En ik heb aan de hand hiervan direct een vermoeden wie mijn SS is.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Vinden jullie gepersonaliseerde dingen (met naam/foto hond bijvoorbeeld) een top of een flop?
Citaat:Hoe is iedereen bij de naam van zijn/haar hond gekomen en heeft je hond een specifieke kleur in speeltjes, riemen of iets dergelijks?

Eve is een heel gevoelig hondje, ze merkt gelijk aan een persoon als er wat aan de hand is en afhankelijk wat haar connectie met die persoon is kan zij daar enorm goed in opspelen.
die naam komt ongelofelijk veel voor zoals al eerder beschreven in het topic, maar ik wou graag iets wat kort en bondig was, lekker bekt en gewoon functioneel: Ace betekent eenheid of eerste (/ hoogste in rang
) en Ace heeft absoluut leven in de brouwerij gebracht. Hij is alles waar ik op gehoopt had en ondanks dat hij nu vol op in de zogeheten puberfase zit is hij zich echt onwijs goed aan het ontwikkelen op gebied van luisteren
, kracht en drift.
Citaat:Wat hebben jullie je hond onbedoeld aangeleerd
waar wij confronterend achter kwamen tijdens onze body awareness les. Als ik met mijn vinger wijs gaat zij vanuit staan liggen (dus een goede lig) en als ik er geen 'moeite' voor doe dan gaat ze altijd vanuit zit.
alles wat bah is gaat zo mlem de mond weer uit; kapot handig, maar als ik het dus gebruik in een zin/of roep vanwege iets anders: dropt hij zijn tong uit de mond

en een handig rek! Bij ons hebben ze gewoon een haakje aan de kapstok.
, dat kan niet anders. Bos, heide en duinen zijn leuk, maar op het strand is hij zo in zijn element.

we zijn gaan zoeken naam een naam eindigend op y omdat we al Billy, Chucky hadden. Cody was het enige wat we beiden leuk vonden.

Toen heb ik er voor de timebeing Blueberry van gemaakt, maar toch verder gaan kijken (want de roepnaam zou dan alsnog Berry zijn) naar iets wat ook eindigt op -y en toen uiteindelijk bij Bailey gekomen. Niet echt met een verdere reden, vond het een leuke naam en past ook bij haar. Het klinkt vrolijk. 
daar is ze echt gek op. Maar als ik dat zeg denkt ze dat we erheen gaan en staat ze al bij de deur. 'Worstje' is de schuld van m'n vader en stiefmoeder, die hebben haar dat aangeleerd. 
) dan ik op een gegeven moment. En trots dat ze dan terug kwam.
VillaNeusjes schreef:Voor mijn lieve SS (en iedereen hier die gek is van Harry Potter)
Ergens komende weken komt de harry potter collectie van de winkel Miniso ook in Nederland. Ik kom er net hechter dat die ook deels bestaat uit een honden collectie.....![]()
![]()
Het is absoluut geen eis. Want kans is groot dat de winkel niet eens in je buurt zit. Maar mocht je nog inspiratie nodig hebben : weet dan dat ik(baasje) enorme harry potter fan ben en het geen straf vind als je daar gebruik van maakt. Hoax is van Ravenclaw (blauw/wit collectie) . Ik en Fiet van Hufflepuff (de geel/zwart). En wellicht vind je buiten Miniso ook nog iets om d'r gebruik van te maken![]()
![]()
Tot zover de dienstmededeling voor alle Potterheads hier.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor onze Santa: Dit soort dingen zijn een grote top! Gryffindor house. 
VillaNeusjes schreef:Mandarijn er zijn een paar miniso winkels in Nederland.
https://miniso.nl/
Ik kom regelmatig op hoog catharijne in Uttecht. 't is een krappe winkel waar ik net door heen kan met m'n rolstoel. Ze hebben een tijd soort rubberen kippen voor honden gehad. Drie keer raden wat ik eraf stootte bij een draai Hoax had dikke schik iig
Citaat:Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget.![]()
Citaat:Wat staat er hoog op jouw hondenverlanglijstje? Mag ALLES zijn, dus ook buiten het SS budget.![]()

)