Wat is jouw meest dierbare honden foto?

Mijn 2 grootste liefdes bij elkaar. Billy en Cody. Mini en maxi beste vriendjes
Maar eigenlijk is het onmogelijk kiezen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kanjerroos schreef:Wat heerlijk dat hij daar zo chill zit te wachten tot je klaar bent! Hele leuke foto!
Is deze foto van de fotografen van daar of had jij je eigen fotograaf? Ik ben zo benieuwd naar de foto’s die daar zijn gemaakt maar het duurt lang

Van netjes een show lopen, tot baggeren bij dogsurvival en alles er tussenin, hij doet het mee

Ik ben zo trots op ze als duo. Ik vind ze zo'n fijne vader-zoon combi om om me heen te hebben. En dan te bedenken dat Jarvis echt zo moest wennen aan puppy Parker en ik echt een paar weken heb moeten managen tussen die twee. Dit was de eerste shoot waarbij ik ze ook echt samen op een tafeltje heb gezet en ze zo heb laten poseren 

Citaat:Wat is jouw meest dierbare honden foto?

Citaat:Wat is jouw meest dierbare honden foto?

Deniseee96 schreef:Wat een leuke foto's komen er voorbij!
Voor de harry potter fans: ik kwam bij de action ook het één en ander tegen, zaten ook knuffels bij die prima voor honden geschikt zijn. Geen idee of het officieel spul met licentie is, maar wellicht leuk voor de verzamelaars
Deniseee96 schreef:.Wat een leuke foto's komen er voorbij!
Voor de harry potter fans: ik kwam bij de action ook het één en ander tegen, zaten ook knuffels bij die prima voor honden geschikt zijn. Geen idee of het officieel spul met licentie is, maar wellicht leuk voor de verzamelaars
action heeft vaker kleine hp spulletjes. Dit keer knuffels, schuld er are gipsbeeldjes en een soort speelkasteel ofzo. 

) Toevalstreffer met zijn uitstekende tong maar zo dierbaar want zo is hij echt.