Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:01

Ah wat sneu mandarijn! Gelukkig lijkt ze op te knappen!

Wat is jouw meest dierbare honden foto?

Afbeelding

Mijn 2 grootste liefdes bij elkaar. Billy en Cody. Mini en maxi beste vriendjes <3
Maar eigenlijk is het onmogelijk kiezen...

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:11

Afbeelding

Wat is je dierbaarste foto

Deze bovenste is recent gemaakt door Mellissa
Hoogendoorn. Van het hele gezin.
Maar eigenlijk zijn alle foto’s van de honden dierbaar.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:11

Ik heb zoveel prachtige foto’s… maar er blijven er twee heel bijzonder:

Afbeelding
Gemaakt 30 minuten nadat gintora in Nederland was aangekomen. Ze had alle andere honden nog niet gezien voorheen, alleen de rode akita tijdens de reis vanuit Polen.

Afbeelding
Mijn eerste best of breed met een hond. Haar derde show tegen een gigantisch goed volwassen veld.

Afbeelding
En de eerste fotoshoot met mijn twee brindle meisjes samen. Mijn soulmate hond en haar opvolgster.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 22:40

Citaat:
Wat is je dierbaarste foto?

Afbeelding
Afbeelding
Omdat ze nooit lang pup blijven |( <3

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 10:25

Ik heb 2 dierbare foto's van onze Lena.

De eerste; geeft in mijn ogen goed weer hoe gek mijn zoon en Lena op elkaar zijn.

Afbeelding

En deze foto, gemaakt vlak voor de grote operatie afgelopen december. We wisten niet hoe ze de operatie uit zou komen en of alles überhaupt goed zou komen. Dus daarom vooraf nog een mooie fotoshoot laten doen.

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-24 11:30

Citaat:
Ik heb ontelbaar veel dierbare foto's, onmogelijk om te delen. Ik heb wel één absolute serie aan foto's wat absolute pareltjes zijn!

:') :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

RoosDeG

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 11:39

Mijn meest dierbare hondenfoto is deze <3
Al onze 3 overleden hondjes op 1 plaat 8-) <3
Afbeelding

Hier ook wat stiller, enorm aan het nagenieten van het mooie weer, dus nu nog lekker kilometers maken op de motor :D
En een paardje aan het inrijden voor een stalgenootje :o

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:09

Oh wat leuk al die foto’s!
Ik vind het heeel moeilijk kiezen, maar ik denk deze , op de dag dat ze bij mij kwam wonen;
Afbeelding

En deze blijft ik ook leuk vinden;

Afbeelding

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 11:53

Hahah kimD: alsof je haar knijpt
Leuke foto’s allemaal!

leuke vraag weer en een hele opgave om een favoriete foto te vinden!
Ik heb zoveel favoriete foto’s, vooral de herinneringen erachter maken het favoriete foto’s. Dus 3 foto’s geworden :)

Een foto van de canicross kan niet ontbreken, Marlo z’n favoriete ‘werk’, er komen altijd soortgelijke foto’s uit met een geconcentreerde, vermoeide maar blije kop:
Afbeelding

Dan eigenlijk alle foto’s van de afgelopen vakantie. We waren naar Slovenië en Kroatië en Marlo mocht mee. Wat hebben we genoten van het wandelen en zwemmen. Deze foto gemaakt voor we begonnen aan het beklimmen van het laatste stuk van de mount Vogel:

Afbeelding

En als laatste een foto van het suppen. Dit afgelopen zomer veel gedaan, met kleine stappen want Marlo vond het heel spannend maar uiteindelijk zowel op het water als ernaast een ontspannen en blije hond!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kanjerroos op 23-10-24 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 12:24

Afbeelding

Afbeelding

Het lijkt eindelijk te lukken om foto’s te plaatsen dus gelijk gebruik gemaakt van de situatie om ook nog dit lieve kaartje te delen. Deze heb ik een paar weken geleden ontvangen, heel leuk!

Ben benieuwd wie je bent, Santa!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 12:37

Een lastige vraag :')
Ik denk dat dit op dit moment een van onze dierbaarste foto’s is Afbeelding

Tijdens de dog survival <3

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 12:54

Wat heerlijk dat hij daar zo chill zit te wachten tot je klaar bent! Hele leuke foto!
Is deze foto van de fotografen van daar of had jij je eigen fotograaf? Ik ben zo benieuwd naar de foto’s die daar zijn gemaakt maar het duurt lang :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 12:56

kanjerroos schreef:
Wat heerlijk dat hij daar zo chill zit te wachten tot je klaar bent! Hele leuke foto!
Is deze foto van de fotografen van daar of had jij je eigen fotograaf? Ik ben zo benieuwd naar de foto’s die daar zijn gemaakt maar het duurt lang :)

Wij hadden onze eigen fotograaf mee :')
Vriend van een andere bokker en mijn eigen vriend.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 12:56

Met zo verschrikkelijk veel foto's die ik van ze heb, vind ik het lastig _O-
Van Parker is het onder andere deze. Het blijkt nog steeds zo'n pretbek te zijn zelfs nu hij volwassen is <3
Afbeelding

Met Jarvis valt deze onder dierbaar. Tijdens een bokt fotomeeting gemaakt. Nog altijd ontzettend blij met dat we samen zulke gekke dingen ondernemen :D Van netjes een show lopen, tot baggeren bij dogsurvival en alles er tussenin, hij doet het mee :D

Afbeelding

En van hen samen is dat o.a. deze. Dit is de reden waarom ik het zo leuk blijf vinden ze samen met een zwarte achtergrond op de foto te zetten <3 Ik ben zo trots op ze als duo. Ik vind ze zo'n fijne vader-zoon combi om om me heen te hebben. En dan te bedenken dat Jarvis echt zo moest wennen aan puppy Parker en ik echt een paar weken heb moeten managen tussen die twee. Dit was de eerste shoot waarbij ik ze ook echt samen op een tafeltje heb gezet en ze zo heb laten poseren <3

Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 13:30

Ooh foto's, zo lastig! Ik ben dol op foto's en iedere foto heeft zijn eigen verhaal. Maar ik heb niet één specifieke foto die er bovenuit steekt..

Deze foto is wel 100% Fitz zoals hij is. Vacht vies/nat, in volle actie, focus, blij, oren alle kanten op behalve de goede, zijn altijd scheve plukje haar boven zijn rechteroor :')

Afbeelding

Met elkaar op avontuur <3
Afbeelding

De eerste ontmoeting tussen Fitz en Rock:
Afbeelding

Samen onze allereerste Munro beklommen:
Afbeelding

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 12:40

Citaat:

Dit vind ik echt een moeilijke vraag haha, ik heb er zó veel!

Allereerst deze, gemaakt na de operatie van Mabel, net voor we wisten dat de kanker terug was.
Afbeelding

Van Ollie deze twee, vooral die met Billy samen. Billy is 3 weken geleden helaas overleden en in korte tijd echt de allergrootste vriend van Ollie geworden. Door allerlei omstandigheden hadden we hem al een tijdje niet gezien en we hebben dus ook geen afscheid kunnen nemen. Winnie heeft hem nooit kunnen ontmoeten.
Afbeelding

Afbeelding

Ik denk deze van Winnie, de eerste foto die ik maakte toen ze echt van mij was.
Afbeelding

En deze van de dames samen, omdat ik 'm zo lief vind.
Afbeelding

Ik kan echt nog pagina's vullen met bijzondere, dierbare foto's maar ik zal het hier bij laten :o

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 14:46

Citaat:

Dat is een hele lastige, ik heb zoveel foto's en elke foto draagt zijn eigen herinnering met zich mee.

Als ik dan toch een keuze moet maken, dan zijn dat in ieder geval foto's van Novi en mijn cavia Rebel. Helaas is Rebel inmiddels overleden. Op dit moment heb ik even geen cavia's maar ik zou ze wel heel graag weer willen. Ik zou Novi daar ook heel blij mee maken want die is echt met mijn cavia's opgegroeid.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder zag ik dat mijn SS wilde weten wat voor maat Novi zou hebben. Ik ga zijn maten even opmeten en aan je doorgeven SS! *\o/*

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:07

Afbeelding

Dit is voor mij een hele dierbare. Hij is per ongeluk goed gelukt. Had net mijn canon 6d mark ii en wilde het een en het ander uitproberen. Toen waren ze lekker aan het rennen en spelen en toen kwam deze grappige foto eruit. :D

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:39

Wat een leuke foto's komen er voorbij!

Voor de harry potter fans: ik kwam bij de action ook het één en ander tegen, zaten ook knuffels bij die prima voor honden geschikt zijn. Geen idee of het officieel spul met licentie is, maar wellicht leuk voor de verzamelaars :D

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 16:43

Deniseee96 schreef:

Voor de harry potter fans: ik kwam bij de action ook het één en ander tegen, zaten ook knuffels bij die prima voor honden geschikt zijn. Geen idee of het officieel spul met licentie is, maar wellicht leuk voor de verzamelaars :D

Oh leuk!

Vandaag met Saar naar fysio geweest. Ze was weer helemaal los. Het stoppen met de sport van de juiste. Nu actief pensioen.

Senna wordt volgende week 18mnd, dus binnenkort even de HD, ED en rug foto’s inplannen. En dan kunnen we actief de sport in.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 19:25

Deniseee96 schreef:

.
Het is officieel :) action heeft vaker kleine hp spulletjes. Dit keer knuffels, schuld er are gipsbeeldjes en een soort speelkasteel ofzo.

Over foto's. Lastig.
Van Hoax. Hoax zit zelden stil geboeg voor goede foto's maar dit was op vakantie tijdens z'n eerste verhaardag (hij is op 18 okt jarig, dus net geweest)

Afbeelding

Fiet is over paar dagen jarig (28e), samen met dr aapje

Afbeelding

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 11:10

Mijn meest dierbare hondenfoto's zijn er eigenlijk heel veel maar deze 4 zijn wel favoriet.

Dex in zijn element toen hij nog wat jonger was. Op het strand rennen als ex straathondje en zo blij zijn na zoveel tijd angstig en timide te zijn was voor mij echt een geluksmomentje. *\o/*
Afbeelding

Paar dagen later maakte we samen deze foto (heb mezelf er even afgeknipt ;) ) Toevalstreffer met zijn uitstekende tong maar zo dierbaar want zo is hij echt. <3
Afbeelding

Tja met deze blik was ik verkocht en werd besloten dat Wolf onze nieuwe pup werd. Hij ligt iedere dag nog wel een keer zo bij ons op schoot of naast ons. <3
Afbeelding

Semi volwassen eigenwijze aus in zijn element in een dikke plas water met de machines van de 'grote' baas op de achtergrond en een uitdrukking waarvan je weet dat er iets ondeugends gaat gebeuren... }>
Afbeelding

Wat een geweldige foto's zie ik van iedereen voorbij komen! Ik wil ook nog een keer door een fotograaf foto's laten maken van het gezin en de honden erbij maar het komt er steeds niet van.

Mandarijn, hopelijk knapt Bailey snel weer helemaal op. Blaasontsteking is zo naar. Heb hier een kat die om de haverklap er een heeft nu ze ouder wordt, gelukkig goed te controleren met af en toe wat onstekingsremmers.

love_mandy, superstoer zo'n dog survival! Zou er hier een ook geweldig vinden maar ben ik niet geschikt voor haha

Bo_Y jammer dat Saar met actief pensioen moet maar wel heel fijn dat ze nu het weer zo goed doet. Hopelijk is Senna straks helemaal goed op alle foto's en heb je in haar een goede opvolger in de sport.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 11:12

Dat hoop ik ook!! Anders gewoon hond nummer 3

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 11:22

Wat een leuke foto’s allemaal zeg! Dit was echt een leuke vraag :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 15:57

Heel leuk alle foto's! Ik zal ook nog even spitten, weet niet of ik er eentje heb die echt het meest dierbaar is maar uiteraard wel veel die me veel waard zijn. <3

Bailey heeft gister controle gehad en de blaasontsteking is weg! :)