Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:08

Hier staat er al sinds woensdag of zo iets zonder afzender in de PostNL app, maar er komt maar niets. Dacht misschien SS, maar weet het niet zeker.

En als je alle geweldige pakketten ziet… Dit is volgens mij een van de mooiste jaren ooit.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:08

Mijn pakket heeft ook niet in mijn PostNL app gestaan, het komt goed. {:) :(:)

nevica

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:09

MARIEEEEE. <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:09

marleen_88 schreef:
Mijn pakket heeft ook niet in mijn PostNL app gestaan, het komt goed. {:) :(:)

<3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:10

Mijn pakket ook niet, en ook niet die van de andere editie. :)

Met Marie kom ik op 2 Santa's uit die al geraden zijn. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:11

Is er nóg een Marie liefhebber?? *\%/* <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:16

Sowieso hier in huis, Kiko heeft er de zinnen op gezet. _O-

De Santa die als hobby hout bewerken heeft in haar voorstelpost is ook al geraden, 8nnemiek. :')

Op naar het Lego topic. :))

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:17

Al weer een goede oogst vandaag!
Telkens weer van die mooie pakketten!

Die hanger met die Dalmatiër!

Ter geruststelling aan de mensen die nog wachten...ik had ook geen melding in mijn apps!
Pakket was ineens bezorgd.

Wordt afkicken straks als alle pakketten zijn geweest.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:19

Wat een gave pakketten weer zeg!

Ik wacht ook heel geduldig. Zolang de verstuurdeadline nog niet geweest is kan het alle dagen feest zijn. De voorpret is iig vol aan nu :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:28

Neonlight schreef:
Sowieso hier in huis, Kiko heeft er de zinnen op gezet. _O-

De Santa die als hobby hout bewerken heeft in haar voorstelpost is ook al geraden, 8nnemiek. :')

Op naar het Lego topic. :))

Marie is geen egeltje hoor, heeft Kiko haar wel goed bekeken? :')

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:29

Ik vind het helemaal niet erg dat mijn pakket nog niet in de app staat, hoe dichterbij kerst hoe beter :j
Ben wel even de lijst van lootjes en santa's aan het vermijden, omdat ik zelf lekker met de hints wil puzzelen ;)

Genieten van al die prachtige persoonlijke pakketten en van alle vreugde die het met zich meebrengt <3 jullie zijn allemaal toppers!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:30

Zo hier weer terug van een etentje met onbeperkt tapas. Was weer heerlijk maar zoals altijd eet je weer veelste veel ;( Nu maar even op de bank rustig alles bijlezen.

@Bienotje, jaaa klopt inderdaad ik ben jouw santa. Ik ben blij dat je het pakket leuk vind! Ik had eerst 2 bruisballen gekocht maar toen kwam ik het spookje en de eenhoorn ook nog tegen dus die moesten natuurlijk mee. Gelukkig kun je nooit teveel bruisballen hebben haha.

De Hello Kitty sokken waren even een gokje. Ik was op zoek naar eenhoorn sokken maar die waren nergens te vinden... Dus vandaar nu een paar "foute" Hello Kitty sokken :Y)

De hints vond ik lastig om te bedenken maar hopelijk heb ik het niet te moeilijk voor je gemaakt. De eerste hint ging om 2013, het jaar waarin ik lid ben geworden. Het plaatje is Drenthe en op het cadeaupapier van de hints (heeel kinderlijk sorry :+) staan vrachtwagens (ik werk in de logistiek) en vliegtuigen (ik werk ook op het vliegveld). Die vuilniszak was niet de bedoeling, wist niet eens dat daar iets op stond haha.

Maar het was erg leuk om een pakket voor je te maken en ik heb zoveel mogelijk variatie proberen te maken.

@Neonlight, wat een leuk pakket heb je ontvangen en wat heb je een gave hond <3. Die waszakjes zien er ook erg tof uit.

@Nala mooi pakket heb je ontvangen! Zaten de kussentjes er ook bij? Die zijn heel tof.
De speurtocht is wel heel orgineel bedacht door je SS.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 22:37

Nou, kom op 2 personen uit, nevica en EedihcrO, die allebei al als Santa zijn geraden. _O-

Ik stoei nog maar verder. :+

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 23:06

Ja sorry. -O- _O- Gelukkig heeft Kiko alvast plezier. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 23:19

Nee, Kiko heeft geen plezier en is chagrijnig, want ze mag Marie niet hebben. _O-

Gisteren is ze al verwend met een nieuw egel speeltje, dus ze moet niet zeuren. :))
Afbeelding

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 23:31

Oh ja maar ik zou ook boos worden als iemand mijn Marietjes steelt. Niet leuk. -O- :=

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 23:34

Oke na gepuzzeld te hebben!

Robbie88 ben jij mijn santa?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 23:39

germie schreef:
Nala schreef:
Hier vanavond ook een pakketje ontvangen!

Meneer zit er klaar voor!
[ Afbeelding ]

Volle doos!
[ Afbeelding ]

Lief kaartje <3
[ Afbeelding ]

Ik ben heel erg verwend, dankjewel santa!
[ Afbeelding ]

De hint is ook super leuk gedaan, met een heuze speurtocht door mijn buurt! Helaas kan ik deze niet online delen omdat het hele internet dan weet waar ik woon _O-

Here we go!

[ Afbeelding ]

Heb je de Lemon pie al aangebroken? Of lijkt dat zo?

Ja dat klopt :') mijn vriend had m al opengemaakt voordat ik het doorhad :Y)

roosjenat schreef:
Zo hier weer terug van een etentje met onbeperkt tapas. Was weer heerlijk maar zoals altijd eet je weer veelste veel ;( Nu maar even op de bank rustig alles bijlezen.

@Bienotje, jaaa klopt inderdaad ik ben jouw santa. Ik ben blij dat je het pakket leuk vind! Ik had eerst 2 bruisballen gekocht maar toen kwam ik het spookje en de eenhoorn ook nog tegen dus die moesten natuurlijk mee. Gelukkig kun je nooit teveel bruisballen hebben haha.

De Hello Kitty sokken waren even een gokje. Ik was op zoek naar eenhoorn sokken maar die waren nergens te vinden... Dus vandaar nu een paar "foute" Hello Kitty sokken :Y)

De hints vond ik lastig om te bedenken maar hopelijk heb ik het niet te moeilijk voor je gemaakt. De eerste hint ging om 2013, het jaar waarin ik lid ben geworden. Het plaatje is Drenthe en op het cadeaupapier van de hints (heeel kinderlijk sorry :+) staan vrachtwagens (ik werk in de logistiek) en vliegtuigen (ik werk ook op het vliegveld). Die vuilniszak was niet de bedoeling, wist niet eens dat daar iets op stond haha.

Maar het was erg leuk om een pakket voor je te maken en ik heb zoveel mogelijk variatie proberen te maken.

@Neonlight, wat een leuk pakket heb je ontvangen en wat heb je een gave hond <3. Die waszakjes zien er ook erg tof uit.

@Nala mooi pakket heb je ontvangen! Zaten de kussentjes er ook bij? Die zijn heel tof.
De speurtocht is wel heel orgineel bedacht door je SS.

Ja de kussentjes zaten er ook bij <3 leuk zijn ze hè!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 23:44

Ik heb ondertussen ook mijn pakket binnen *\o/* . Hij stond niet in de app en we waren niet thuis, maar vond hem net in mijn tuinbankje toen ik een pakket dat ik wel kon zien ging pakken.
Ik ga hem morgenochtend openmaken, vind het wel leuk met mijn dochter erbij en ondertussen toch wat brak.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 00:34

@roosjenat
Daarom wil ik eigenlijk niet meer naar een tapas of all you can eat.. lekker om van alles te proeven, maar je zit daarna zo vol.

Spannend voor degene die nog geen pakket binnen hebben!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 09:19

Oke, vanmorgen voor het werk toch nog maar een tijdje op de laptop gezocht, gaat toch makkelijker als op de telefoon.

Er was 1 persoon die ik eigenlijk wegstreepte, omdat die persoon dan direct uit het ziekenhuis het pakket verstuurd zou hebben, leek me erg onwaarschijnlijk. Maar, na lang spitten, moet ik het toch vragen:

mariekeoo, ben jij mijn Santa?

Ik ga er nog steeds van uit dat het Lego-poppetje de hint is, en jij bent ook fanatiek met Lego.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:15

Lavitabella schreef:
Fem schreef:
Ik dacht eerst dat het Momo94 was, omdat die als enige Berghem had benoemd (waar het likeurtje vandaan komt), honden heeft.
Maar het stukje rondom de geur die ik vies vindt en santa lekker, die kwam niet naar voren.

Ik denk dat ik het nu uitgevogeld heb.

Mijn Santa houdt heel erg van Vanille, ik niet. Mijn Santa heeft een hond, ik ook.
Er is een iemand die tegen Momo94 zei dat ze 10 minuten bij haar vandaan woonde. En dan vallen de puzzelstukjes wel op z'n plek.

Lavitabella, ben jij mijn Secret Santa?

Jaaaaaa *\o/* Ik ben heel blij dat je het een leuk pakket vond! Ik had wat dingen uit eerdere edities gevonden dus dat vond ik een beetje tricky! :o Ik zag ook dat je geen alcohol fan bent maar een likeurtje op zijn tijd wel. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe deze smaakt maar ik vond hem kwa hint wel toepasselijk!

Nou, je hebt supergoed gezocht en supergoed gegokt.
Het likeurtje zal ik binnenkort eens proberen.

De douchegel is door zowel mij als mijn partner al goedgekeurd en ik heb al gesnoept van de chocolade kropballen <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:17

Ik snap wel dat Kiko chagrijnig is als ze Marie niet mag hebben haha

Oh ik zit echt nog te stoeien met mijn hint. Op de doos geen cijfers, wel een van:…….. (8 puntjes)
Dat brengt mijn verdachtenlijst precies terug naar… 0 want iedereen die erop stond heeft meer of minder letters in hun gebruikersnaam :o? Sorry Santa dat ik je zo lang moet laten wachten, hints zijn vast super duidelijk zodra ik je weet maar nu echt nog geen idee!
De deelnemerslijst er nog maar eens bij pakken en alle 8 cijferige namen onderzoeken dan maar..
Mijn eerste verdachte _AB_ heeft niet genoeg puntjes in haar gebruikersnaam en echte naam, dus die kan ik wegstrepen.

Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:34

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de Boktregels voldoet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:36

SSS-hints en -mededelingen

Nala: de letter i die je gevonden hebt, hoort niet bij de letters in de blauwe vlakken. De letters uit de blauwe vlakken kun je husselen om zo uit te vinden waar je mij ongeveer kunt vinden. De letter i kun je ergens anders voor gebruiken. Succes!

Jorex: jouw pakket geeft dinsdag aan voor de bezorging