Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:49

Wat een schattige oma!

Oh, ik ben ook wel trots op hoe we er financieel voor staan. We hebben heel veel afbetaald, en zijn echt bijna door alle miserie heen.

En op mijn kippen haha

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:04

Wat een leuke oma foto, super leuk dat je dat zo doet!

Ik ben trots op de stappen die ik in mijn werk heb gezet en meer ben gaan geloven in mijn eigen capaciteiten. Heel blij met deze stap en ook met mijn nieuwe werkomgeving (en collega's). Verder trots op mijn gezinnetje en in het bijzonder op mijn zoon. Hij heeft het niet altijd even makkelijk om mee te komen maar houdt zich toch goed staande. Het is een enorme lieve knuffelkont en ik ben heel trots op hoe hij zich op zijn eigen manier ontwikkeld.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:08

Ach, oma.. <3

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:21

En die is 102?! Dat zou ik haar niet geven hoor. :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:25

102? Zo, wat een leeftijd. Doet mij denken aan 'Yes Theory', die volg ik soms op youtube en die hebben net een vrouw van 102 meegenomen naar Australie, nu heeft die vrouw alle continenten bezocht. Was een heel leuk stuk om te zien.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 13:27

Wow wat een leeftijd!! :oo Geweldig ook dat jij haar mantelzorg bent.
Dat is echt niet iets wat maar normaal is hoor.

Persoonlijk weet ik ook niet of ik dat zou kunnen en willen.
Dus alleen maar respect voor jou!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 14:30

Het betekent in de praktijk dat zij in het rusthuis zit hé, ze woont niet bij mij.
Ik kom daar 1 - 2 keer per week langs en regel alle extra' s zoals haar was doen, spullen aankopen, briefwisseling... Ik hoef haar dus niet te kleden of te wassen of voor haar te koken.
En ik neem haar natuurlijk mee, oa naar haar kapper of op restaurant. Met feestdagen is ze bij mij, ik ben haar taxi. Ben wel megablij met haar, want mijn moeder leeft niet meer en zij vult dat gat toch een beetje.

Leuk feitje: deze zomer kreeg ik, "aan de ouder van Mevr. X" een brief met de vraag haar aan te melden voor de instapklas, omdat ze op papier 2 jaar was geworden! Brief was met gratis kleuterboek naar het rusthuis gestuurd 8)7

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:03

Geweldig wat een leeftijd ze ziet er kwiek uit :j
Wat knullig dat kado

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:56

Germie <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:28

Instapklas. _O- Geweldige foto ook met het boek erbij. :))

Ik vind dat jullie allemaal wel prachtige dingen hebben bereikt, echt dingen waar je trots op mag zijn. Leuk om te lezen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:44

Neonlight schreef:
Instapklas. _O-

Ja zo heet dat in BE, is vanaf 2.5 jaar. Daarna volgt het eerste kleuterklasje.
Als je kind in januari-maart geboren is, zal het een heel jaar instapklas hebben voor de eerste kleuterklas. Later op het jaar komen de later geboren kindjes erbij.
Dus dan start je bv met 5 kinderen, na de herfstvakantie 5 erbij, na de kerst 5 erbij en tegen het einde van het schooljaar zit je zo met ruim 25 kindjes in de klas. :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:51

Seven schreef:
Geweldig wat een leeftijd ze ziet er kwiek uit :j
Wat knullig dat kado

Ze heeft nog al haar tanden, wast zichzelf, kleed zichzelf aan en uit, incl schoenen en loopt gewoon rond met rollator of aan je arm, en ze loopt door (het is geen geschuifel). Haar ogen en oren zijn niet meer goed, maar verre van doof of blind.

Maar haar kortetermijn geheugen is dus slecht. Wat ook tot hilarische toestanden leidt, want iedereen kent haar wel in het rusthuis vanwege haar leeftijd. Dus dan wordt ze hartelijk begroet in het voorbijgaan, ze zwaait vrolijk gedag, en nog voor die lui uit het zicht zijn zegt ze luid dan tegen mij: "ik zwaai maar hoor want ik ken die niet" :')

Of laatst kwam de rusthuisarts mij officieel vertellen dat hij vond dat ze het prima deed (ja, uhu, wij allemaal) en toen 'ie weg ging keek ze me heel bedenkelijk aan "wat kwam diene vent hier nou feitelijk doen?" _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:54

Ik weet dat ze in Belgie instapklassen hebben, en ze moeten ook zindelijk zijn voor hun 2,5 zodat ze naar de instapklas kunnen. Ik woon tegen de grens aan, en de kinderen van de buren bijvoorbeeld zitten in Belgie op school, de jongste ook echt vanaf de instapklas (en was race tegen de klok voor zindelijkheid :)) ).
Ik moest meer lachen om het feit 102 en dan instapklas. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 17:57

Nouja, zindelijk is ze nog wel zo te zien hé. :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 18:44

Zo is er toch ook wel eens iemand van 102 geweest die geen vliegticket kon boeken? Best knullig dat je maar 2 cijfers kwijt kunt in het databaseveld.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 18:55

Waar ben je de afgelopen tijd/het afgelopen jaar trots op geweest?

Goede vraag... ik ben op heel veel dingen trots, maar ik wil eigenlijk niet alles openbaar delen... er zitten hele persoonlijke dingen bij :o :=

Wat ik wel wil delen: ik heb intern gesolliciteerd en dus een andere baan gevonden... mijn opleiding is bijna klaar, en tot nu toe heb ik alle modules in 1x gehaald... nu de laatste module nog en de integrale eindopdracht (afstuderen, zeg maar). Ook ben ik trots dat ik nu 3x op Luna heb gezeten... en dat ik met Kneel bij Rien vd Schaft heb gelest ("lukt je nooit om hem naar stal te halen!" Oh nee? moet jij eens opletten... resultaat was dat over een paar maanden nog een keer terugkomt :D )...

En verder... ik ben trots op mezelf, dat ik het overlijden van Banjer aan het verwerken ben, en dat ik daar hulp bij heb durven vragen. De hulp is klaar, en nu kan ik 'zelf' verder verwerken...

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:15

Wat een geweldige foto Germie!

Wat fijn foxy, dat je dit nog samen met je oma kan doen! Maar wat knullig wat betreft dat boek.

Dan de week vraag; ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk de knoop door gehakt heb en besloten heb om te gaan scheiden. Het is nog niet rond omdat mijn narcistische ex moeilijk blijft doen. Maar ik ben nu al zo veel gelukkiger dan ik in jaren geweest ben <3

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:26

Waar ik trots op ben van dit jaar…

Wij (man en ik) hebben een behoorlijk zwaar jaar gehad en ik ben er trots op hoe we daar doorheen zijn gekomen, vooral dat, hoe verschillend we ook zijn, alles ons dichter bij elkaar heeft gebracht.

Daarnaast ben ik trots op mijn merrie (en mezelf) dat we dit jaar onze eerste winstpunt Z1 hebben gereden en dat op haar 21ste!

En als laatste dat ons jaar heel goed eindigt met een paar dagen geleden een goede 20-weken echo van de helemaal gezonde baby in mijn buik <3

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:36

Gefeliciteerd Roulette!

De weekvraag

Ik ben trots dat ik weer ben begonnen met sporten
Al is het 1x in de week maar wel op een leuke en gemoedelijke plek.
En nu 2 kilo ben afgevallen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 19:59

Toffe foto Germie.

Lieve complimenten, bedankt meiden! We doen ons best, fijn dat dit merkbaar is in de sfeer in het topic. <3

Fijn Roulette, een goede echo!

Ik ben trots op mijzelf. Vorig jaar naast fulltime werken een opleiding gevolgd en met mooie resultaten afgerond.
Nogmaals trots op mijzelf, ik durf en kan vaker keuzes maken die goed voor mezelf zijn.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:14

Waar ik trots op ben het afgelopen jaar. Dat ik eindelijk de hbov ben gestart..
En hoe ver julius is gekomen dit jaar

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:26

Oh en nog een leuk omaatje komt er langs. Ik heb ook zo'n goede band met mijn oma. <3

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:32

Ik vind het zo leuk om te lezen waar jullie trots op zijn, ik word er zelf ook helemaal blij van.
Super goed van jullie allemaal!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:43

Waar ben ik trots op, zo die vind ik lastig :=
Ik denk dat ik gewoon in het algemeen wel tevreden mag zijn met hoe mijn leven nu gaat. Iedereen om mij heen is gezond, vriendinnen gaan trouwen en krijgen kinderen waar ik heerlijk van mee kan en mag genieten, het gaat goed op mijn werk en ik heb het enorm naar mijn zin daar, op 2 grote verliezen dit jaar na van mijn lieve merrie Giv en mijn trouwe hond Kenzo gaan de rest van mijn dieren erg goed, en wat voor mij vooral belangrijk is is dat ik hele fijne vrienden heb <3
En dan ben ik in het bijzonder trots op mijn knappe Ushuaia van nu 7 maanden oud die het al sinds ze 3 maanden oud was zonder haar moeder heeft moeten doen. En dat doet ze fantastisch :j

Oh en het ging laatst over de Dubai chocola, ik kreeg vandaag deze <3
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 20:48

Wat leuk om te lezen die 'waar ben ikk trots op antwoorden'. Idd om blij van te worden! Ik vind het een lastige en hier moet ik even de rust voor vinden om over na te denken.

Wat een geweldige oma foto.
En Germie, wat een bijzonder gave foto zeg!!
Banjer wat goed dat je daar hulp bij hebt gezocht. Het is ook niet niets om te verwerken :(:)