Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
germie schreef:Nala schreef:Hier vanavond ook een pakketje ontvangen!
Meneer zit er klaar voor!
[ Afbeelding ]
Volle doos!
[ Afbeelding ]
Lief kaartje![]()
[ Afbeelding ]
Ik ben heel erg verwend, dankjewel santa!
[ Afbeelding ]
De hint is ook super leuk gedaan, met een heuze speurtocht door mijn buurt! Helaas kan ik deze niet online delen omdat het hele internet dan weet waar ik woon![]()
Here we go!
[ Afbeelding ]
Heb je de Lemon pie al aangebroken? Of lijkt dat zo?
roosjenat schreef:Zo hier weer terug van een etentje met onbeperkt tapas. Was weer heerlijk maar zoals altijd eet je weer veelste veelNu maar even op de bank rustig alles bijlezen.
@Bienotje, jaaa klopt inderdaad ik ben jouw santa. Ik ben blij dat je het pakket leuk vind! Ik had eerst 2 bruisballen gekocht maar toen kwam ik het spookje en de eenhoorn ook nog tegen dus die moesten natuurlijk mee. Gelukkig kun je nooit teveel bruisballen hebben haha.
De Hello Kitty sokken waren even een gokje. Ik was op zoek naar eenhoorn sokken maar die waren nergens te vinden... Dus vandaar nu een paar "foute" Hello Kitty sokken![]()
De hints vond ik lastig om te bedenken maar hopelijk heb ik het niet te moeilijk voor je gemaakt. De eerste hint ging om 2013, het jaar waarin ik lid ben geworden. Het plaatje is Drenthe en op het cadeaupapier van de hints (heeel kinderlijk sorry) staan vrachtwagens (ik werk in de logistiek) en vliegtuigen (ik werk ook op het vliegveld). Die vuilniszak was niet de bedoeling, wist niet eens dat daar iets op stond haha.
Maar het was erg leuk om een pakket voor je te maken en ik heb zoveel mogelijk variatie proberen te maken.
@Neonlight, wat een leuk pakket heb je ontvangen en wat heb je een gave hond. Die waszakjes zien er ook erg tof uit.
@Nala mooi pakket heb je ontvangen! Zaten de kussentjes er ook bij? Die zijn heel tof.
De speurtocht is wel heel orgineel bedacht door je SS.
Lavitabella schreef:Fem schreef:Ik dacht eerst dat het Momo94 was, omdat die als enige Berghem had benoemd (waar het likeurtje vandaan komt), honden heeft.
Maar het stukje rondom de geur die ik vies vindt en santa lekker, die kwam niet naar voren.
Ik denk dat ik het nu uitgevogeld heb.
Mijn Santa houdt heel erg van Vanille, ik niet. Mijn Santa heeft een hond, ik ook.
Er is een iemand die tegen Momo94 zei dat ze 10 minuten bij haar vandaan woonde. En dan vallen de puzzelstukjes wel op z'n plek.
Lavitabella, ben jij mijn Secret Santa?
JaaaaaaIk ben heel blij dat je het een leuk pakket vond! Ik had wat dingen uit eerdere edities gevonden dus dat vond ik een beetje tricky!
Ik zag ook dat je geen alcohol fan bent maar een likeurtje op zijn tijd wel. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe deze smaakt maar ik vond hem kwa hint wel toepasselijk!