatief over de hint met de Linda’s heeft nagedacht was hij iets simpeler: ik heb een abonnement op de Linda. Maar het zou goed kunnen dat ze ook een Porsche rijdt (dat doet ze in ieder geval in Gooische Vrouwen :))

Heel fijn om te lezen dat het pakket in de smaak valt! Ik hoop dat ik heb bij kunnen dragen aan een geslaagde eerste editie van SS {:)

Haha, ik heb het doorgegeven, maar of het gaat werken.....
En jazeker, ik vind het superleuk, het maken van een pakket en het krijgen, maar zeker ook het meekijken met anderen en de puzzels die iedereen krijgt! Voor herhaling vatbaar!!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:24

Gisteren toch nog mijn pakket op kunnen halen bij de buren, de doos zag er al prachtig uit.
Afbeelding
Met uitpakken kwam ik eerst in een grabbelton terecht, geweldig!
Afbeelding
Afbeelding
Alle cadeaus en hints eruit gevist en vooral het Santa’s favoriete recepten-boekje sprong eruit. Ik grapte al tegen mijn man dat de eerste hint was dat mijn Santa een heel net handschrift heeft. Heel lief dat je al deze recepten zo netjes voor me uit hebt geschreven. Ga er binnenkort eens een paar lekkere uitproberen en ik denk dat Eva het enorm kan waarderen dat ze niet alleen een wortel heeft gekregen, maar ook een recept speciaal voor haar.
Het vrolijke opschrijfboekje vind ik ook leuk, die gaat mee naar werk zodra mijn huidige volgeschreven is.
Verder heb ik nog paprika chips en kaaskoekjes gekregen, een rode-ui dipje voor kaasblokjes, een dennenboom kaars, een recepten opschrijf boekje met zwarte kaft en een koekjesuitsteker.
Afbeelding

Zag dat je dit jaar voor het eerst mee deed, zou een volgende keer meer letten op de flops en bijvoorbeeld ook terug lezen in oudere (Secret Santa) berichten als daarnaar verwezen wordt. Ik kan zien dat je echt moeite hebt gedaan voor me en dat waardeer ik, dus ik vermoed dat het je niet is opgevallen dat je twee flops in mijn pakket hebt gedaan. Na jaren waarin ik altijd mega enthousiast was over mijn pakket mis ik dat dit jaar helaas.

De hints vond ik erg leuk om te volgen en met foto’s die verwijzen naar Anna, Alkmaar, een poes en een Fries paard, kan het niet anders dan dat Anna_98 mijn Santa is!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:39

Pittige hint thats me
Of wij denken te moeilijk

Zag op je cadeaupapier een winkel naam staan.
Deze komt uit den haag

mriek1990 is al geraden maar had het wel over Scheveningen

Ik kwam nog iemand tegen zij woont bovenin in Groningen. Nog niet geraden.

Zal zo eens verder gaan met de lijst.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:48

Dankjewel SS ik lach me slap om onze rooie die nu een dikke staart heeft van je kaart _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 23:01

Esmee_RS schreef:
Yonker schreef:

Jazeker, en deel 2 en 3 ook al! Hele leuke en spannende serie tot nu toe :D

Zo leuk!! :D Ik ook maar ben afgehaakt op gegeven moment haha. Hele goede serie!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 23:12

Ik denk niet dat ik mijn cadeautjes snel kan openen, want ik snap 1 van de hints niet. _O-
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:02

Ja, wat leuk om weer wat verslagen te kunnen lezen en wat een mooie pakketten zijn er weer samengesteld!

Mijn verslag moet in ieder geval tot morgen wachten, want de post heeft vertraging... -O-

Jorex, wat zijn precies de hints?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:08

Stroomde nog aardig door qua pakketten, leuk!

Thats-me, heb je locatie en de woorden op Google of mais of zo la geprobeerd? Geen idee of ik help trouwens hoor, hoop niet dat ik je nu op een dwaalspoor help :o

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:12

Adamootje ik wil eerst zelf proberen, maar heb uiteindelijk wel hulp gehad van iemand die woordpuzzels zonder begin wel snapt en eigenlijk was de hint hetzelfde als een andere hint. Dus Momo94 ben jij mijn SS? (Op basis van kat op de voorkant van mijn kaart, 2 honden (hint 4) en slee aka Finland (hint 1&3)). :P

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:18

Jorex schreef:
Adamootje ik wil eerst zelf proberen, maar heb uiteindelijk wel hulp gehad van iemand die woordpuzzels zonder begin wel snapt en eigenlijk was de hint hetzelfde als een andere hint. Dus Momo94 ben jij mijn SS? (Op basis van kat op de voorkant van mijn kaart, 2 honden (hint 4) en slee aka Finland (hint 1&3)). :P

Klopt! Ik ben jou Secret Santa! :D
Ik moest nog heel snel in hints veranderden, want ik had hetzelfde idee wat Yonker mij toestuurde. :') Dacht dan wordt het wel heel makkelijk. Hopelijk heb je veel plezier van je pakket! Ohja! Ook als er iets uit komt gevallen. Pika cat proof! :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:30

Ik heb me al dood gelachen om pika kat want ze zat meteen met haar kop vast in een envelop >;) :=
Ik ga morgen als werk ontwijkend gedrag de rest bekijken. Eerst zo slapen. Ik vond de enveloppen al heel mooi verpakt. :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:47

Wat een mooie pakketten weer :)

Jammer Roulette_ dat het bij jou wat minder vreugd brengt maar het lijkt echt wel met alle goede bedoelingen en zorg te zijn samengesteld?

Jeetje Thats_Me, jij hebt echt lastige hints. Heb je met deze woorden al gezocht in het topic en op bokt? Geen idee of het iets oplevert hoor maar het komt zo in mij op

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:04

Roulette_ schreef:
Gisteren toch nog mijn pakket op kunnen halen bij de buren, de doos zag er al prachtig uit.
[ Afbeelding ]
Met uitpakken kwam ik eerst in een grabbelton terecht, geweldig!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alle cadeaus en hints eruit gevist en vooral het Santa’s favoriete recepten-boekje sprong eruit. Ik grapte al tegen mijn man dat de eerste hint was dat mijn Santa een heel net handschrift heeft. Heel lief dat je al deze recepten zo netjes voor me uit hebt geschreven. Ga er binnenkort eens een paar lekkere uitproberen en ik denk dat Eva het enorm kan waarderen dat ze niet alleen een wortel heeft gekregen, maar ook een recept speciaal voor haar.
Het vrolijke opschrijfboekje vind ik ook leuk, die gaat mee naar werk zodra mijn huidige volgeschreven is.
Verder heb ik nog paprika chips en kaaskoekjes gekregen, een rode-ui dipje voor kaasblokjes, een dennenboom kaars, een recepten opschrijf boekje met zwarte kaft en een koekjesuitsteker.
[ Afbeelding ]

Zag dat je dit jaar voor het eerst mee deed, zou een volgende keer meer letten op de flops en bijvoorbeeld ook terug lezen in oudere (Secret Santa) berichten als daarnaar verwezen wordt. Ik kan zien dat je echt moeite hebt gedaan voor me en dat waardeer ik, dus ik vermoed dat het je niet is opgevallen dat je twee flops in mijn pakket hebt gedaan. Na jaren waarin ik altijd mega enthousiast was over mijn pakket mis ik dat dit jaar helaas.

De hints vond ik erg leuk om te volgen en met foto’s die verwijzen naar Anna, Alkmaar, een poes en een Fries paard, kan het niet anders dan dat Anna_98 mijn Santa is!

Ik was inderdaad je Santa. Vervelend om te horen dat je niet zo enthousiast was met het pakket.
Wellicht heb ik wat onderschat hoeveel tijd er in het samenstellen van het pakket gaat zitten. Ik heb zeker wel gelezen in oudere berichten, maar kwam er niet aan toe om alle berichten te lezen en lijstjes te maken, daardoor heb ik schijnbaar wat flops over het hoofd gezien. Sorry daarvoor, en zeker een les voor als ik volgend jaar weer meedoe.

Mocht ik (ook richting de organisatie) nog iets kunnen doen om het goed te maken, dan kun je me altijd even een pb sturen

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:15

Jaa eindelijk de tijd om mijn pakket te openen. Gisteravond laat thuis, toen al wel naar mijn kaart gekeken en de hints, maar het was te laat om echt goed te kijken.

Als eerst een mooi ingepakte doos :j
Afbeelding

De kaart, sorry lieve Santa als ik zo kieskeurig over kwam, is niet mijn bedoeling geweest (neem ik zeker mee volgend jaar! Extra hints hieruit, mijn Santa doet ook voor het eerst mee en haar boktnaam of eigen naam heeft 5 letters.
Afbeelding

Hint 1, mijn Santa heeft een kleine, een parkietje en een kat of een langharige hond (haren lijken heel erg op die van mijn ouders hondjes), met de naam Cody erbij
Afbeelding

Hint 2, mijn Santa is super creatief, deze krijgt een mooi plekje in huis tijdens de kerst.
Afbeelding

En nog een envelop met als ik er echt niet uit kom (die zit nog braaf dicht)

Alle pakketjes uitgestald <3
Afbeelding

En uitgepakt *\o/*. Deze lieve Santa heeft mij goed gestalkt en alle cadeautjes zijn echt superleuk en passend. Heeeeel erg bedankt <3
Afbeelding

Heerlijke thee van Van Brugge, mijn favoriet in een groot verpakking Toffe Peer <3
Een mooi houten schaaltje die goed past in ons interieur :j
Watermeloen snoepjes :))
Haar elastiekjes, was er al goed doorheen aan het raken dus komt super goed van pas!
Een hele leuke mok met een hond erop
Witte chocoladereep
Skip Bo, heel leuk die gaat veel gespeeld worden :j
Snoepjes voor Neo, dat zakje had hij al door dat die van hem was. En een speeltje die supergoed in de smaak valt.

Afbeelding
Afbeelding

En nu ga ik zoeken naar mijn Santa :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:16

Ergens vind ik het wel jammer dat bepaalde feedback niet middels pb wordt gedaan. Uiteraard snap ik teleurstellingen over een pakket, het hoeft echt niet allemaal yay halleluja en wat geweldig, maar ik denk dat sommige dingen/feedback beter in een pb kunnen wanneer je eenmaal je Santa weet.

Zo publiekelijk kan ik me indenken dat het voor je Santa niet heel leuk is, tenminste ik spreek even voor mezelf dat ik het meer zou kunnen waarderen wanneer mijn lootje dit in een privebericht zou doen in ieder geval.

Mijn pakket kan vandaag opgehaald bij het PostNL punt *\o/* Zo benieuwd en heb er zin in om mijn pakket uit te pakken <3

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:20

Al weer mooie en met zorg samengestelde pakketten!
Iedereen heeft er aandacht aan besteed!

Heel leuk om te zien! {:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:23

Oh skipbo! Nou wat leuk zeg <3