Ohja wat een leuk idee, vogeldingetjes voor in de tuin In de winter hebben wij van alles aan potjes en voer waar vele vogels op af komen
Ik houd ook echt van de tuin, maar tuinieren laat ik helemaal aan mijn man over. Ik word gek als ik beestjes zie, dus raak ik het gewoon maar niet aan
Maar bloembollen vind ik ook een heel leuk idee.
In huis houd ik de planten wel in leven, maar daarvoor hoef ik ook niet in de pot te graven Op 1 of andere manier doen pannekoek planten het bij mij heel goed en heb ik daar dus heel veel van staan.
Dit waren kleine stekjes En inmiddels zijn ze nog groter en heb ik op andere plekken in huis nog meer van deze planten staan haha
Ik ben van de categorie: "een pannenkoekenplant? Groeien daar pannenkoeken aan?"
Niet bepaald groene vingers.
josewoos
Geplaatst: 02-09-24 21:14
Jep, elke week een scheutje stroop geven en dan krijg je dit soort planten
Roosch
Geplaatst: 02-09-24 21:21
Heb je elke zondag een lekker ontbijt!
Een idee voor mijn santa want volgens mij geef ik alleen aan wat ik niet leuk vind zo. ik heb vandaag een popcornmachine (retroblauw) gekocht. Typisch gevalletje van "past in het interieur van de keuken en we lusten wel wat popcorn tijdens de film." Zie hem nu ineens ook niet meer terug op de website maar heb er een screenshot van gemaakt:
Hij lijkt ideaal, want zo een zakje van de AH ofzo voor in de magnetron is altijd megaveel. En in de pan lukt het me nooit echt goed. Van de week maar even testen. Maar ik weet eigenlijk niet eens of het bestaat, maar twee bakjes waar we die popcorn fijn in kunnen doen zodat we een eigen graaibeker hebben zou tof zijn!
justdiesel
Geplaatst: 02-09-24 21:28
Ik zal ook nog even voorstellen Ik ben dus justdiesel en denk dat ik wel 1 van de oudste ben met mijn 52 jaar. Mijn huis staat in Noord Brabant en dat is gevuld met 3 kinderen, die zijn al op leeftijd om op zichzelf te gaan maar helaas voor hun kunnen ze nog niks vinden. Verder leeft er ook een 17 jarige poes en 2 jack russels in ons huis. De hondjes is eentje bijna 3 en de andere is pas 1 jaar geworden. Ik heb samen met iemand anders een kwpn paard, en met mijn dochter samen ook nog een shetlander. We hebben best een druk leven met werk, kinders en hobby's maar ik vind toch altijd wel tijd om mee te kletsen.
Ik heb al veel gelezen en zal in de volgende berichten nog wel het een en ander aan vragen gaan beantwoorden. Ondanks mijn eerdere twijfel heb ik er weer veel zin in!
Bienotje
Geplaatst: 02-09-24 21:40
josewoos schreef:
Jep, elke week een scheutje stroop geven en dan krijg je dit soort planten
Laatst wel nieuwe poedersuiker gekocht terwijl ik nog een onaangebroken bus had staan. Gaat zo'n plantje het vast ook prima op doen
Popcornmachine, wist niet dat dat bestond! Kan ook in de magnetron en airfryer, alleen niet tussendoor ff spieken of meeste mais al is geplopt trouwens
Zo heb ik vaak zitten kijken naar die softijs machines, dat lijkt me zo leuk Maar ja, dan koop je zo'n apparaat, gebruik je het drie keer en staat het stof te vangen. Ik heb ook eens een suikerspinmachine gehad, daar heb ik toch best wat lol van gehad! Maar dat was ook zo'n bakbeest waar ik eigenlijk geen plek voor had.
Roosch
Geplaatst: 02-09-24 22:04
Oja maar die softijsmachines moet je echt goed schoonmaken en zijn beste bakbeesten geloof ik. maar een lekker softijs is inderdaad onweerstaanbaar.
8nnemiek
Geplaatst: 02-09-24 22:10
Een aantal jaren geleden stonden die kleine thuis-machinetjes overal te koop. Geen idee of het goed werkte
Ik heb trouwens wel nog ergens een gewone ijsmaker liggen. Die moet ik echt nog eens proberen. Daar had ik ooit een vreselijk lekker chocoladeijs recept voor gevonden
Even weer bijgelezen! Chocolade is altijd welkom, ik hou vooral van melk en wit, en caramel zeezout. Kleding hoef ik eigenlijk niet, met uitzondering van fijne huissokken! Daarvoor maat 38/39.
Ik heb een moestuin, dat gaat ook prima, in huis heb ik kunst.. heel erg maar ik vergeet ze water te geven, het gaat gewoon nooit goed.. maar dit is prima, het lijkt mooi en het is gemakkelijk.
Tweedehands vind ik geen probleem, mits schoon en netjes, maar ik denk dat iedereen dat vind. Ali en temu: helemaal goed!!
Ik ben dol op koken en bakken! Ik kan restaurant waardig koken zegt men, dat doe ik ook graag. Bakken vind ik ook leuk, in de zomer maak ik er geen tijd voor maar in de herfst en winter probeer ik elk weekend even wat lekkers te maken.
Lavitabella
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 11:50
SSS 2024 Lijstupdate
De aanmeldingen zijn weer verwerkt! Mocht je twijfelen? De inbox van de organisatie staat altijd open voor vragen! Staat er een foutje in? Laat het mij even weten via een pb.
Hoi allen ik zal me voorstellen, ik heb voorgaande jaren wel vaak meegelezen. Maar nog nooit meegedaan. Ik ben Gea en volgende week wordt ik 55 jaar. Ik heb een man, dochter van 25 en een zoon van 23 beide nog thuiswonend. Ook hier valt het niet mee om aan een eigen plek te komen. Ook hier is in Drenthe. Verder wonen hier nog 2 honden. Een kruising Jack Russel en kruising Wetterhoun. Ik werk als verzorgende ig in de ouderenzorg. Verder vind ik lezen leuk, en een kopje thee of koffie gaan er bijna altijd wel in. Bij mooi weer is fietsen iets wat ik ook graag doe.
Hier ook gek op planten zowel binnen als buiten. Bloembollen ook altijd blij mee. Ze komen nu weer in de aanbieding, dus ga maar weer wat inslaan voor mezelf . Eten voor vogels of eekhoorns zijn ook welkom, die hebben we hier ook genoeg.