Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Graag gedaan MomoIk vond het leuk om het voor jou samen te stellen
![]()
Het worstje is 1tje met provencaalse rode kruiden. De parfums zijn een extratje uit eigen collectie, als je die niet lekker vind geef ze vooral door. Zijn net niet mijn geuren. En de boekenlegger had ik echt al besteld toen je begon over dat je al een boekenlegger had gehad vorig jaar met de boek SS vorig jaarHoop dat je hem alsnog leuk vind!
Jodym schreef:Ik had vandaag een baaldag, maar na het uitpakken van m’n kado is het spontaan weg![]()
[ Afbeelding ]
Eerst m’n doos uitgepakt, kwam een bomvolle “grabbelton” tevoorschijn.![]()
[ Afbeelding ]
Eerste kado was gelijk een hint! Mijn ss heeft dus ook een zoontje. (Die broek is echt super! Zonder knoop)
[ Afbeelding ]
Later kwam er nog een hint voorbij. Weet nog niet hoe je het uitspreekt… handkerchief
[ Afbeelding ]
Daarna alles uitgepakt. En vriend maar klagen; ben je nu nog niet klaar? Wauw zo verwend
Oa; haribo, chocola, chocomelk chocola, bad/ douche spul, super leuke cars puzzel, mutsen, warme sokken, thee, katten speeltjes, vogeltjes voer, baby kerst sokjes en slabje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Deze vond ik echt fantastisch
[ Afbeelding ]
Ik heb voorlopig genoeg voorraad chocola, dat gaat achter slot en grendelnomnomnom.
Dan de hints
[ Afbeelding ].
Duurde even voordat er een paar kwartjes vielen, maar ik denk dat ik het weet!!.
Galja; ben jij mijn ss?
Jij woont in Bergen op Zoom.
Je hebt een zoontje
En je houd van Engeland, the beatles en the proclaimers!
Ben heel trots op mezelf dat ik dit allemaal heb gevonden