Rudolf kwam aangesprint en fluisterde wat in mijn oor.
Boeflover: Je moet zoeken naar degene waar _AB_ vorig jaar de Santa van was.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Inderdaad heel toevallig, want de ene heeft een lootje van mij gekregen en de ander van Banjer, en wij kennen elkaars lijst niet.
En ik moet toch nog een gok doen, er is er maar eentje meer die over Lego gesproken heeft.
Lous, ben jij mijn Santa?
De hulp hint heb ik gebruikt, 4,3 cm stond er. Dat is de grootte van het Lego poppetje.
Neonlight schreef:Neonlight schreef:Inderdaad heel toevallig, want de ene heeft een lootje van mij gekregen en de ander van Banjer, en wij kennen elkaars lijst niet.
En ik moet toch nog een gok doen, er is er maar eentje meer die over Lego gesproken heeft.
Lous, ben jij mijn Santa?
De hulp hint heb ik gebruikt, 4,3 cm stond er. Dat is de grootte van het Lego poppetje.
Echt hé hartstikke blond ben ik. Ik heb zowel Lous als mariekeoo zelf hun lootje gegeven en daar stond echt niet mijn naam op.![]()
Ik ben verder gaan zoeken toen ik dat ontdekte, ditmaal niet op Lego maar op het uiterlijk van het poppetje.
[ Afbeelding ]
Ziet dit er niet uit als een piraat of een boeflover?
En ze heeft heeft ook het boek pas uit wat ik gekregen heb!
boeflover @ [PF] Secret Santa Surprise 2024
Boeflover, als je mijn Santa bent, wat ben je een boefje. En ik maar hints voor jou Santa te vinden plaatsen!
Neonlight schreef:SSS mededeling!
Rudolf kwam aangesprint en fluisterde wat in mijn oor.
Boeflover: Je moet zoeken naar degene waar _AB_ vorig jaar de Santa van was.