Ja ja. Dit was mijn record. Toen mijn pa met het pakket binnen kwam en meldde dat het persoonlijk bezorgd was wist ik gewoon dat het van nala was. Moest nog even wat dingen opzoeken om het zeker te weten. Maar hey, ik heb iets goed gemaakt tegenover eerdere edities
Krtek
Geplaatst: 09-12-24 23:18
Pfff, heb de hele avond zitten puzzelen en heb 2 namen over. Voor nu gok ik Neonlight, ben jij mijn Santa?
Het was een feest om jouw pakket samen te stellen, wij hebben behoorlijk wat gemeen. Alleen de Lego die deze week binnen kwam heb ik voor mezelf gehouden, nog iets wat we gemeen hebben. Heb ook flink geknutseld op wat kadootjes, vooral op de creatieve uitspatting met pasta.
O ja, de worst (nu is Roosch jaloers, je zag hem niet op de foto) flinterdun snijden, dan komt de smaak het meest tot zijn recht. De befaamde Franse worst. En let even op de datum van het broodmeel, die is niet superlang houdbaar. Die komt dus uit de buurt, tot mijn 15de heb ik op 150 meter van die molen gewoond.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 09-12-24 23:59
Hoezee, het tweede pakket! Wat een mooie en rijkgevulde weer!
Beterschap LWdaisy, zo worden het lange dagen. Maar ik snap je volledig.
PostNL vindt tegenwoordig dat die wel 5 dagen over bezorging mag doen: Verwachte bezorging: uiterlijk 14 december, laatste update 10 december. PFFFFFF.
Dus als de secret santa pakketten die ook allemaal hebben, en ze komen echt op de zgn. uiterste dag, dan blijft het nog even stil hier.
nevica
Geplaatst: 10-12-24 08:35
Ik denk dat we gewoon rustig af moeten wachten in plaats van nu al panieken om de pakketten. Er is echt nog genoeg tijd.
Beterschap LWdaisy!
germie
Geplaatst: 10-12-24 08:36
nevica schreef:
Ik denk dat we gewoon rustig af moeten wachten in plaats van nu al panieken om de pakketten. Er is echt nog genoeg tijd.
Beterschap LWdaisy!
En als iedereen zich aan de verzendperiode houdt, dan duurt deze editie gewoon wat langer als er op de laatste dag verzonden wordt en er echt 5 dagen gewacht moet worden. Maar goed, dat houdt de spanning er in. Ik wil alleen vandaag pakketten zien.