Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:09

Voor wat ik gezien heb heeft Marjo gister een bericht geplaatst met een foto van het ingepakte pakket en wilde ze er zeker van zijn dat er geen misverstand was voor ze de inhoud openbaar zou laten zien.

Hierop heeft de organisatie aangegeven contact met haar op te nemen. Ik ga er van uit dat dit nog lopende is en dat Marjo zonder dat dat contact afgerond is ook nog geen foto's van het uitgepakte pakket wilde plaatsen.

Iedereen heeft een leven buiten Bokt dus om nu gelijk te roepen dat iemand zich niet aan de regels houdt omdat er nog geen uitgepakte foto's geplaatst zijn vindt ik wel erg cru. Heb even geduld en dan ben ik er van overtuigd dat er vast nog een bericht met het uitgepakte pakket gaat komen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:11

Na de hints (mijn paard is bruin met wit, mijn naam begint met een J en het bonte kaartje) denk ik dat josewoos mijn Santa is! Klopt dat?
Echt een schot in de roos, dankjewel <3 gelukkig waren de hints niet te moeilijk, ik ben daar soms echt slecht in :')

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:14

Je heb het goed hoor :)
Wou het niet te moeilijk maken, omdat ik er zelf ook zo slecht in ben _O-

Ik vond jouw pakket zelf ook zò leuk!
Die kaarsjes ook! <3 Ik heb ze voor mijzelf ook gewoon gekocht _O-

En uit vorige edities kon ik halen dat roze bij jou goed valt, dus daar is ook genoeg in te vinden :)

Ik ben echt zo opgelucht en blij dat het pakket voor jou ook leuk is :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:21

josewoos schreef:
Je heb het goed hoor :)
Wou het niet te moeilijk maken, omdat ik er zelf ook zo slecht in ben _O-

Ik vond jouw pakket zelf ook zò leuk!
Die kaarsjes ook! <3 Ik heb ze voor mijzelf ook gewoon gekocht _O-

En uit vorige edities kon ik halen dat roze bij jou goed valt, dus daar is ook genoeg in te vinden :)

Ik ben echt zo opgelucht en blij dat het pakket voor jou ook leuk is :D

Ja echt!! Love die kaarsjes maar love alles eigenlijk, dankjewel!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:32

Wat een ontzettend lief aanbod AB!! Beterschap Marieke, hopelijk ben je snel weer opgeknapt :knuffel:.

Wat een leuk inpakpapier komt er ook allemaal langs!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:38

Yonker schreef:
Leuk pakketten weer :D

Sorry meer inbreng dan dit heb ik ook niet _O-

Moest wel lachen om HULST in hoofdletters :')

Ik ontdekte te laat dat er Inulst stond. Dus wou even helpen

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:45

Even een paar pagina's bij gelezen, wat een leuke pakketten weer! Hopelijk komt het met het pakket van Marjo ook goed.

Super bedankt Roosch voor je leuke pakket!
Wat was je nou van plan met de Jumbo of AH? Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:46

Wat een leuke pakketen weer en nog zoveel te gaan! :):)

@ Josewoos, haha, die doos. Bezorger komt aan met een wc pot, jij "he, mijn kerstpakket". Bezorger: "Uh, what?" Leuk pakket ook, die gehaakte poppetjes zijn ook schattig.

@ Charaz wat een leuk pakket! Is dat nu een andere smaak toffifee die ik niet ken, of lijkt dat zo op de foto?

@ Lavitabelle ook al zo verwend. Wat een grappig kaartje zit er ook bij van dat zittende paardje. Blije hond, gave sokken en kaarsjes, en echt een prachtige sleutelhanger <3

@ Saul, ik vond gisteren een paar uur naar mijn pakket kijken al moeilijk… laat staan een hele dag uitstel := Respect :)

@ MiccaMaaike, wat een geniale kerstboom hanger die geit zeg! Mooi pakket heb je gekregen!

@ Mariekeoo jeetje, heel veel beterschap en sterkte, hopelijk mag je snel naar huis :(:)

@ Roosch, ooohhh, dat wordt een weekje dromen van je pakket. Komt vast goed!

@ RanjaRietje, oehh, die bakvormpjes zijn echt leuk! Zou het dat zijn, een appel van apple?

@ Tanya, die gnoom is echt geniaal :) Leuke dingetjes ook.

Wat heeft iedereen z’n doos mooi ingepakt zeg! Ik durfde dat niet aan. Was al blij dat hij met lint goed is aangekomen, was bang dat die al zou verdwijnen :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:49

Geit heeft een mooi plekje gekregen, past mooi tussen de rest van de beestenbende

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 12-12-24 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:50

Ik heb bijgelezen, heb weer veel mooie pakketten gezien en wil op ieder pakket wel iets zeggen, maar ben tijdens het werken de draad een beetje kwijt geraakt met al die pakketten. Maar ze zijn allemaal fantastisch en een aantal Santa's ook weer geraden. *\o/*

_AB_ schreef:
Ik heb even contact gehad met Marieke, als ze na het weekend nog in het ziekenhuis ligt, ga ik kijken wat ik kan doen voor haar!

Wat vreselijk lieg van je _AB_! <3 Ik hoop dat het niet nodig is en Marieke morgen al naar huis mag.

Edit: die geit hierboven wil ik ook! <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:57

Wat oliebol Marieke dat je weer in het ziekenhuis ligt. Heel veel beterschap!
Super lief ook van AB.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:05

Oef wat jammer om te zien dat mijn berichtje een eigen leven is gaan leiden. Dat was natuurlijk helemaal niet de intentie van mijn post, en het is al helemaal niet de bedoeling geweest om iemand te kwetsen of te kakken te zetten. Ik heb na het posten van mijn bericht contact gehad met de organisatie, maar hahahatsjoe was op dat moment niet online. Ik heb het even laten bezinken, nachtje over geslapen en ik wilde eigenlijk eerst de reactie van hahahatsjoe afwachten voordat ik verdere berichten erover zou plaatsen, mede omdat ik had gehoopt dat we dit privé konden bespreken voordat het allemaal openbaar zou gaan.

Vooropgesteld; mijn oprechte excuses aan hahahatsjoe. Zoals ik hierboven zeg is het helemaal niet de bedoeling geweest om je te kwetsen. De teleurstelling van het pakket kwam even hard aan waardoor ik eigenlijk begon te twijfelen of het pakket wel voor mij bedoeld was. De cadeautjes die erin zitten, zijn zeker mooie cadeaus, maar hebben geen aansluiting met mij, of met de berichten die ik gepost heb. Daar zit met name mijn teleurstelling. Ik wil daar openbaar niet te veel woorden aan vuil maken, want ik begrijp ook dat dit de sfeer niet ten goede komt. In PB ga ik graag met je in gesprek, mocht je daar behoefte aan hebben.

Ik vlieg dit natuurlijk ook aan op een manier waarop ik zelf zou willen dat mijn lootje ermee om zou gaan; als mijn lootje zo teleurgesteld is in haar pakket en echt het idee heeft dat het niet klopt met wat ik heb aangegeven aan tips/tops en flops, hoop ik dat zij dat ook oprecht met mij deelt. Ik zou dit namelijk zelf willen oplossen en mee willen nemen om te voorkomen dat het een volgende keer nog eens gebeurd.

Dan, het pakket zelf, want ik wil zeker wel even delen dat hahahatsjoe echt wel een serieus pakket heeft gemaakt :) .
De manier waarop het aankwam, daarop had ik al direct het vermoeden wie mijn Santa zou zijn (er zat namelijk een cadeautje op de zijkant geplakt, en ik had net daarvoor het berichtje gelezen dat ze alles had ingepakt maar nog eentje was vergeten).

Afbeelding

Afbeelding

En alle cadeautjes uitgepakt:

Afbeelding

Op een paar cadeaus zaten briefjes met hints:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met deze hints, en de tekst over een rood huis op de doos, was ik er al snel achter dat hahahatsjoe mijn Santa moest zijn.

De cadeaus op een rijtje:
Citaat:
[*]Knalroze unicorn sloffen
[*]Twee paar paarse warme sokken
[*]Een kattenknuffeltje
[*]Een nokia-tasje
[*]Vier bloemenpotjes met kattenopdruk
[*]Zakje M&M's
[*]Rieten kip
[*]Kersthanger
[*]Agenda 2025

Verder hoop ik dat jullie niet te snel willen oordelen, ik kan mij voorstellen dat ik een oliebol aan kritiek over mij heen krijg, dat sommige mij een ondankbare trut gaan vinden etc. Mocht iemand er echt behoefte aan hebben, klik dan vooral de PB-knop aan. Ik ga een goed gesprek zeker niet uit de weg en wellicht kunnen we nog van gedachte veranderen.
Maar wat je er ook van vindt, houdt het hier alsjeblieft leuk voor iedereen die zo enthousiast is over zijn/haar pakket <3 .

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:08

Maar je hield het zelf hier ook niet leuk toch... je zet meteen zo'n bericht openbaar in het topic. Je had ook eerst de organisatie kunnen pb'en bijvoorbeeld. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, vind het echt super sneu voor hahatsjoe.

Leuk pakket gemaakt hahatsjoe. Hopelijk krijg je zelf ook een hele leuke binnen en word dit daarom snel vergeten! :(:)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:11

nevica schreef:
Maar je hield het zelf hier ook niet leuk toch... je zet meteen zo'n bericht openbaar in het topic. Je had ook eerst de organisatie kunnen pb'en bijvoorbeeld. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, vind het echt super sneu voor hahatsjoe.

Leuk pakket gemaakt hahatsjoe. Hopelijk krijg je zelf ook een hele leuke binnen en word dit daarom snel vergeten! :(:)

Daar heb je gelijk in, achteraf had ik beter de organisatie eerst kunnen pb'en. Achteraf kijk je een koe in de kont, en daar hebben we weinig aan. Vandaar ook echt mijn welgemeende excuses richting hahahatsjoe.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:13

Wat een super lief aanbod _AB_! De echte kerstgedachte :)

Ik word wel een beetje zenuwachtig *\%/* van al die mooie pakketjes <3

Vervelend dat het voor twee mensen op een bummer is uitgelopen, voor beide partijen niet leuk. Maar ik ga er 100% vanuit dat de intentie goed is geweest en dat het uiteindelijk allemaal goed komt.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:14

Volgende keer is het idd denk ik beter om contact op te nemen met de organisatie of je lootje, niet leuk als het zo openbaar staat. Ik snap dat het de emotie is die spreekt maar als jou lootje dit zou doen zou je het denk ik ook niet persee leuk vinden. Ik zie eigenlijk een mooi pakket wat vooral gericht is op katten wat imo wel jou interesse is. Maar goed ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken! Ik hoop dat hahahatsjoe wel nog gewoon hier in het topic komt en zich beetje oke ermee voelt :(:)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:20

SSS mededeling!

boeflover: Je pakket is naar het pakketpunt en zou nu bij Sagro zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:22

miccamaaike schreef:
Even een paar pagina's bij gelezen, wat een leuke pakketten weer! Hopelijk komt het met het pakket van Marjo ook goed.

Super bedankt Roosch voor je leuke pakket!
Wat was je nou van plan met de Jumbo of AH? Daar ben ik nog wel benieuwd naar.

Ik wilde een pak witte chocolademelk met een woordgrapje voor je achterlaten... :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:34

Het is natuurlijk altijd een "risico" dat een pakket niet helemaal de smaak van de ontvanger is. Iedereen is natuurlijk anders en interpreteert dingen dus ook anders.

Het is voor beide partijen niet leuk zo!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:39

Ah dat was wel grappig geweest ja, stelletje don incapablo's daar :+

Fijn dat Marjo heeft gereageerd met naar mijn idee oprechte excuses.
Leuk pakket ook door hahatsjoe, ik snap het wel al die katten dingen na de posts over de katten. Die agenda is trouwens echt super fijn, heb hem hier thuis ook liggen (en dat is geen action geval zeg maar).

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 17:35

Hier ook een pakket *\o/*

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 17:57

Jongens mijn pakket staat thuis!! En ik voorlopig niet. Ik grapte laatst nog dat ik hoopte dat ik geduld kreeg voor kerst maar dit gaat zo wel lukken hihi. :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 18:15

Mijn pakket open gemaakt <3

Wauw echt een prachtig pakket.
Je hebt mij goed gestalkt!
Mijn dochter stond ook helemaal te springen.
Dankjewel!! Ook namens mijn dochter.
Er is een foto met een duimpje van mijn dochter erbij.
Wel jammer dat ik je ben mis gelopen misschien had ik je herkend 8-)

Vanavond ga ik met de hints aan de slag!

De foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de oven handschoenen kan ik gelijk in gebruik nemen!

Afbeelding

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 18:22

Superleuke pakketten allemaal!
(Refresht post.nl en dhl-apps nog maar eens, maar alleen eigen bestellingen…)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 18:25

Mijn pakket heeft een bezorgmoment gekregen in de PostNL app van morgen!

Ik ben alleen morgen niet thuis ;(

Leuk pakket ook Linnie!