Hier ook geen borrelplankjes hoor. Ik hou niet van noten.
Een sterk biertje, donker of niet maakt niet uit is prima.
Matheno
Geplaatst: 04-09-24 19:34
Ik ben niet persee van de borrelplankjes, en alcohol is ook niet echt aan mij besteed... Maar mijn is hobby bierbrouwer en zou een streek biertje bijvoorbeeld helemaal fantastisch vinden. En die lust ook graag alle streekproducten
Mijn eerste baantje was bij de Dommelsche bierbrouwerij, 4 jaar in de weekenden en vakanties gewerkt. Ik heb hemelsbreed 300 meter van die brouwerij gewoond. Maar dat is dan wel een behoorlijk bekend lokaal biertje.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 04-09-24 20:30
Vet bijbaantje, Neonlight!
Mijn man drinkt geen bier, ik wel als ik niet zwanger ben. Wijn drink (dronk) ik ook, het liefst rood uit Zuid-Italië of uit Spanje. Iets voor op de borrelplank mag in het pakket, evenals streekproducten.
Vogelvoer hebben we hier voldoende.
LWdaisy, sterkte!
Ziva, beterschap voor je paard!
Tancreda4
Geplaatst: 04-09-24 20:36
Streekproducten zijn ook leuk om te gebruiken als hint! En hier altijd welkom. Paar jaar terug ook wat streekproducten gehaald om als hint in het pakket te doen (en misschien is dit ook weer een hint).
Bier ben ik niet van, dat valt bij mij onder de categorie koffie en dus blugh. Ik ben een witte wijn en een gin tonic drinker Ik lees shotjes en likeurtjes, ook altijd leuk! Vooral shotjes brings back memories... vroegah "shotjes bowlen" tijdens de bowling disco (en niet alleen vroeger, paar maand terug zijn we het nog weer eens gaan doen )
8nnemiek, ik leer nu apenshotjes. Die ken ik nog niet, maar klinkt lekker! Zag laatst ook dat je shotjes hebt in de smaak van die perzik snoepjes. Hoe verzinnen ze het!
Alcohol is niet aan mij besteed... ik vind het zeker wel lekker hoor, maar ik ben niet echt leuk als ik dronken ben (al vindt mijn man dat dan wel weer leuk )... dus ik drink geen druppel
Seven
Geplaatst: 04-09-24 21:10
Hier net zo banjer Ik drink niet en m'n man ook niet. Ik ben ook niet leuk aangeschoten/dronken