Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Nog een pakket!![]()
![]()
![]()
Na even inzoomen ben ik ook benieuwd naar de kistjes!
Neonlight schreef:Het was een feest om jouw pakket samen te stellen, wij hebben behoorlijk wat gemeen. Alleen de Lego die deze week binnen kwam heb ik voor mezelf gehouden, nog iets wat we gemeen hebben.![]()
Heb ook flink geknutseld op wat kadootjes, vooral op de creatieve uitspatting met pasta.
D_akota schreef:[ Afbeelding ]
Dit zat er ook nog in de kistjes, kijk die rendieren!
Voor de nieuwsgierige onder ons, hier wat uitleg over de hints:
Als eerste moest ik met staptel en woordwaarde een code vinden om 1 kistje open te krijgen. Er zat in elk kistje een nieuwe puzzel, 2 x een kruiswoordpuzzel en 2 x filippine puzzel, zo had ik bijna alle boktnamen gevonden van degene die dit jaar mee deden met SS. Uiteindelijk nog 1 kistje over en een paar namen van de lijst bleven over. Na weer war staptellen kwam daar dus Neonlight uit
Neonlight schreef:Sterkte Saul, hopelijk knapt de jongste snel op.![]()
Nu ben ik wel benieuwd hoe jij direct zag dat het pakket van mij af kwam.![]()
We hebben nog een deelnemer uit de buurt namelijk.
Maar uiteraard had jij de streekproducten van de Dommelsche Watermolen en wellicht de Pront Blond direct herkent.
StonedRomy schreef:Leuk tweede pakket! Wat waren je hints?
Ja ja. Dit was mijn record. Toen mijn pa met het pakket binnen kwam en meldde dat het persoonlijk bezorgd was wist ik gewoon dat het van nala was. Moest nog even wat dingen opzoeken om het zeker te weten. Maar hey, ik heb iets goed gemaakt tegenover eerdere edities