Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:11

boeflover schreef:
Neonlight schreef:
Neonlight schreef:
Inderdaad heel toevallig, want de ene heeft een lootje van mij gekregen en de ander van Banjer, en wij kennen elkaars lijst niet.

En ik moet toch nog een gok doen, er is er maar eentje meer die over Lego gesproken heeft.
Lous, ben jij mijn Santa?

De hulp hint heb ik gebruikt, 4,3 cm stond er. Dat is de grootte van het Lego poppetje.

Echt hé hartstikke blond ben ik. Ik heb zowel Lous als mariekeoo zelf hun lootje gegeven en daar stond echt niet mijn naam op. _O-

Ik ben verder gaan zoeken toen ik dat ontdekte, ditmaal niet op Lego maar op het uiterlijk van het poppetje.

[ Afbeelding ]

Ziet dit er niet uit als een piraat of een boeflover?
En ze heeft heeft ook het boek pas uit wat ik gekregen heb!

boeflover @ [PF] Secret Santa Surprise 2024

Boeflover, als je mijn Santa bent, wat ben je een boefje. En ik maar hints voor jou Santa te vinden plaatsen! _O-

Ja klopt!!
Ik zocht eigenlijk een inbreker maar die vond ik niet en deze paste ook wel in de rij “criminelen” ;) en op de emergency hint had ik bewust een hartje gezet.
Boek kon je terug vinden en ook dat ik een kat heb en graag reis. Dus helemaal goed!

<3 <3 <3
Nu moet ik toch weten hoe je aan die houten hanger met die Dalmatier gravure komt!

En omdat wij best wel met Lego bezig zijn zat ik maar op Lego te zoeken. _O-

Lavitabella

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-24 23:50

Aaaah wat een leuke pakketten weer! En wat worden er veel Santa's geraden. Super leuk. :D

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:55

boeflover schreef:
Dus toch; fransje23!
Je naam stond al onderstreept op mijn lijst na de zoektocht naar het blik bonen, maar ik had een andere bokker nodig om te beseffen dat met “Noord” ook Noord Holland bedoeld kan worden (sorry ik denk dan enkel aan Drenthe, Friesland en Groningen hahaha voor mij is NH West/Midden NL :+ ) én je hebt een zwarte kat, dus het neefje van Siepie.

:j

Ik heb je ook maar wat geholpen!

Eigenlijk zaten er meer hints in mijn pakket verborgen dan ik zelf dacht :')
Moet ik volgend jaar maar wat beter op letten.

Ben blij dat je het pakket leuk vond!
Was leuk om samen te stellen, genoeg mogelijkheden.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:55

Als het goed is zijn er maar twee santas uit Drenthe met een i in hun gebruikersnaam:
RanjaRietje en miccamaaike.

Maar pradadaan kan ook nog als je weer op basis van echte naam gaat denken _O- :o?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 07:17

Ik zag net in de PostNL-app staan dat er een pakket naar mij onderweg is! *\o/* *\o/*

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 08:10

Nala schreef:
Als het goed is zijn er maar twee santas uit Drenthe met een i in hun gebruikersnaam:

Maar pradadaan kan ook nog als je weer op basis van echte naam gaat denken _O- :o?

Had gekund, maar ik ben al geraden als Santa :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 09:05

Fijn Apple dat het pakket in de smaak viel. Het kaartje is inderdaad zelfgemaakt. Veel plezier met alles.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 09:10

Dankjewel Fransje, zeker geslaagd pakket!
En tsja als je zit te zoeken is alles een hint, dat zag ik bij Neonlight ook gebeuren. Ik dacht dat mijn hint ook simpel was maar had helemaal niet gedacht dat ze in het LEGO topic zou gaan zoeken *oeps* het boek was blijkbaar een veel makkelijkere hint (en daarvan wist ik niet meer dat ik letterlijk de titel in dit topic had gezet :+ )

Maar goed we zijn er allemaal uitgekomen toch! Gisteren al een stukje uit het boek gelezen en de hoeken van de puzzel gelegd. Lekker ontspannen weekend zo!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 09:33

pradadaan schreef:
Nala schreef:

Had gekund, maar ik ben al geraden als Santa :j

Ohja, kijken wie al geraden is heb ik nog niet gedaan :+ ik kom er wel, santa! Sorry haha

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:00

Het gaat hard met raden ook, voordeel voor mij is dat er zo minder over blijven met raden _/-\o_ . Hoewel ik toch wel zou willen proberen het echt te redden met alleen de hints en zonder de lijst, die scroll ik voor nu gewoon even voorbij :)).

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:09

Thats_Me schreef:
Fijn Apple dat het pakket in de smaak viel. Het kaartje is inderdaad zelfgemaakt. Veel plezier met alles.

Dat gaat zeker lukken :-) Kaartje staat gezellig tussen de andere kerstkaarten :-)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:41

Ik lees ondertussen heel stil mee af en toe. Ik ben mijn motivatie wat kwijt. Uiteraard houd ik het topic wel wat in de gaten voor als ik geraden wordt en ik ga mijn eigen pakket ook zeker plaatsen. Maar ik ben heel erg druk in deze periode en zit dus weinig op bokt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:42

Toch wel leuk als mensen een beetje aangehaakt blijven denk ik, het is juist de leukste tijd met alle leuke pakketten :D

Wat leuk Banjer al die Japanse cadeautjes, heel bijzonder en super lief ook dat je santa dat helemaal meegenomen heeft.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 16-12-24 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:43

Ja ik ben er ook nog en ik geniet van alle pakketten die langskomen :D
Maar meer zeggen dan: mooie pakketten kan ik ook niet :+

Ben nog met smart aant wachten op de mijne!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:47

Keizerinnnn schreef:
Het gaat hard met raden ook, voordeel voor mij is dat er zo minder over blijven met raden _/-\o_ . Hoewel ik toch wel zou willen proberen het echt te redden met alleen de hints en zonder de lijst, die scroll ik voor nu gewoon even voorbij :)).

Inderdaad ik haal die lijst er pas bij als ik echt de hints niet snap. :j

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:50

Micca ik werk gewoon 40 uren. Dus dan zou ik al mijn vrije tijd aan bijlezen en reageren moeten gaan besteden. Naast dat ik vorige week wo-za gewoon compleet geen tijd had. Het is gewoon druk met werk die ook nog uit eten enzo last minute gaat verzinnen en in het weekend gezellige kerstritten met de pony's. Gisteren was ik gewoon zo dood dat ik de hele dag maar lekker chill Infinity Nikki heb gekeken.

Natuurlijk kijk ik wel naar alle mooie pakketten en volgens mij is het tot nu toe allemaal heel goed geslaagd en dat is wat mij betreft het belangrijkste. :D

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:53

Miran schreef:
Ah, stof van de verbouwing van je badkamer :)* :D . De andere was makkelijker }:0

Superleuk, dank je wel!

Ja hahaha, ik kon het niet laten na die opmerkingen erover :')

Inmiddels is de stof periode bijna voorbij hier en zijn we aan het tegelen. Hopelijk aan het einde van de week weer thuis douchen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:53

Ik heb het pakket maar eens verzonden, of had ik dat al gedaan? :?

Ik lees ook mee in al die fantastische pakketten! <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 12:58

Ah nog een nieuwe badkamer. Hier dus ook. Ik kan net weer douchen. :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:01

Ik blijf ook aangehaakt hoor. Ik heb genoten van het maken en krijgen van mijn pakketten, maar ik vind het ook leuk om te zien wat alle anderen krijgen.
Er komt zoveel leuks voorbij. En die hints zijn ook echt knap en leuk bedacht soms.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:14

Ik doe dit jaar niet mee maar lees en kijk zeker mee!!
Zoveel mooie pakketten :)

hahahatsjoe

Wat een geweldig pakket Banjer <3 . Hier nog niets, misschien moet ik toch eens aan de overkant kijken bij de Cultuurfabriek. Er staat al meer dan een week iets in de app met de juiste tekst (niet afleveren bij de Cultuurfabriek), maar ik heb niets gekregen nog.

Zou mijn Santa aan het beheer willen laten weten of mijn pakket al verstuurd is ? Dan weet ik namelijk of ik ergens moet gaan zoeken (bij de fabriek).
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 16-12-24 13:16, in het totaal 3 keer bewerkt

8nnemiek

Geweldig om te zien hoe veel moeite iedereen in hun cadeautjes en hints heeft gestopt <3

Hier staat nog niks in de app, maar ik houd de komende dagen de deurbel in de gaten want die app is hier ook niet heel betrouwbaar.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:18

Afbeelding

Dit staat dus in de app maar geen idee wat het is. Adres verwijderd.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 16-12-24 13:24, in het totaal 3 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 13:18

Kerstfeest bij jou voor alle Bokkers? :)) (je volledige adres staat erop, misschien niet heel praktisch)