Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:03

Neonlight schreef:
Leuke trui, en je kunt lekker bakken en kokkerellen zie ik al.
Lastige hint, zwemt er nu een eendje?

Het lijkt op een ijsduiked/Fuut oid!

En dat biotoop ben ik ook heeeeeel blij mee!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:04

Ook al zo'n leuk pakket. <3 Die trui is geweldig inderdaad! :D

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:09

Leuke pakketten! Altijd zo leuk ook als dat begonnen is :j

Hier geeft postnl aan dat er een pakket van mezelf naar mezelf onderweg is. Zou het, zou het?!

Helaas hele dag nog geen update qua geplande levering, maar heb toch vermoeden dat mijn pakket ontvangen ook al dichtbij is :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:27

SSS mededeling!

Kiimm_ : Jouw pakket ligt bij de buren. :)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:32

Wat een leuk pakket, die trui is ook echt heel leuk!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:33

Mijn pakket is gearriveerd!!

Pas vanavond later tijd om hem uit te pakken helaas, we gaan zo uiteten voor mijn zoon zijn 18e verjaardag dus het was al een feestelijke dag en nu nog meer :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:35

Gefeliciteerd, ook echt een mijlpaal Charaz.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:38

Nou dat zeker, ik was zelf 18 toen hij geboren werd en nu is mijn 'baby' 18 geworden zo'n gek idee.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:39

Gefeliciteerd Charaz!

Leuk zo'n pakkettenregen *\o/*

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:43

_AB_ wat een onwijs leuk pakket! Maar jou Santa durft met die plantjes in glas. _/-\o_ Als ik soms hier zie met pakketten die in de winkel aankomen, waar heel groot breekbaar met stickers op staat en dan volledig gedutst en op zijn kop. :+ :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:43

Bij deze mijn verslag. Allereerst ben ik er helemaal stil en verlegen van, zo'n mooi prachtig en vol pakket! :o :o <3 <3

Bij mijn ouders lag het pakket op mij te wachten. Overigens had de bezorger hem netjes op zijn kant neergezet, blijkbaar is Up niet bij iedereen dezelfde Up omhoog :+ De eerste 'schil' eraf gehaald, en er zat er super vrolijk pakpapier onder!
Afbeelding

Groot. Zwaar. En bij uitpakken ook nog eens stampesvol, was er echt stil van :o
Afbeelding

Zoals het blikje mij vroeg, heb ik die als eerste open gemaakt. Hierin zaten lekkere chocolaatjes als voorproefje en 3 blaadjes met diverse hints! Een sudoku, een plaatje van een golden retriever en een rijtje getallen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En deze geweldige chocolade kat - dit is toch te zonde om op te gaan eten???
Afbeelding

Als snel merkte ik op dat op vrijwel alle pakketjes een stickertje zat geplakt, waarin ik direct de aristocats herkende. Dat moet wel een hint zijn! Mijn Santa is een Disney fan. Gezien de getallen op 1 van de blaadjes uit het blikje, dacht ik dat ik ze misschien ook wel moest gaan tellen, dus ik heb ze stuk voor stuk voorzichtig uit het papier gescheurd en apart gelegd {:}
Afbeelding

Daarna begon het uitpakken... Zoals ik al zei, ik ben er stil van. Stuk voor stuk geweldige cadeautjes, ik ben er zo ontzettend dankbaar en blij mee!! En wauw, zelfs het boek Godkiller! En die puzzel is ook echt magisch prachtig, gewoon wauw <3 Eigenlijk gewoon alles spot on <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En Flap was ook blij met zijn visje!
Afbeelding

Bijna teveel om op te noemen; diverse snoeperijtjes (chocolade, omnomnom), perfecte thee (diverse rooibos smaakjes), postcrossing kaarten, stickers daarbij, waxine lichtjes, geurkaarsjes, het boek Godkiller, vogelvoer, speelkaarten, douchegels , puzzels, paardensnoepjes, kattensnoepjes, puzzelboekje, spelletje "snip snap snaai" (ken ik nog niet, heel benieuwd naar) een een speelgoed visje voor de Flap <3

En dan de hints!
1) Sudoku ==> Uitkomst 11 (zou dat getal bij de andere getallen moeten worden gezet?)
https://boktimg.nl/img/m/ojEQ6I.jpg
2) Getallen: 14, 1, 15, 13 en 9 (er ging geen belletje rinkelen)
3) Een goldenretriever
4) 1001 Marietjes van de Aristocats
5) en dan nog verdere kadootjes misschien?

Allereerst ben ik gaan speuren naar eigenaren van Golden Retrievers. Hier kwamen al 3 potentiële Santa's uit die ik in de smiezen ging houden: Km_Ris, Nevica en Fem. Tijdens het onder de loep nemen van deze 3 gebruikers kwam er al 1tje steeds meer en meer naar voren; Nevica heeft een golden retriever (hint 3), is nummer 11 op de deelnemerslijst (hint 1), houdt van Disney (hint 4), heeft in haar profiel een plaatje uit de Aristocats (hint 4), ben ik tegen gekomen in het 'welk boek lees jij'-topic én na zoekwerk was zij in bezit van het boek Godkiller (boek als hint), doet zij ook aan puzzelen staat in het voorstelstukje én ik kwam na zoekwerk 1 van de puzzels tegen in het legpuzzeltopic (jaja, ik ging het even controleren :))), doet Nevica ook aan postcrossing... Al met al is er volgens mij geen twijfel meer over mogelijk. Lieve NEVICA, ben jij die uberlieve geweldige fantastische Santa die dit pakket heeft gemaakt???? _/-\o_ <3 *\o/*

Ik moet alleen wel bekennen dat ik hint 2 nog niet heb kunnen plaatsen.... :o :o :o Misschien een hintje (of anders een uitleg)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:45

Wat weet een geweldige pakketten regen, heel benieuwd wat er in de anderen zit.

Hier nog geen pakketje gezien op de post nl app dus wie weet worden we verrast

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:48

Die pasta ornamenten, wat knap gemaakt zeg! Erg leuk!

AB ook een super leuk pakket. Dat sneeuwpoppetje, was dat zo'n soort 'Da Vinci code puzzle' of iets dergelijks? De hint kan ik nog niet direct plaatsten. Wel een heel mooie kaart, idd een Fuut of iets dergelijks op een grote plas/meer?
Die kom met biotoopje erin is wel erg gaaf zeg!

Matheno al uitgepuzzeld en uitgepakt?

Charaz gefeliciteerd met je zoon en eetsmakelijk :)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:56

Aaaah wat leuk, ik ben blij dat jij blij bent Ingrid want ik ben het inderdaad. *\%/* Ik vond het echt een feestje om jou als lootje te hebben! Gelukkig vind Flappie een visje ook goed haha. _O- Is de cafeïnevrije thee net zoals theine vrij? :o

De 11 van de sudoku is inderdaad mijn getal op de lijst en ook mijn lievelingsgetal. De Marietjes wijzen inderdaad op mijn Disney liefde en het plaatje in mijn profiel. Wat grappig dat je het legpuzzel topic zelfs hebt doorzocht. _O- De chocolade kat was qua waar die vandaan komt ook nog een hintje. Er staat Kampen op en heb hier in het topic volgens mij bij voorstellen gezegd dat ik in Overijssel woon.

De getallen kun je koppelen aan het alfabet. Op die manier krijg je als het goed is 'Naomi'. :D (tenzij ik weer eens iets fout heb gedaan whaha :') )

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:01

Zo dan Tancreda :oo
Wat een rijk gevuld pakket!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:10

nevica schreef:
Aaaah wat leuk, ik ben blij dat jij blij bent Ingrid want ik ben het inderdaad. *\%/* Ik vond het echt een feestje om jou als lootje te hebben! Gelukkig vind Flappie een visje ook goed haha. _O- Is de cafeïnevrije thee net zoals theine vrij? :o

De 11 van de sudoku is inderdaad mijn getal op de lijst en ook mijn lievelingsgetal. De Marietjes wijzen inderdaad op mijn Disney liefde en het plaatje in mijn profiel. Wat grappig dat je het legpuzzel topic zelfs hebt doorzocht. _O- De chocolade kat was qua waar die vandaan komt ook nog een hintje. Er staat Kampen op en heb hier in het topic volgens mij bij voorstellen gezegd dat ik in Overijssel woon.

De getallen kun je koppelen aan het alfabet. Op die manier krijg je als het goed is 'Naomi'. :D (tenzij ik weer eens iets fout heb gedaan whaha :') )

Echt zo gaaf, super bedankt <3 <3 <3
Ohhh ik was zo in de ban van de kat zelf dat ik niet naar z'n afkomst haf gekeken, haha zie je, overal moet je op letten en kan een hint zijn!

Ik zat met die getallen te rekenen en doen :o helemaal niet aan t alfabet gedacht. Ook een leuke hint!. Super bedankt voor alles <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:12

Heel erg graag gedaan! <3

In het welk boek lees je topic zag ik dat je graag een special edition wilde van godkiller. Ik dacht zo kun je hem lezen en kijken of je echt een se wilt, dan kun je deze altijd nog verkopen. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:22

nevica schreef:
Heel erg graag gedaan! <3

In het welk boek lees je topic zag ik dat je graag een special edition wilde van godkiller. Ik dacht zo kun je hem lezen en kijken of je echt een se wilt, dan kun je deze altijd nog verkopen. :D

Wat lief! Ben heel benieuwd naar t boek :)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 18:46

Wauw wat een mooie pakketten!! :wow: :wow: Ook ontzettend leuk dat jullie de tijd nemen om er een leuk verslag van te maken!

Het begint al goed. <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:49

Mijn hemel wat is iedereen leuk en creatief met de hints en pakketten! *\o/*

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:50

Geweldig al weer zoveel toffe pakketten!

Ben heel benieuwd naar het pakket wat ik zal ontvangen.
Hoop dat ik met het door mij samengestelde pakket niet teleur stel. Heb mijn best gedaan!
Bedenk nu wel dat ik het misschien wat leuker had kunnen inpakken ipv het in een vuilniszak stoppen.. ;) :Y) :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:51

Afbeelding
Ik heb een doos!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:53

Leuke hints nevica! En wat toevallig dat jullie ook zoveel met elkaar gemeen hebben. Dat boek is wel een schot in de roos. :)

Marjo, SC Heerenveen? :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:56

Mijn pakket is er! Verslag volgt :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 18:57

Ik ga even heel eerlijk zijn. Ik heb een pakket ontvangen waarbij ik niet het idee heb dat mijn Santa mijn berichten gelezen heeft. Kan het zijn dat er iets verwisseld is? Of is het pakket misschien niet van hier?

Ik heb eigenlijk geen andere santa waar het van kan zijn, maar wil het toch even dubbel checken.