mriek1990, gelukkig is het potje schoon hahaha. Dat olifanten beeld is mooi!

Saul, wow die tekening is prachtig! Wat mooi gedaan Seven!!

roosjenat, ook een heel leuk pakket weer, met lekkere koekjes zie ik van een ervaringsdeskundige.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linnie050 schreef:Goedemorgen!
De thee is lekker keizerinnn.
En echt een leuk thee ei![]()
Wat zijn er weer mooie paketten bezorgd en wat veel paketten al!![]()
[ Afbeelding ]
roosjenat schreef:Na de hints en het puzzelen kom ik uit bij: EedihcroO. Volgens mij mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket!
Ondertussen genieten we nog even van de koekjes. Die zijn heerlijk! We zijn wel benieuwd als ze zelfgemaakt zijn of gekocht want als deze ergens te koop zijn moeten we ze zelf nog even scoren. Ze zijn zo op![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Momo94 schreef:Lieve lieve Yonker,
Wat was het onwijs leuk om van jou een pakket te mogen ontvangen! Leuk om eens eerst te moeten puzzelen en raden om daarna het pakket te mogen ontvangen.![]()
Wat is dit een onwijs leuk pakket en voel mij helemaal in mijn nopjes!
Ik weet dat ik zeker geen makkelijk lootje was, want ik heb al zoveel en thuis wonen maakt ook niet altijd alles makkelijk.![]()
Voor iedereen hier onder het verslag met duidelijke foto's van deze leuke kadootjes! Want ze verdienen allemaal hun aandacht.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En of je worst lust! Jammie! Wat ruikt die lekker!
[ Afbeelding ]
Hartstikke bedankt voor dit super leuke pakket!
Galja schreef:JAAAAAHHH !!ik ben jouw Santa.
Ik ben blij dat je er blij mee bent![]()
Je was een leuk lootje om voor te shoppen.
De rode zakdoek wijst naar de boerenkiel die ze hier altijd met carnaval dragen ( of vastenavond zoals ze dat hier noemen ) en jaaaaren geleden was de slogan “ daar waar Brabant Zeeland kust” de slogan voor BoZ.
Het plaatje van John Lennon sloeg op m’n onderschrift en wat knap dat je The Proclaimers herkende!
De kaart die je eerder kreeg was een kaart uit Zeeland met een WAARDEvolle hint. Onze paarden staan nl in Zeeland, in Waarde.
Oja, en de doos had je ook als hint naar m’n beroep kunnen zien haha
EedihcrO schreef:roosjenat schreef:Na de hints en het puzzelen kom ik uit bij: EedihcroO. Volgens mij mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket!
Ondertussen genieten we nog even van de koekjes. Die zijn heerlijk! We zijn wel benieuwd als ze zelfgemaakt zijn of gekocht want als deze ergens te koop zijn moeten we ze zelf nog even scoren. Ze zijn zo op![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Ja!!! Klopt helemaal. Heel fijn dat je er blij mee bent. De borrelplank is wel eigen voorraad. Hopelijk vind je dat niet erg. We hebben hem eens gehad, maar ik heb hem nog nooit gebruikt, dus ik vond het wel een mooie aankleding.
En de koekjes zijn inderdaad zelf gemaakt. O.a. met vormpjes die ik vorig jaar in mijn pakket had zitten. Zo kon ik ze mooi terug laten komen.
Ik ga er nog wel meer maken hoor, maar ik gebruik ze ook als kerstkaart voor de mensen die in de buurt wonen, dus geen idee of er over blijft om nog te versturen![]()
Wel grappig dat ze ook herkend worden. Ik wist niet eens meer dat is ze al eerder in een pakket had gedaan.
Dit was het resultaat uit de ronde die ik ook voor jou gebruikt heb. Was best moeilijk kiezen welke er mee gingen.
[ Afbeelding ]
Jodym schreef:Galja schreef:JAAAAAHHH !!ik ben jouw Santa.
Ik ben blij dat je er blij mee bent![]()
Je was een leuk lootje om voor te shoppen.
De rode zakdoek wijst naar de boerenkiel die ze hier altijd met carnaval dragen ( of vastenavond zoals ze dat hier noemen ) en jaaaaren geleden was de slogan “ daar waar Brabant Zeeland kust” de slogan voor BoZ.
Het plaatje van John Lennon sloeg op m’n onderschrift en wat knap dat je The Proclaimers herkende!
De kaart die je eerder kreeg was een kaart uit Zeeland met een WAARDEvolle hint. Onze paarden staan nl in Zeeland, in Waarde.
Oja, en de doos had je ook als hint naar m’n beroep kunnen zien haha
Jaaaaa ik ben zo trots op mezelf![]()
Oh wel knap dat ik alsnog de helft van de hints heb gemist![]()
Wauw echt bedankt! Ben zo blij