Dag 20 had ik deze prachtige editie van a monster calls . nog nooit van dit boek gehoord maar hij ziet er zo enorm gaaf uit dat ik niet kan wachten om hem te lezen. Wordt echt moeilijk kiezen straks welk boek ik ga lezen.
Vandaag kreeg ik deze super leuke mok. Gelijk in gebruik genomen
Dag 22: Alweer een interessant boek waar ik benieuwd naar ben!
Dorus
Geplaatst: 22-12-24 13:14
Dag 22. Het einde komt in zicht en dat maakt me een beetje verdrietig Ik heb zo genoten van deze dagen!
Vandaag mocht ik deze prachtige editie van Lessons in Chemistry ontvangen. Deze had ik niet op mijn wishlist staan, maar ben ik begin dit jaar tegen gekomen op Instagram bij de book bowl challenge. Het lijkt me een heel mooi boek om te lezen!
Dag 22! Een hele gave sleeve, zitten 2 opbergopties in. Heb even gepast maar ik kan zowel mijn tablet als mijn e-reader erin opbergen. Echt super handig
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-24 17:33
Even 19, 20, 21 en 22 december inhalen!
19 december zat de hardcover variant van deel 2 van de Atlas Six erin
Op vrijdag een doosje met kaarten en een leuke pen
Zaterdag kreeg ik deze toffe sokken!
En vandaag het laatste deel van de Atlas Six, zelfs met een gesigneerde hardcover editie!
Wegens omstandigheden heb ik even een tijdje niet gepost. Nu zal ik even een bijleespost maken vanaf dag 14!
Dag 14 Hier kreeg ik een mooi paar sokken! Die komen altijd goed van pas, ik had net een aantal op de nominatie lijst om weg te doen.
Dag 15 Een mooi kort boekje die precies op het juiste moment kwam. Inmiddels heb ik deze uitgelezen (was maar 1,5 uur voor nodig zo kort) maar het was een prachtig verhaal
Dag 16 Deze komt zo goed van pas! Mijn eigen boekje is redelijk vol aan het raken dus een nieuwe was meer dan welkom!
Dag 17 Een boek dat ik niet ken maar die mij wel erg leuk lijkt. Dit soort verhalen zijn juist de verhalen waar ik erg van geniet. Anders dan anders zonder duidelijk idee waar het verhaal naartoe gaat. Heerlijk!
Dag 18 Je weet niet dat je het nodig hebt totdat je het krijgt. Dat was zo met het cadeau van vandaag. Meestal neem ik naar het werk altijd een boek mee en 'dat gaat prima in de tas' maar eigenlijk zonde voor het boek. Op deze manier kan ik ze meenemen zonder dat ze beschadigen! Erg fijn!
Dag 19 Een boek waar ik weleens van heb gehoord maar me nooit in heb verdiept. Ik zag dat het een deel 3 van een serie was en de twee delen ervoor moeten ook erg leuk zijn. Ik ga maar eens kijken of ik die ook ergens kan opsnorren!
Dag 20 Jeetje wat een pakket weer! Maar wat ontzettend leuk. Bakken is echt mijn 2e grote liefde. Ik was ook een bakblik kwijt dus het komt goed van pas dat ik nu weer een nieuwe heb! En zoveel leuke dingen erbij. Kan niet wachten om het uit te proberen.
Dag 21 Dit boek kende ik vaag van de socials maar nooit verder opgezocht. Nu ik het zo lees denk ik dat ik dit een fantastisch boek ga vinden. Ik kan echt niet wachten om hierin te beginnen. En ook een prachtige editie.
Dag 22 Een spel! Ik mag met de familie en vrienden graag spellen spelen. Deze lijkt mij ontzettend gaaf, ook omdat het een verhaal is waar je steeds weer mee verder mag/kan. De foto is op de kop. Excuses.
Dag 23 En dan de laatste dag tot nu toe (morgen echt de laatste ) Een boek van mijn lijstje. Ben erg benieuwd hoe dit verhaal afloopt, het lijkt me zo'n schrijnend verhaal.
Dat was de update! Tot nu toe echt meer dan ontzettend verwend. Dit had ik nooit durven hopen/wensen! Ik kijk met smart uit naar dag 24, de aller aller laatste dag.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 23-12-24 09:54
Dag 23! Bijnaaaa voorbij. Ik heb nog een bonusdag 25 dus mag nog een dagje langer genieten
Handig kort review notitieblokje
Dorus
Geplaatst: 23-12-24 10:14
Dag 23
Dit is een van de cadeautjes die iets later kwam. Toen ik hem uit de verzenddoos pakte om bij de rest te leggen registreerde ik al het gewicht en wat geluid bij het bewegen. In mijn hoofd koppelde ik die combinatie van waarnemingen meteen aan iets wat het zou kunnen zijn en vanaf dat moment keek ik heel erg uit naar het 23e cadeautje! Als ik gelijk zou hebben dan zou dit een heel mooi cadeau zijn!
En vandaag was het dan zover en mocht ik cadeautje 23, waar ik zo nieuwsgierig naar was, eindelijk uitpakken. En mijn vermoeden werd bevestigd. Een ex libris tang
En waar ze de kennis vandaan haalt weet ik niet, maar het is precies in een kleur die ik gekozen zou hebben èn het lettertype is exact hetzelfde als degene die ik gekozen heb voor mij theeglas voor op het werk.
Dag 23: Daar kwam een tweede hele mooie booksleeve uit! Heel gaaf!
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-24 13:55
Ik kreeg vandaag mini stroopwafels
Lau07
Moderator
Geplaatst: 23-12-24 23:57
Mijn Dag 19 bevatte een boek dat al meer dan 10 jaar op al mijn verlanglijstjes staat: The girls' guide to hunting and fishing van Melissa Bank. Heel erg blij mee
Dag 20 bevatte tabjes en hele handige notitieblokjes! Vooral die tabjes zijn echt heel handig, ik wil het komende jaar veel meer boeken gaan annoteren. Er zat ook een hele bijpassende sticker bij
Dag 21 alweer... Een boek waarvan een vriendin al een jaar lang zeurde dat ik het ook moest kopen. Ik heb altijd geweigerd omdat ik hem op mijn lijstje voor de kalender had gezet. En met goede reden dus! Heel erg blij met The Serpent and the Wings of Night
Dag 22 bevatte twee pakjes... Een prachtige tote en bijbehorend etui! Heel erg mooi en handig
En dan zijn we aangekomen bij vandaag, Dag 23 Het allereerste deel van The Witcher serie! Ik heb deze nog nooit gelezen, wel een paar afleveringen van de Netflix serie gezien en ik heb een stukje van de game gespeeld. Heel erg benieuwd naar.
Morgen alweer de laatste dag... Kunnen we alvast lootjes gaan trekken voor volgend jaar?
Verschilt heel erg per persoon. Ik lees het liefst in het Engels, maar lees ook Nederlands en Duits, als het van oorsprong Nederlandse en Duitse boeken zijn. Maar voor M_D_H heb ik dit jaar een kalender samengesteld met overwegend Nederlandse boeken, dus het kan allemaal
Dag 24: Het einde van de kalender alweer helaas! En wat een kalender, er zitten echt super mooie boeken tussen waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Heel erg bedankt voor de mooie kalender! Als iemand wat extra tijd kan sturen zodat ik alle boeken achter elkaar uit kan lezen dan zou dat fijn zijn!
Dag 24, de laatste dag! Vandaag mocht ik nog een boek openmaken. Eentje van mijn lijstje.
Erg blij mee! Lijkt me zo’n fantastisch boek.
Dan ook meteen mijn samenvatting.
Ik ben ontzettend verwend door Fem. Ze heeft alles goed in de gaten gehouden want ze wist precies wat bij mij past, wat mijn hobby’s zijn naast lezen en voor welke genres en soort boeken ik te porren ben. Duizendmaal dank Fem. Ik had me geen betere Santa kunnen wensen en ik kan niet wachten om alle boeken te gaan lezen. Ze lijken me stuk voor stuk prachtig. Ook voor jou (en iedereen) een fantastische kerst! Die nu al niet meer stuk kan door dit geweldige grote cadeau.
Alle boeken (alleen de kus van Santa montefiore mist die had ik al uit en heb ik aan mijn moeder geleend om te lezen) :
Het hele pakket:
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 24-12-24 17:31
Dag 24! Ik snap direct dat Marjo deze bijna zelf wilde houden. Wat een gave editie van Waterstones en het kaartje maakte me aan het huilen Best een rot jaar gehad dus dit hakte er even in.
Eigenlijk had ik nog een bonusdag, nr 25, maar mijn vriend was zo aan het zeuren wat er nu in zat en dat we met de feestdagen toch amper tijd zouden hebben... dat ik het een soort van onder dwang vanmiddag toch heb geopend. Maar ik vind het een ontzettend leuke afsluiter van mijn kalender! Een TBR doosje met post-its erin inclusief boekentitels. Gezien ik al vrij rap door boek 3 heen ga en daarna echt keuzestress heb, vind ik dit geniaal bedacht! heb dus gelijk een aantal extra bijgeschreven van boeken die ik zelf heb liggen en eigenlijk op korte termijn van mezelf moet lezen, en deze er ook in gestopt. Dus dat wordt één deze dagen grabbelen. Super leuk
Ik heb echt waanzinnig genoten van deze editie. Had het echt niet willen missen! Wil zeker kijken of het financieel lukt om komende editie weer mee te doen. Wat een liefde heeft Marjo in het pakket gestopt en wat een mooie boeken en cadeaus. Zo waanzinnig blij mee Zal over een paar dagen na de drukke kerstdagen nog een overzichtsfoto maken van alle cadeaus bij elkaar, heb er wel al eentje met alle boeken op een rijtje:
Vond het zelf ook echt heel erg leuk om voor Rianne te mogen maken. Her en der uitdagend en heb wat boeken moeten retourneren en ook ideeën moeten wijzigen, maar alles is goed gekomen en eigenlijk alleen maar leuk dat ze zo fanatiek aan het lezen is geraakt en fysiek boeken heeft gekregen/gekocht afgelopen jaar. Hopelijk gaan je boeken en cadeaus je bevallen, en niet denken dat ik je een vervelend lootje vond omdat ik wat heb moeten switchen aub want dat is echt niet zo. Dus gewoon weer meedoen met een volgende editie. Heb onwijs veel plezier gehad om passende boeken en cadeaus uit te kiezen en je onwijs te stalken naar bruikbare info
Ik ben nog steeds oor tot oor aan het genieten van de adventkalender en dit topic
Stille meelezer hier! Ik vond het super leuk om mee te kijken, en heb ook al meerdere van de boeken die ik voorbij zag komen besteld voor mijn Kindle.
(En door dit topic ook gezien dat er een vervolg is op 1 van mijn favourite fantast / magic trilogy. Helaas had ik niet door dat dit ook een triology ging zijn en zat ik gisteren flink te vloeken dat het boek opeens uit was en het tweede deel pas over een jaar uit komt ).
Als ik in Nederland had gewoond had ik zeker mee gedaan! Nu blijft het maar bij meelezen en inspiratie op doen. Echt super leuke en mooie calendars allemaal!
ryukapple
Geplaatst: 24-12-24 19:39
Helaas is het weer ten einde. Eerst maar even een update van de cadeautjes van de laatste dagen.
Dag 22 Het boek these silent woods. Was alweer vergeten dat deze op mijn lijstje stond maar weer enorm blij mee.
Dag 23 Een mooie tas die bij mijn booksleve past
Dag 24 Laatste dag alweer. Vandaag pakte ik deze prachtige editie van Gallant uit. Enorm blij mee. Lijkt ook helemaal mijn stijl. Erg benieuwd naar.
En dat was alweer het laatste cadeautje van mijn prachtige kalender. Ben enorm verwend en kon elke dag niet wachten tot ik mijn cadeautje van de dag uit mocht pakken.
Hierbij een overzicht van alle boeken in de kalender.
En en overzicht van de hele kalender
Ook had ik elke dag een kaartje die samen en brief vormde die ik in houten houdertjes kon zetten.
Helaas last van een Harunosaurus rex die het een leuk spelletje vind om alles om te gooien Dus toen ik terug kwam van het toilet kwam ik dit tegen
Maar nogmaals erg bedankt voor het geweldige pakket. Heb echt genoten. Vrolijk kerstfeest allemaal!