Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Marjo schreef:Ik ga even heel eerlijk zijn. Ik heb een pakket ontvangen waarbij ik niet het idee heb dat mijn Santa mijn berichten gelezen heeft. Kan het zijn dat er iets verwisseld is? Of is het pakket misschien niet van hier?
Ik heb eigenlijk geen andere santa waar het van kan zijn, maar wil het toch even dubbel checken.
Raden hoef je niet meer, dit bericht was echt een klap in mijn gezicht na alle moeite die ik gedaan heb. Kijk eens naar je eigen berichten, het gaat alleen over boeken, vinted en dat soort dingen in hele andere topics als het SS-topic. Het enige waar ik echt iets mee kon was Kerst en katten. En dan zeggen dat ik je berichten niet gelezen heb ? Slaat echt nergens op. De sloffen waren extra en een hint. Niet leuk dit, ook niet dat je geen foto's plaatst van de kadootjes.
pradadaan schreef:pradadaan schreef:Wacht eens even….
Olikea ben jij mijn SS?
De laurel krans is van Julius Ceasar, en zo heet jouw paard!
![]()
geraden
_AB_ schreef:@8nnemiek, nu ik weet wie je bent, kwam ik nog 2 (onbedoelde?) Hints tegen!
Je hebt zelf ook een ecosysteem op de foto van je huiskamer staan, en je had het over heel veel kleine zakjes pepernoten, dus ik heb echt met m'n neus gekeken!
Ik heb even contact gehad met Marieke, als ze na het weekend nog in het ziekenhuis ligt, ga ik kijken wat ik kan doen voor haar!