Bookish Adventskalender: 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 12:47

Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik het topic steeds vergeet door onze gezellig app-groep, dus ik heb een kleine inhaalslag te maken. :o

Wel wilde ik eerst even zeggen dat ik zo ontzettend blij ben met alles wat ik tot nu toe heb mogen ontvangen, het is iedere keer weer een schot in de roos! :D <3

Op Dag 7 kreeg ik het volgende mooie cadeau:
One Dark Window van Rachel Gillig. Ik heb echt heel veel goede verhalen over deze serie gehoord, dus ik kan niet wachten tot ik deze kan gaan lezen!
Afbeelding

Dag 8 bracht dit prachtige cadeautje mee:
Hele mooie kaarsen. Ik kan niet wachten om deze een mooi plekje in huis te geven. Ik vind ze eigenlijk te mooi om aan te steken :D
Afbeelding

Dag 9 overtrof echt alle verwachtingen.
Ik ben een enorme Agatha Christie liefhebber, dus dit was echt een mega verrassing. Twaalf nieuwe Marple verhalen van de hand van een paar van mijn favoriete schrijvers, zoals Leigh Bardugo en Karen M. McManus. Sanne twijfelde dus of dit een geschikt cadeau was, maar het is echt zo ontzettend goed gekozen! <3
Afbeelding

Na zo'n waanzinnige dag 9, was ik natuurlijk benieuwd wat Dag 10 te bieden had:
The Wren in The Holly Library! Dit boek stond niet op mijn lijstje, maar ik heb het afgelopen jaar wel 3 keer met dit boek in mijn handen gestaan om het te kopen. Heel erg blij dat ik het heb laten liggen en hem nu mocht uitpakken. :D
Afbeelding

Dag 11 is de laatste dag die ik nog moet melden, want ik pak pas vanavond dag 12 uit. En deze dag bevatte deel 2 van The Shepherd King serie: Two Twisted Crowns! Heel erg leuk, ik krijg nu extra zin om de serie te gaan lezen.

Afbeelding

Ik heb zoveel mooie boeken mogen ontvangen dat ik enorme keuzestress heb over in welk boek ik als eerste moet gaan beginnen... Ik denk dat ik gewoon iene miene mutte ga doen. :=

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 13:37

Dorus schreef:
Oh wat grappig, en ik had geen idee dat er een puppy zou komen _O-

Dat kon je ook niet echt weten, ik heb het er niet echt over gehad en het is pas begin november echt in gang gezet :D

Lielle

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 16:22

Dag 12
Afbeelding
Afbeelding
<3

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 18:10

Hierbij mijn dag 10, 11 en 12!

Dag 10, geen boek maar wel mijn favoriete geur!!
Afbeelding

Dag 11, weer een boek! Deze ken ik niet, zou ik zelf ook niet zo 1,2,3 uit het schap pakken maar ik vertrouw je Fem. Volgens mij lezen wij zoveel dezelfde type boeken dat dit vast ook goed moet komen!
Afbeelding

Dag 12, een groot pakketje! Jeetje wat een en hoop weer. En het komt goed van pas, want ik was nog op zoek naar theezakjes houders voor op het werk! Daar drink ik ook altijd losse thee dus dat komt mooi uit!
Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 21:32

Dag 12 en wat grotere doos die relatief licht was, ik kon me er echt helaas niks bij voorstellen wat dat in zat! Ik was zo benieuwd! En net vandaag loopt er iets mis in de planning en kom ik er op kantoor pas achter dat ik m’n cadeau vergeten ben. Dat wordt dus nog meer geduld uitoefenen :=

Afbeelding

Maar na het werk, en een bezoekje aan de dierenarts voor entingen, kon ik dan eindelijk mijn cadeautje uitpakken! En hij is zo leuk <3

Afbeelding

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:22

Dag 13 alweer! Ik mocht een boek van mijn lijstje openmaken. Erg nieuwsgierig naar dit boek, het klinkt mysterieus maar ook met een emotioneel verhaal erachter.
Afbeelding
Afbeelding

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:08

Dag 11. Stuiter stuiter stuiter. Deze had ik al in de app langs zien komen, want m_d_h had deze al in haar kalender gehad. Leek mij een tof boek en nu ook in mij eigen kalender! Super blij mee.
Afbeelding

Dag 12. Jemig we zitten al weer op de helft, tot nu toe echt ontzettend blij met mijn paket gemaakt door ryukapple! Super mooi ingepakt en alles is een schot in de roos. Bij dit pakketje wist ik niet zo goed wat ik ervan kon verwachten, gezien de sticker op de achterkant. Ik heb niet zoveel met prullaria dus mijn brein had even kortsluiting, maar toen ik het in de kast zette vond ik het toch wel heel leuk staan bij de horror en thriller boeken!

Afbeelding

Dag 13. Elke dag pak ik de pakketjes samen met mijn zoontje uit, hij vind vooral de dikke stickers op het papier prachtig en die moeten er dan ook altijd als eerste af zodat hij ermee rond kan rennen op z'n handen. Daarna begint voor mij de pret wat er in het pakketje zit.

Als ik de achterkant van dit boek moet geloven dan ga ik dit pas lezen als ons nieuwe bed er is, want die heeft geen pootjes haha. Maar ben wel ontzettend nieuwsgierig naar dit boek!
Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:16

Dag 13 zat dit boek in mijn kalender.
Ik ben niet zo bekend met deze auteur, maar het klinkt echt super interessant, mysterieus en spannend. Ik kijk er erg naar uit deze te gaan lezen!
Afbeelding
Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:16

Mijn dag 13:
Afbeelding
Afbeelding
Heel blij mee! En ziet er ook nog eens heel mooi uit :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:36

En hij is omkeerbaar O:) dus als je het andere liever aan de buitenkant hebt dan kan dat!
Heeft me wel wat gepriegel gekost, maar dan heb je ook wat :D

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:03

Dorus schreef:
En hij is omkeerbaar O:) dus als je het andere liever aan de buitenkant hebt dan kan dat!
Heeft me wel wat gepriegel gekost, maar dan heb je ook wat :D

Ja dat had ik gezien, super knap gemaakt hoor!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:37

Ik moet ook nog even een inhaalslag maken :o In de app wel bijgehouden, maar het topic schoot er even bij in.

Dag 6:

Afbeelding

Afbeelding
Erg blij mee! Boek van m'n verlanglijstje waar ik benieuwd naar ben.

Dag 7:

Afbeelding

Afbeelding
Leuke theefilter/zeef hoe je het ook wil noemen :D

Dag 8:
Afbeelding

Afbeelding
Ik heb er al wat doorheen gebladerd, staan leuke dingen in. Ook leuk om wat meer over de smaken van thee te weten te komen.

Dag 9:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit cadeautje ruikt echt heerlijk <3

Dag 10:

Afbeelding

Afbeelding
Ook dit is een boek van mijn verlanglijstje, vroeger alle boeken in de hoe overleef ik serie versleten dus deze wil ik graag gaan lezen.

Dag 11:

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind dit inpakpapier echt zooo mooi <3 En ik ben ook heel blij met puzzelboek. Deze maand nog 1 week werken en dan in januari nog 1 week en dan ga ik met zwangerschapsverlof, dus super fijn om dan lekker te kunnen puzzelen :D

Dag 12:

Afbeelding

Afbeelding
Dit inpakpapier vind ik ook al zo geweldig <3 En ik ben erg blij met dit boek, kwam van m'n verlanglijstje af. Als 'pre kalendercadeautje' heb ik het boek 'Haar naam was Sarah' gekregen van Lielle (zelfde genre als dit boek) en die heb ik toevallig afgelopen week uitgelezen, was een schot in de roos.

Dag 13:

Afbeelding

Afbeelding
Snacks en mijn favo snoepjes (en enige snoepjes die ik lust :')) die Lielle mee heeft gebracht van haar vakantie, heel leuk!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:42

Wat een onwijs mooie cadeaus weer :D soms gaan jullie zo hard in groepsapp dat ik wel eens wat mis, leuk om alle cadeaus zo onder elkaar in het topic terug te kunnen zien.

Ik ben gisteravond begonnen met The Last Letter van Rebecca Yarros. Bij het boek had ik een pakje tissues gekregen, maar wie verwacht nou die na 41 pagina's al nodig te hebben?! What. The. Hell. I wasn't ready for this ;( :+ Benieuwd wat het boek mij nog meer gaat brengen!

Dag 13 hier alweer. Onwijs blij met dit boek, stiekem hoopte ik er al op <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 12:31

Mijn dag 14:Afbeelding
Afbeelding
Ik denk dat dit wel eens de kanshebber kan zijn als eerstvolgende boek!

@Cynn dan waren die tissues in elk geval niet voor niets!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:07

Dag 13
Pakte ik Hex van Thomas olde heuvel uit.
Deze stond hoog op mijn lijstje om te lezen. Erg leuk.
Afbeelding

Dag 14
Deze prachtige booksleve. Echt heel mooi en gaat goed van pas komen :D
Afbeelding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:20

Ik wist niet meer dat dit op mijn lijstje stond, maar weet nu weer waarom. Afgelopen zomer flink lopen klooien met slechte brandstof :P
Afbeelding

Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 14:36

Mijn dag 15:
Afbeelding
Afbeelding

Weer van die super leuke magnetische boekenleggers, straks kan ik niet meer kiezen welke ik wil gebruiken! Ik vind ze erg tof, dankje!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 14:59

Dag 14:

Afbeelding

Afbeelding
Een ebook van m'n verlanglijstje (wat ik me niet meer herinnerde tot ik Lielle haar begeleidend schrijven las :'))

Dag 15:

Afbeelding

Afbeelding
Een heel mooi kaarsje, dat roosje <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 15:26

Mijn dag 13 en 14

13:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

14:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze boeken ben ik erg nieuwsgierig naar :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 17:05

Dag 14 had ik een prachtige verzameling tabjes in aal kleuren van de regenboog <3

Afbeelding
Afbeelding

Dag 15 een boek. Ik ken het niet, maar het klinkt echt geweldig!

Afbeelding
Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 18:04

Vandaag op dag 15 weer een mooi boek.
Deze stond al een tijd op mijn lijstje en wil graag wat meer van Japanse schrijvers lezen dus ben erg benieuwd naar dit boek.

Afbeelding
Afbeelding

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 18:04

Mijn dag 14 & 15!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn vriend zag eerder dan ik dat het een poezenvorm had _O- ! Leuk weer! En dan ook nog eens wat lekkers erbij.

En vandaag een boek van een (nog voor mij..) onbekende auteur. Omschrijving op de achterkant maakte mij gelijk nieuwsgierig!
Afbeelding

Afbeelding

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 09:59

Dag 16, twee super leuke boekensteunen! Die gaan heel goed van pas komen om alle gekregen boeken uit te stallen!
Afbeelding
Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 14:03

De resterende cadeautjes worden steeds minder…Afbeelding
Maar dat maakt het niet minder leuk om uit te pakken:
Afbeelding
Afbeelding
Dit boek staat al heel lang bij mijn favorieten op Vinted om een keer te kopen, er dan ook erg blij mee!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 11:17

Vandaag zitten er een paar magneetjes in mijn pakketje met positieve teksten. Echt leuk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding