Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DWitzel schreef:JA, pakket!!!!
[ Afbeelding ]
Met een heleboel kadootjes![]()
[ Afbeelding ]
De kaart is een eerste hint, mooi, kan ik half Nederland vast uitsluiten!!
[ Afbeelding ]
Alles uitgepakt;
[ Afbeelding ]
Want er zitten kaartjes met hints aan die deels bij de inhoud van de pakjes horen;
[ Afbeelding ]
Dit moet over borrelen gaan!
[ Afbeelding ]
Ik ben 52, dat maakt mijn Santa 26 jaar oud.....
[ Afbeelding ]
En ze doet voor de derde keer mee......
[ Afbeelding ]
Deze heb ik moeten opzoeken in het 2023 topic...
[ Afbeelding ]
En dat klopt dan weer met de provincie, Weert is Limburg en dat grenst zeker niet aan Flevoland![]()
Dus Esmee_RS ik weet bijna zeker dat jij mijn Santa bent...
Maar toen die Linda's, ik denk dat mijn man die heeft opgelost, ik vertelde dat er in jou profiel staat dat je werkt voor/met Porsche, hij zij gelijk maar Linda de Mol rijdt ook in een Porsche...... Als dat goed is heeft hij de chocolade reep verdiend![]()
Dank voor dit heerlijke pakket, we gaan er van genieten, de hapjes, de kaarsen, het lezen!!
Esmee_RS schreef:DWitzel schreef:JA, pakket!!!!
[ Afbeelding ]
Met een heleboel kadootjes![]()
[ Afbeelding ]
De kaart is een eerste hint, mooi, kan ik half Nederland vast uitsluiten!!
[ Afbeelding ]
Alles uitgepakt;
[ Afbeelding ]
Want er zitten kaartjes met hints aan die deels bij de inhoud van de pakjes horen;
[ Afbeelding ]
Dit moet over borrelen gaan!
[ Afbeelding ]
Ik ben 52, dat maakt mijn Santa 26 jaar oud.....
[ Afbeelding ]
En ze doet voor de derde keer mee......
[ Afbeelding ]
Deze heb ik moeten opzoeken in het 2023 topic...
[ Afbeelding ]
En dat klopt dan weer met de provincie, Weert is Limburg en dat grenst zeker niet aan Flevoland![]()
Dus Esmee_RS ik weet bijna zeker dat jij mijn Santa bent...
Maar toen die Linda's, ik denk dat mijn man die heeft opgelost, ik vertelde dat er in jou profiel staat dat je werkt voor/met Porsche, hij zij gelijk maar Linda de Mol rijdt ook in een Porsche...... Als dat goed is heeft hij de chocolade reep verdiend![]()
Dank voor dit heerlijke pakket, we gaan er van genieten, de hapjes, de kaarsen, het lezen!!
2 keer goed nieuws: je hebt je Santa geraden en je hoeft de reep niet aan je man af te staan!Hoewel hij creatief over de hint met de Linda’s heeft nagedacht was hij iets simpeler: ik heb een abonnement op de Linda. Maar het zou goed kunnen dat ze ook een Porsche rijdt (dat doet ze in ieder geval in Gooische Vrouwen
Heel fijn om te lezen dat het pakket in de smaak valt! Ik hoop dat ik heb bij kunnen dragen aan een geslaagde eerste editie van SS
Jorex schreef:Adamootje ik wil eerst zelf proberen, maar heb uiteindelijk wel hulp gehad van iemand die woordpuzzels zonder begin wel snapt en eigenlijk was de hint hetzelfde als een andere hint. Dus Momo94 ben jij mijn SS? (Op basis van kat op de voorkant van mijn kaart, 2 honden (hint 4) en slee aka Finland (hint 1&3)).
Roulette_ schreef:Gisteren toch nog mijn pakket op kunnen halen bij de buren, de doos zag er al prachtig uit.
[ Afbeelding ]
Met uitpakken kwam ik eerst in een grabbelton terecht, geweldig!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alle cadeaus en hints eruit gevist en vooral het Santa’s favoriete recepten-boekje sprong eruit. Ik grapte al tegen mijn man dat de eerste hint was dat mijn Santa een heel net handschrift heeft. Heel lief dat je al deze recepten zo netjes voor me uit hebt geschreven. Ga er binnenkort eens een paar lekkere uitproberen en ik denk dat Eva het enorm kan waarderen dat ze niet alleen een wortel heeft gekregen, maar ook een recept speciaal voor haar.
Het vrolijke opschrijfboekje vind ik ook leuk, die gaat mee naar werk zodra mijn huidige volgeschreven is.
Verder heb ik nog paprika chips en kaaskoekjes gekregen, een rode-ui dipje voor kaasblokjes, een dennenboom kaars, een recepten opschrijf boekje met zwarte kaft en een koekjesuitsteker.
[ Afbeelding ]
Zag dat je dit jaar voor het eerst mee deed, zou een volgende keer meer letten op de flops en bijvoorbeeld ook terug lezen in oudere (Secret Santa) berichten als daarnaar verwezen wordt. Ik kan zien dat je echt moeite hebt gedaan voor me en dat waardeer ik, dus ik vermoed dat het je niet is opgevallen dat je twee flops in mijn pakket hebt gedaan. Na jaren waarin ik altijd mega enthousiast was over mijn pakket mis ik dat dit jaar helaas.
De hints vond ik erg leuk om te volgen en met foto’s die verwijzen naar Anna, Alkmaar, een poes en een Fries paard, kan het niet anders dan dat Anna_98 mijn Santa is!