Leuk het eerste pakket al. En leuke inhoud. Ik wist niet dat er tegenwoordig op zondagen ook bezorgd wordt. Maar misschien is dat niet overal het geval.
Zertab
Geplaatst: 08-12-24 21:48
germie schreef:
Leuk het eerste pakket al. En leuke inhoud. Ik wist niet dat er tegenwoordig op zondagen ook bezorgd wordt. Maar misschien is dat niet overal het geval.
Het is niet met de post gekomen...
marleen_88
Geplaatst: 08-12-24 21:52
germie schreef:
Hier rijden PostNL en DHL sinds Black Friday ook op zondag door de straat. Ze kunnen het doordeweeks niet bijbenen vrees ik.
Gea99
Geplaatst: 08-12-24 21:52
Leuk pakket, jij krijgt het niet koud zo. Je pa doet goed zijn best
mriek1990
Geplaatst: 08-12-24 21:53
Ooh daar is het eerste pakket al! Wat een heerlijke, warme cadeautjes. Daar kom je de winter wel mee door.
Ik had vandaag ook nog een leuke surprise, was het helemaal vergeten, maar ben met een foto's Belgisch kampioen geworden op het Open Belgisch kampioenschap. En verder nog 2 keer 3e. Dus helemaal blij. Heb nu een publicatie van mijn foto op een cover van een tijdschrift gewonnen.
Geen secret santa, maar wel echt een leuke verrassing. Ben er blij mee en trots op.
josewoos
Geplaatst: 08-12-24 22:28
Wat een heeeeeerlijk pakket!
Die ronde dingen zijn handwarmers?
Germie, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-12-24 22:28
Gefeliciteerd Germie, met welke foto's? Nog iets om trots op te zijn!
StonedRomy, heb je nog hints? Of staat de naam weer gewoon op de doos geschreven?
Met deze foto was ik dus ook 3e in de categorie 'freestyle', dat is een categorie waar je de foto tussen april en september overal ter wereld gemaakt mag hebben en je mag elke bewerking er op gedaan hebben die mogelijk is, maar AI niet (ik heb alleen wat nabewerkt in LR, ben geen photoshopkenner).
En met deze groothoekfoto was ik ook 3e. Je moet hier in een bepaalde week in juni of een week in september een foto maken en je mag er geen nabewerkingen op doen op de computer. Dus deze foto komt zo uit de camera: