Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Even snel. Ik werd gebeld door m'n pa en ik heb ook een pakketje!!! Maarrrr ben uit eten *huilie* Ik hoop dat ik m zo nog kan ophalen en anders wordt t morgenochtend
Anna_98 schreef:Uit mijn pakket kwam een berg prachtig ingepakte cadeautjes en ook een hele leuke kaart. Ik ben in ieder geval goed verwend, volgens mij zit van alles wat ik heb doorgegeven leuk te vinden wel wat in. De timing voor de sjaal en de ornamenten is sowieso perfect met de kou van afgelopen dagen en mijn boom die net iets te leeg is.
En ik moest ook erg lachen om het blikje redbull. Ik drink bijna nooit energidrankjes, maar mijn instructrice zegt altijd dat ik aan de redbull moet voor de les omdat ik net zo flegmatiek ben als m'n paard. Instructrice is verhuisd dus over twee weken de laatste les, kan ik mooi met een blikje in m'n hand de bak in rijden. En dit smaakje klinkt ook nog eens lekker
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fien had ondertussen ook erg veel plezier met uitpakken
[ Afbeelding ]
En de hints:
[ Afbeelding ]
Ik had al snel het vermoeden dat de tweede hints verwees naar een gebruikersnaam, dus de lijst met deelnemers erbij gepakt en daar bleek een bokker bij te zitten met drie lekkers en twee cijfers. De andere hints bleken daar ook perfect bij aan te sluiten.
Gea99, ben jij mijn Santa?