Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:48

Ik kan me herinneren dat je een aantal jaar geleden ook een prijswinnende foto had, ga je deze dan ook ergens voor gebruiken?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:49

Wauw Germie, zowel de foto als de marathons! Respect en terecht dat je hier trots op bent :)

Leuke antwoorden ook op de vraag.
Ik moet er zelf even over nadenken

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:51

Ik ben mega trots op ons kleine baasje van ruim 2 jaar!
Hij is deze week eindelijk begonnen met lopen! En hij kletst de hele dag :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 23:14

Waar ben ik trots op?

We hebben 4 december 2023, precies een jaar geleden, de sleutels gekregen van ons nieuwe huis. Het was op dat moment onbewoonbaar. Inmiddels is al het grootste werk gedaan en wonen we heerlijk :-D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 23:20

Ik vind het een lastige vraag, maar dat kwam omdat ik hem heel groot maakte in mijn hoofd.

Ik ben trots op het feit dat ik weer echt durf paard te rijden, buiten te galoperen. En er weer van kan genieten zonder stress.

En ik ben trots op dat ik de auto kan rijden, die ik nu rijd. Ben me ervan bewust dat het een luxe product is (achteruitrijcamera etc is helemaal niet nodig namelijk), maar toch. Heb er zelf voor gespaard :D

En ik ben er trots op dat ik op werk meer durf uit te spreken wat me soms dwars zit. Ook al stel ik het vaak nog een uurtje ofzo uit. Ik zet uiteindelijk wel de stap.

Zo toch meer dingen hahaha

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 23:57

Citaat:
Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?

Verschillende genres vooral veel detectives, filmhuisfilms, fantasy en jaren 90 romcoms.
Snack varieert ook van komkommer met heksenkaas tot chips of niets :+

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 00:02

Ik ben trots op het feit dat ik naast alle gewone dingen veel tijd heb vrijgemaakt (en nog vrij maak ) voor mijn ouders op leeftijd.
Toen mijn moeder dit jaar is overleed heb ik geen moment gehad van "had ik maar". Ik ben er voor haar geweest!

En ja, het was druk en veel plannen en dingen af- of verzetten maar waar een wil is, is een weg.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:10

Waar ik trots op ben ? Dat ik niet opgeef.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:34

Citaat:
Weekvraag week 49
Waar ben je de afgelopen tijd/het afgelopen jaar trots op geweest?

Op mijn familie. Dat we, ondanks alle struggles en pijn en verdriet, blijven verder buffelen.
Niet dat je nou echt veel anders kan, maar nou ja - we liggen niet in een hoekje te janken.

En op mezelf. Dat ik eindelijk op zoek ben gegaan naar een andere baan, en dat dat nog gelukt is ook.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:43

Zertab schreef:
Ik vind het een lastige vraag, maar dat kwam omdat ik hem heel groot maakte in mijn hoofd.

Ik ben trots op het feit dat ik weer echt durf paard te rijden, buiten te galoperen. En er weer van kan genieten zonder stress.

En ik ben trots op dat ik de auto kan rijden, die ik nu rijd. Ben me ervan bewust dat het een luxe product is (achteruitrijcamera etc is helemaal niet nodig namelijk), maar toch. Heb er zelf voor gespaard :D

En ik ben er trots op dat ik op werk meer durf uit te spreken wat me soms dwars zit. Ook al stel ik het vaak nog een uurtje ofzo uit. Ik zet uiteindelijk wel de stap.

Zo toch meer dingen hahaha

Dat zijn 3 héle mooie topprestaties!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:46

Neonlight schreef:
Ik kan me herinneren dat je een aantal jaar geleden ook een prijswinnende foto had, ga je deze dan ook ergens voor gebruiken?

Hier was ik met deze foto 'slechts' 2e op het ONK bij de no limits (foto's die overal ter wereld gemaakt mochten zijn in een periode van een paar maanden en ik had natuurlijk de pech in die maanden niet naar tropische oorden te zijn geweest), nummer 1 vond ik persoonlijk helemaal niet mooi. :o
Maar het blijft een jurysport he. :D

En de 2e plaats leverde een medaille op, een hotelbon van 75 euro (moet nog uitzoeken wat ik er mee kan), en een kadobon van Albelli van 50 euro. Ik denk dus dat ik deze foto mooi laat afdrukken op Chromaluxe, mits Albelli dat aanbiedt in 3:4 verhouding. Anders kijk ik even naar Dibond of Aluminium.

Fransje23, ja, dat is zeker mooi en dankbaar. En zeker als ouders meer hulpbehoevend worden kunnen ze ook lastig worden.

Zertab, een auto die je zelf bij elkaar gespaard hebt, daar mag je zeker trots op zijn.

_AB_ is straks horensdol van het kletsen van de kleuter ;)

En hahahatsjoe, niet opgeven is een kunst. Lang niet iedereen kan dat, zeker niet als ze iets willen leren waar talent ontbreekt of als anderen zeggen je gaat het toch niet halen of bent er niet geschikt voor.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 09:41

Dit vind ik een hele lastige. Ik ben trots dat ik mezelf steeds opraap en door blijf gaan. Weer langzaam mezelf terug begin te krijgen. Trots dat ik hulp “durf” te vragen al blijft dat nog een dingetje.
Trots dat ik op mijn Hondenschool een actieve rol op mij heb genomen en een aantal succesvolle evenementen heb weten te organiseren. Dat ik het gevoel heb dat ik wel “iets” kan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 09:52

Oh wat een diepe en goeie vraag!
Ik ben trots dat ik sinds m'n 18e eigenlijk grotendeels op mezelf aangewezen ben en het best aardig gefikst heb. Goeie baan, een eigen koopwoning in m'n uppie, ik maak goede keuzes en ben verstandig. Dat zijn genoeg veren in m'n reet oppe vroege ochtend. :+

En in het kader daarvan; ik ben trots op de organisatie van de secret santa. Wat een leuke editie is dit en wat worden er lieve en leuke dingen gedaan!

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 09:54

Weekvraag week 49

Ehm, ja toch wel dat mijn Hondentrimsalon goed loopt :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:00

Pfoe, moeilijke weekvraag deze. Zit niet in mijn beste headspace en dan is dat altijd moeilijk bedenken.

Ik ben trots op dat ik na (te) lange tijd eindelijk voor mezelf heb gekozen in een giftige werkomgeving. De enige maar is dat het wel een flinke klap nagegeven heeft en ik nu dus thuis zit.

En mooi gezegd Roosch, over deze editie en de organisatoren hiervan.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:04

Wat een mooie weekvraag en wat een mooie reacties komen er al op, allemaal zeker trots op zijn. En goed moment om even stil te staan dat je best wel trots mag zijn op jezelf, ook al gaat het om iets kleins. Je mag jezelf waarderen <3.

Ik ben trots op dat ik mezelf eruit gesleurd heb, zat er in 2023 helemaal doorheen door vanalles en bovenop dat paard moeten verkopen.

Eerst heb ik mijn persoonlijke situatie zelf helemaal opgelost. En inmiddels woon ik samen in ons eigen koopwoning (nieuwbouw) die we helemaal naar smaak hebben kunnen inrichten zonder enige discussie. Gaat het goed op mijn werk, heb ik daarvoor een auto zelf mogen uitzoeken en heb ik alles voor mijn gevoel weer op de rit. :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:17

Wat een lastige vraag!

Ik ben trots op hoe ver ik met mijn bedrijf ben gekomen en hoe ik gegroeid ben als fotograaf.
En ook wel hoe veel ik heb geleerd bij het opknappen van onze boot, en dat ik zonder hulp een elektrisch systeem zou kunnen aansluiten, een houten meubel kan bouwen, iets kan bouwen van glasvezel en epoxy, bootkappen kan maken met de naaimachine, en 3D ontwerpen kan maken en printen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:21

Citaat:
Weekvraag week 49

Hoe "makkelijk" het alleenstaande moederschap me af gaat en ik het gewoon maar even doe! En hoe goed de kleine man het doet. Het is niet altijd makkelijk maar ik kan wel zeggen dat ik mezelf een goede moeder vind over het algemeen. :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:23

Yonker schreef:
Citaat:
Weekvraag week 49

Hoe "makkelijk" het alleenstaande moederschap me af gaat en ik het gewoon maar even doe! En hoe goed de kleine man het doet. Het is niet altijd makkelijk maar ik kan wel zeggen dat ik mezelf een goede moeder vind over het algemeen. :D

Dat lijkt me juist erg moeilijk. Maar goed, geen ervaringen met kinderen. Ik vind het wel knap dat het je lukt.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:36

@germie
Ha! Die foto heb ik op facebook in een van de groepen voorbij zien komen. :D Prachtige en indrukwekkende foto!

Weekvraag week 49

Dat ik mijn eigen spiksplinternieuwe auto heb gekocht. :D Dat ik ook dit jaar winter in lapland heb mogen ervaren. <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:02

Waar ik trots op ben…

Ik denk op waar ik nu ben? Een vaste en hele leuke baan, koophuis waar ik me thuis voel.. goede vrienden om me heen, een rijk sociaal leven. Alleen die partner ontbreekt nog :j

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:11

Yonker schreef:
Citaat:
Weekvraag week 49

Dat ik zelf kruiden en prinsessenbonen heb durven kweken. Er is eigenlijk niet veel aan, maar ik dacht echt dat het me niet zou lukken. :')
En dat ik mezelf steeds weer bezig weet te houden / uit te dagen met kleine projecten qua huis/tuin/keuken.
Echtgenoot heeft zelfs gezegd dat mijn kookkunsten beter zijn dan vroeger (logisch als je met een groentenpakket kookt en nu opeens met oa mosterdsla - postelein - knolselder - pastinaak - boterrapen aan de slag moet).
En dat ik koppig verder vasthoud aan verpakkingsvrij winkelen. Zo sta ik elke keer braaf bij de bakker met een oude broodzak en neem ik mijn eigen potjes mee naar de slager. En zo eet je gewoon beter. Kant-en-klare supermarkttroep komt er veel minder in.
En ik krijg complimenten voor de mantelzorg voor mijn oma van 102, terwijl ik dat maar normaal vind.

Zo zijn we dit weekend naar het frituur gaan eten! <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 05-12-24 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:15

marleen_88 schreef:
De laatste weekvraag van deze editie!

Citaat:
Weekvraag week 49

Eigenlijk wel op de ontwikkeling die ik op persoonlijk vlak heb doorgemaakt.
Vorig jaar ben ik rond mijn 30e verjaardag uitgevallen met een burn-out. Na een traject met een psycholoog en langzaam weer opbouwen, ben ik weer aan het werk. Maar ik heb enorm veel geleerd. Over mezelf, over mijn kwaliteiten en over wat ik nodig heb om energie te krijgen. Ik ben sterker, met meer zelfvertrouwen en een meer realistisch zelfbeeld. Daar ben ik wel heel erg trots op :D

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:40

Waar ik trots op ben?

Op latere leeftijd mij laten scholen tot vig-ger. Ik ben trots op mijn gezin. Ik ben bezig met afvallen wat steeds niet lukte en nu wel, door goede begeleiding. Genoeg om blij mee te zijn dus.

Ik zie een hele blije trotse oma op de foto hierboven. Wat leuk, dat doe je goed!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:10

Ahw, die foto van oma! Dat is met recht iets om trots op te zijn hoor :j