Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Weekvraag week 49
Waar ben je de afgelopen tijd/het afgelopen jaar trots op geweest?
Zertab schreef:Ik vind het een lastige vraag, maar dat kwam omdat ik hem heel groot maakte in mijn hoofd.
Ik ben trots op het feit dat ik weer echt durf paard te rijden, buiten te galoperen. En er weer van kan genieten zonder stress.
En ik ben trots op dat ik de auto kan rijden, die ik nu rijd. Ben me ervan bewust dat het een luxe product is (achteruitrijcamera etc is helemaal niet nodig namelijk), maar toch. Heb er zelf voor gespaard
En ik ben er trots op dat ik op werk meer durf uit te spreken wat me soms dwars zit. Ook al stel ik het vaak nog een uurtje ofzo uit. Ik zet uiteindelijk wel de stap.
Zo toch meer dingen hahaha
Neonlight schreef:Ik kan me herinneren dat je een aantal jaar geleden ook een prijswinnende foto had, ga je deze dan ook ergens voor gebruiken?
Citaat:Weekvraag week 49
Yonker schreef:Citaat:Weekvraag week 49
Hoe "makkelijk" het alleenstaande moederschap me af gaat en ik het gewoon maar even doe! En hoe goed de kleine man het doet. Het is niet altijd makkelijk maar ik kan wel zeggen dat ik mezelf een goede moeder vind over het algemeen.
Yonker schreef:Citaat:Weekvraag week 49
marleen_88 schreef:De laatste weekvraag van deze editie!Citaat:Weekvraag week 49