Autokennels
Voor nu ben ik gewoon al mijn geld in shows aan het stoppen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb niks te klagen met zuid Limburg als omgeving maar de Veluwe zijn toch wel heel erg mooi!. Maar een tweede hond zou ik ook heel graag willen, denk alleen dat Marlo daar niet mee akkoord gaat. Daarmee gelijk wat onbewust is aangeleerd: die hond is zo gruwelijk verwend dat de aandacht delen eigenlijk geen optie meer is haha Citaat:Hoe is iedereen bij de naam van zijn/haar hond gekomen en heeft je hond een specifieke kleur in speeltjes, riemen of iets dergelijks?
Citaat:Wat hebben jullie je hond onbedoeld aangeleerd
Citaat:Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget.
Citaat:Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget.![]()
![Cadeau [&]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
Citaat:Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget

maar voor nu ben ik er mega blij mee!
. En wat realistischer, een dog Copenhagen tuig (dezelfde die Limbo al heeft, want die is super) voor Freddy met een 10 meter biothane sleeplijn.
.
De afgelopen paar weken waren hectisch, maar er komt rust
Jarvis it is
En voor Parker bleef ik in hetzelfde thema; (Peter) Parker, Spider man
Ze hebben geen specifieke kleuren. Ik heb er wel eens een poging toe gedaan, maar het gaat alsnog alle kanten uit 
Ondanks dat ik al een half jaar geen vis heb gehaald als de visboer langs reed, heb ik nog steeds blaffende honden. Visboer gaf altijd een stukje kibbeling voor beide honden mee. Als de jongens mee waren naar de kar, dan kregen ze het daar. En anders stopte hij het voor ze in de zak erbij. Wel heel lief
Maar ik heb twee honden die knettergek worden zodra ze de bel horen. Zowel binnen in huis, als buiten aan de lijn. Whoops 

We hebben nu een hele fijne hondenmand van pelsbarn. Maar kijkende naar de veiligheid....

) en dan kan hij mooi zijn badjasje aan als we naar huis rijden.

En bij Deniseee96 een mega collectie van van alles
t is ellendig stil in huis zonder hond he...ben je aan t rondkijken of dat niet?

Damelza schreef:Even een tussendoor vraag die me te binnen schoot:
Wat hebben jullie je hond onbedoeld aangeleerd
KimD schreef:Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget.![]()

Het is heel dubbel en moeilijken dit klinkt misschien een beetje 'zweverig', is niet zo bedoeld...maar Jip zal altijd een plek in je hart houden, en hij zal jou ook een nieuw maatje gunnen 
Maar Floyd reageerde redelijk goed, alleen 1 hond vond hij echt heel erg eng, zo heb ik hem nog nooit gezien
Maar gelukkig geen overvolle emmer als gevolg dus dat is wel weer 'winst'