Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Klopt Robbie88, ik was jouw Santa! Heel blij dat jij blij bent met je pakket, ik vond het heel leuk om hem samen te stellen voor je. Vond het wel spannend wat je er van zou vinden. Hopelijk doet het haarmasker voor jouw haar ook wat 'ie voor het mijne doet
Thats_Me schreef:Iemand die mij een duwtje in de goede richting kan geven? Ik ben bang dat ik vast zit in mijn tunnelvisie om mijn santa te vinden. Ik heb zelfs al de handschriften van vorig jaar vergeleken met mijn kaartje en dat blijkt niet een van mijn kwaliteiten te zijn haha... verder heb ik al een overzicht van alle nog te raden Santa's gemaakt en daarbij, voor zover bekend, de woonplaatsen aan gekoppeld. Chatgpt wist ook geen raad.
De hint: op de locatie kettingen, puntig en zeewind kun je mij vinden. Het is tevens een Santa die veel met mij gemeen heeft.
Iemand een aanvullende hint welke kant ik op moet denken?
boeflover schreef:Thats_Me schreef:Iemand die mij een duwtje in de goede richting kan geven? Ik ben bang dat ik vast zit in mijn tunnelvisie om mijn santa te vinden. Ik heb zelfs al de handschriften van vorig jaar vergeleken met mijn kaartje en dat blijkt niet een van mijn kwaliteiten te zijn haha... verder heb ik al een overzicht van alle nog te raden Santa's gemaakt en daarbij, voor zover bekend, de woonplaatsen aan gekoppeld. Chatgpt wist ook geen raad.
De hint: op de locatie kettingen, puntig en zeewind kun je mij vinden. Het is tevens een Santa die veel met mij gemeen heeft.
Iemand een aanvullende hint welke kant ik op moet denken?
Wat is de tunnelvisie waar je zelf aan denkt?
Het eerste waar ik daarbij aan denk is maritiem, is er iemand met een boot die meedoet?