Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Het is echt pittig werk en deze tijden al helemaal, de werktijden, de vele pakketten in 1 shift die bezorgd moeten worden. Wij gaven onze vaste bezorger altijd in de zomer wat kouds te drinken als we thuis waren en in de winter een doos merci met een kaartje. Zo'n prettige man. Nu hebben we tot nu toe elke keer een ander voor de deur staan.
Gea99 schreef:Hoiii Anna, Ja ik was jouw Secret Santa. Hopelijk alles van je smaak, best moeilijk om iets bij elkaar te zoeken voor iemand die je niet kent. Ik vond wel heel leuk om te doen! Die redbull is volgens mijn dochter niet te koop in Nederland, komt uit Duitsland. Succes met je les, we verwachten nu wel een foto natuurlijk.![]()
![]()
Zaterdag is het op de post gedaan. Dus met deze drukte best nog snel over.
Anna_98 schreef:Gea99 schreef:Hoiii Anna, Ja ik was jouw Secret Santa. Hopelijk alles van je smaak, best moeilijk om iets bij elkaar te zoeken voor iemand die je niet kent. Ik vond wel heel leuk om te doen! Die redbull is volgens mijn dochter niet te koop in Nederland, komt uit Duitsland. Succes met je les, we verwachten nu wel een foto natuurlijk.![]()
![]()
Zaterdag is het op de post gedaan. Dus met deze drukte best nog snel over.
Je bent goed geslaagd hoor, heel blij mee. Ik zal mijn best doen voor een foto