Wel wilde ik eerst even zeggen dat ik zo ontzettend blij ben met alles wat ik tot nu toe heb mogen ontvangen, het is iedere keer weer een schot in de roos!

Op Dag 7 kreeg ik het volgende mooie cadeau:
One Dark Window van Rachel Gillig. Ik heb echt heel veel goede verhalen over deze serie gehoord, dus ik kan niet wachten tot ik deze kan gaan lezen!

Dag 8 bracht dit prachtige cadeautje mee:
Hele mooie kaarsen. Ik kan niet wachten om deze een mooi plekje in huis te geven. Ik vind ze eigenlijk te mooi om aan te steken

Dag 9 overtrof echt alle verwachtingen.
Ik ben een enorme Agatha Christie liefhebber, dus dit was echt een mega verrassing. Twaalf nieuwe Marple verhalen van de hand van een paar van mijn favoriete schrijvers, zoals Leigh Bardugo en Karen M. McManus. Sanne twijfelde dus of dit een geschikt cadeau was, maar het is echt zo ontzettend goed gekozen!

Na zo'n waanzinnige dag 9, was ik natuurlijk benieuwd wat Dag 10 te bieden had:
The Wren in The Holly Library! Dit boek stond niet op mijn lijstje, maar ik heb het afgelopen jaar wel 3 keer met dit boek in mijn handen gestaan om het te kopen. Heel erg blij dat ik het heb laten liggen en hem nu mocht uitpakken.

Dag 11 is de laatste dag die ik nog moet melden, want ik pak pas vanavond dag 12 uit. En deze dag bevatte deel 2 van The Shepherd King serie: Two Twisted Crowns! Heel erg leuk, ik krijg nu extra zin om de serie te gaan lezen.

Ik heb zoveel mooie boeken mogen ontvangen dat ik enorme keuzestress heb over in welk boek ik als eerste moet gaan beginnen... Ik denk dat ik gewoon iene miene mutte ga doen.