Cheytjuh schreef:@Tancreda# gedoucht met de sneeuwpop, dat klinkt spannend

@ Zorro, wat vervelend dat je ziek bent geworden. Veel beterschap!

@ Galja, haha, die woordzoeker

@ Cheytjuh, onderste boven uitpakken, nu ben ik ook wel benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Nala schreef:Ik ga er gewoon eens een gokje aan wagen: miccamaaike, ben jij mijn santa?![]()
Jaaaaa ik ben jouw santa!
Als je de voorste letters bekijkt in de puzzel, dan staat daar maake, als je er een i aan toevoegt krijg je mijn naammaar dat had ik wellicht iets anders moeten verwoorden
Ik woon 270 km bij je vandaan, maar had me nooit bedacht dat er nog 2 Santa's in zw drenthe wonen dus dat hadden er idd meer kunnen zijn.
Nala schreef:Dankjewel voor het super leuke pakket!![]()
Ik had nogal struggles met het feit dat de vragen in de puzzel niet op volgorde van de antwoorden stonden, dus die logica zag ik er inderdaad niet insorry!
Thats_Me schreef:Ik heb zojuist een lijstje gemaakt en aan de hand van de woonplaatsen ga ik een gokje wagen. Ik vermoed dat de omschrijvingen bij jouw locatie kunnen passen Bienotje, ben jij mijn Santa?
Bienotje schreef:Thats_Me schreef:Ik heb zojuist een lijstje gemaakt en aan de hand van de woonplaatsen ga ik een gokje wagen. Ik vermoed dat de omschrijvingen bij jouw locatie kunnen passen Bienotje, ben jij mijn Santa?
Je had een super leuk pakket, dus ik had deze graag met liefde voor je samengesteld want zou er trots op zijn geweest dan!
Maar nee helaas, ik was niet jouw Santa