Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 07:47

Jodym, ook alweer zo veel en zo leuk! Die Secret Santa snoepjes zijn geniaal! _O-

mriek1990, gelukkig is het potje schoon hahaha. Dat olifanten beeld is mooi! <3

Saul, wow die tekening is prachtig! Wat mooi gedaan Seven!! :wow:

roosjenat, ook een heel leuk pakket weer, met lekkere koekjes zie ik van een ervaringsdeskundige. <<)

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 07:54

Goedemorgen!

De thee is lekker keizerinnn.
En echt een leuk thee ei <3

Wat zijn er weer mooie paketten bezorgd en wat veel paketten al! <|-

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 08:05

Die tekening is leuk.

En ik vond enige pagina's terug dat 11-stedenspel ook leuk.

Hier begonnen met zo'n chocolade uitlepelei uit mijn pakket. Heerlijk.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 08:15

Linnie050 schreef:
Goedemorgen!

De thee is lekker keizerinnn.
En echt een leuk thee ei <3

Wat zijn er weer mooie paketten bezorgd en wat veel paketten al! <|-

[ Afbeelding ]

Aah mooizo! Kon toch een spannende smaak zijn, maar ging voor een kruidenthee.

Eitje is echt schattig, je zei dat je van hartjes hield, dus deze moest mee. Wilde hem bijna zelf houden :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 08:58

Saul, wat ben jij verwend met die mooie tekening!

Roosjenat, wat leuk dat er zelfgemaakte koekjes in je pakket zaten.

Gala, ook al zo'n leuk pakket.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 09:11

Ik ben weer bijgelezen! Wat een fantastische pakketten komen er langs! <3

Sorry lootje, ik zou gisteren uitpakken maar ben zo ziek thuis gekomen van werk dat ik vrijwel direct mijn bed in ben gedoken :+ Vanmiddag als mijn zoontje op bed ligt pak ik mijn moment! :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:01

roosjenat schreef:
Na de hints en het puzzelen kom ik uit bij: EedihcroO. Volgens mij mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket!

Ondertussen genieten we nog even van de koekjes. Die zijn heerlijk! We zijn wel benieuwd als ze zelfgemaakt zijn of gekocht want als deze ergens te koop zijn moeten we ze zelf nog even scoren. Ze zijn zo op :Y) :D

[ Afbeelding ]

Ja!!! Klopt helemaal. Heel fijn dat je er blij mee bent. De borrelplank is wel eigen voorraad. Hopelijk vind je dat niet erg. We hebben hem eens gehad, maar ik heb hem nog nooit gebruikt, dus ik vond het wel een mooie aankleding.

En de koekjes zijn inderdaad zelf gemaakt. O.a. met vormpjes die ik vorig jaar in mijn pakket had zitten :D . Zo kon ik ze mooi terug laten komen.
Ik ga er nog wel meer maken hoor, maar ik gebruik ze ook als kerstkaart voor de mensen die in de buurt wonen, dus geen idee of er over blijft om nog te versturen :P
Wel grappig dat ze ook herkend worden. Ik wist niet eens meer dat is ze al eerder in een pakket had gedaan :+ .

Dit was het resultaat uit de ronde die ik ook voor jou gebruikt heb. Was best moeilijk kiezen welke er mee gingen.
Afbeelding

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:08

Wat een prachtige ( en dus ook lekkere !) koekjes zeg! Das met zo’n sugarcoating?

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:11

Ja, gemaakt met Royal icing. Dat wordt hard. Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen. Ik doe het nu wat regelmatiger (mijn meiden vinden het ook leuk en mijn man vindt alles lekker, dat scheelt) en merk dat ik er steeds handiger in word :) . En hoe handiger ik word, hoe leuker ik het vind om te doen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:27

miccamaaike schreef:
Geit heeft een mooi plekje gekregen, past mooi tussen de rest van de beestenbende

[ Afbeelding ]

Ohhhw de geit. <3 hij hangt!

Nu even rustig de tijd om goed bij te lezen. Graag gedaan natuurlijk! Leuk lootje. <3 minder leuke supermarktmedewerkers daar in je woonplaats. :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:28

Die koekjes zijn te mooi om op te eten!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:43

Momo94 schreef:
Lieve lieve Yonker,

Wat was het onwijs leuk om van jou een pakket te mogen ontvangen! Leuk om eens eerst te moeten puzzelen en raden om daarna het pakket te mogen ontvangen. <3
Wat is dit een onwijs leuk pakket en voel mij helemaal in mijn nopjes!

Ik weet dat ik zeker geen makkelijk lootje was, want ik heb al zoveel en thuis wonen maakt ook niet altijd alles makkelijk. :o

Voor iedereen hier onder het verslag met duidelijke foto's van deze leuke kadootjes! Want ze verdienen allemaal hun aandacht. <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En of je worst lust! Jammie! Wat ruikt die lekker!

[ Afbeelding ]

Hartstikke bedankt voor dit super leuke pakket! *\%/*

Zo leuk weer! Yonker was vorig jaar mijn Santa en toen heb ik ook zo'n lekkere worst gekregen :D

Die koekjes zijn inderdaad echt super mooi!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:44

De koekjes zijn kunst :wow:

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:55

Wauw die koekjes! :wow:
Te mooi inderdaad om op te eten.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:04

Wat een leuke koekjes! :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:05

Wat een leuke koekjes en super gave tekening!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:08

Wauw die koekjes en tekening! <3

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:27

Wauw wat een super mooie koekjes <3
Wat een verwennerij om die te krijgen

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:43

Galja schreef:
JAAAAAHHH !! *\o/* ik ben jouw Santa.
Ik ben blij dat je er blij mee bent <3
Je was een leuk lootje om voor te shoppen.
De rode zakdoek wijst naar de boerenkiel die ze hier altijd met carnaval dragen ( of vastenavond zoals ze dat hier noemen ) en jaaaaren geleden was de slogan “ daar waar Brabant Zeeland kust” de slogan voor BoZ.
Het plaatje van John Lennon sloeg op m’n onderschrift en wat knap dat je The Proclaimers herkende!
De kaart die je eerder kreeg was een kaart uit Zeeland met een WAARDEvolle hint. Onze paarden staan nl in Zeeland, in Waarde.
Oja, en de doos had je ook als hint naar m’n beroep kunnen zien haha

Jaaaaa ik ben zo trots op mezelf :))
Oh wel knap dat ik alsnog de helft van de hints heb gemist :')

Wauw echt bedankt! Ben zo blij

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:52

@ Linnie050, is dat vogeltje door je Santa gemaakt?

@ D_akota, ja ik vroeg dat idd over die toffifee! Ik wist niet dat ze die ook in witte chocolade hadden, ook lekker denk ik

@ Momo94, gaaf pakket! Ik vind die boekenlegger ook echt heel mooi <3 De worst vind ik her minder uitzien, maar ik hoop dat hij lekkerder is dan hij eruit ziet :))

@ Jodym, Handkerchief, grappige leuke hint ook!

@ Saul, ik vond die mok al echt geweldig. En toen moest je mooiste kadootje nog komen. Wat een prachtige tekening van je Santa Seven <3 <3

@ Roosjenat jij had ook al zulke leuke hints in je pakket. @ EedihcroO, wat een mooie koekjes zeg, kunstig!

@ Roosch, ja super jammer dat je supermarkt idee niet is gelukt, origineel idee was het wel!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:11

Haha, die tekening is kunst. De koekjes zijn leuk, maar echt zonde om te laten liggen hoor :oo . Dan moet je ze uiteindelijk weggooien en daar zijn ze te lekker voor. Plus dat eten weggooien ook wel heel erg zonde is :)

Maar iedereen bedankt voor de complimenten. Toch leuk om te horen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:21

EedihcrO schreef:
roosjenat schreef:
Na de hints en het puzzelen kom ik uit bij: EedihcroO. Volgens mij mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket!

Ondertussen genieten we nog even van de koekjes. Die zijn heerlijk! We zijn wel benieuwd als ze zelfgemaakt zijn of gekocht want als deze ergens te koop zijn moeten we ze zelf nog even scoren. Ze zijn zo op :Y) :D

[ Afbeelding ]

Ja!!! Klopt helemaal. Heel fijn dat je er blij mee bent. De borrelplank is wel eigen voorraad. Hopelijk vind je dat niet erg. We hebben hem eens gehad, maar ik heb hem nog nooit gebruikt, dus ik vond het wel een mooie aankleding.

En de koekjes zijn inderdaad zelf gemaakt. O.a. met vormpjes die ik vorig jaar in mijn pakket had zitten :D . Zo kon ik ze mooi terug laten komen.
Ik ga er nog wel meer maken hoor, maar ik gebruik ze ook als kerstkaart voor de mensen die in de buurt wonen, dus geen idee of er over blijft om nog te versturen :P
Wel grappig dat ze ook herkend worden. Ik wist niet eens meer dat is ze al eerder in een pakket had gedaan :+ .

Dit was het resultaat uit de ronde die ik ook voor jou gebruikt heb. Was best moeilijk kiezen welke er mee gingen.
[ Afbeelding ]

Nogmaals bedankt! Het is echt een leuk pakket :D Eigen voorraad maakt helemaal niks uit, zonde om niet te gebruiken toch. Wij zijn thuis helemaal gek van borrelen/tapas dus bij ons is hij welkom.

De koekjes zijn echt heel mooi, knap hoe je dat zo kunt maken. Doe het je niet na :D Bijna zonde om op te eten maar dat hebben we wel gedaan haha. Ze smaakten echt goed! Gelukkig zijn ze nog niet op dus we kunnen er nog even van genieten.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:39

Jodym schreef:
Galja schreef:
JAAAAAHHH !! *\o/* ik ben jouw Santa.
Ik ben blij dat je er blij mee bent <3
Je was een leuk lootje om voor te shoppen.
De rode zakdoek wijst naar de boerenkiel die ze hier altijd met carnaval dragen ( of vastenavond zoals ze dat hier noemen ) en jaaaaren geleden was de slogan “ daar waar Brabant Zeeland kust” de slogan voor BoZ.
Het plaatje van John Lennon sloeg op m’n onderschrift en wat knap dat je The Proclaimers herkende!
De kaart die je eerder kreeg was een kaart uit Zeeland met een WAARDEvolle hint. Onze paarden staan nl in Zeeland, in Waarde.
Oja, en de doos had je ook als hint naar m’n beroep kunnen zien haha

Jaaaaa ik ben zo trots op mezelf :))
Oh wel knap dat ik alsnog de helft van de hints heb gemist :')

Wauw echt bedankt! Ben zo blij

Nou dat mag je op recht zijn want ik vind het knap. M’n man zei nog “ daar is toch geen touw aan vast te knopen?”
Nou blijkbaar wel dus :P

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:01

Lunchpauze was eerder genomen want ik moest naar het pakketpunt :))

En wat een leuk pakket! Helemaal blij mee en alles kan en ga ik gebruiken, dankjewel Santa!
Afbeelding alle cadeautjes met een mooie kaart
Afbeelding op zoek naar 3 hints dus. Eerste gedachte was dat er 3 pakketjes met lint zijn ingepakt dus…
Afbeelding maar nee, hint 1 is de kaart van Roosch
Afbeelding een blik bonen in tomatensaus _O-
Afbeelding Dirk had inmiddels de tijd van zijn leven in de doos haha
Afbeelding
Afbeelding
En alle cadeautjes:
Een Wasgij puzzel <3
Douche gel van Kneipp
Kerstsokken
Een leesboek Het familie portret (zeker mijn genre maar nog nooit eerder gelezen dus ben benieuwd!)
2 kaarsen
Een drinkfles
Hands off chocolade (zo lekker!)
2 soorten thee van mijn favoriete, hier niet te vinden, theemerk. 2 smaken die ik nog niet ken dus ook heel benieuwd naar.

Ik moet nog op zoek naar mijn santa en heb dus 2 duidelijke hints, de 3e zou “Nörlander” (merk fles) kunnen zijn als iemand in het Noorden woont of het boek denk ik, want die is al gelezen dus ms heeft mijn Santa dezelfde boekensmaak? Of de Siepie hanger zelf, dat mijn Santa een kat heeft..
kortom de zoektocht kan beginnen! Kom erop terug!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:22

Leuk ingepakt en een leuk pakket weer! Die bonen in tomatensaus! _/-\o_