Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:28

Ik vind plantjes ook leuk, vooral als ze ook eetbaar zijn voor de paarden.
Van die warme huissokken ook, verder zoek ik liever mijn eigen kleding uit.

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:37

Oehw, een (2ehands) foute kersttrui maat 92 of 98 is altijd welkom!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 06:57

Ik vind plantjes leuk, maar plantjes vinden mij dan weer niet leuk :')
Een mooi nep-exemplaar vind ik wel tof!

Lezen: ja, hoe meer hoe liever. Zowel NL als Engels. Maar gezien ik +1000 boeken heb, kan ik indien gewenst een linkje bezorgen van de app die ik gebruik, kwestie van dubbele boeken te voorkomen :)

Bakken/koken doe ik ook graag, ik heb er alleen niet altijd heel veel tijd voor :)

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:20

Weer even bijgelezen, zit in het weekend niet veel achter mijn PC :o Kleding, tja de kast hangt vol en wil ik toch eigenlijk liever zelf uitzoeken... Wel dol op sokken, hoe gekker hoe beter, happy socks in alle kleuren, kerstsokken, warme huissokken... Maatje 39/40... Ali/Temu, liever niet, ben best wel van duurzaamheid, Action vind ik nog wel ok maar daar ligt ongeveer de grens. Planten heb ik, maar dan vooral degenen die mijn Spartaanse verzorging overleven. Boeken, zeker ik lees vooral Nederlands en dan vooral thrillers, meestal via de e-reader maar als ik een fysiek boek heb/krijg ook geen probleem... Heb wel erg veel boeken, dus als je een boek kiest doe dan een iets minder bekend boek zodat de kans groter is dat ik het niet heb/ken. Tweedehands is voor mij oké maar dan wel als nieuw/netjes. En niet uit een huis waar gerookt is ofzo.. Volgens mij ben ik weer bij :D

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 07:44

Kleding behalve sokken (maat40) en een kerst trui (maat L)Vind ik leuk. De rest heb ik geen belang bij. Qua maat kan het altijd weer anders vallen :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:39

LWDaisy schreef:
Ik vind plantjes leuk, maar plantjes vinden mij dan weer niet leuk :')
Een mooi nep-exemplaar vind ik wel tof!

Lezen: ja, hoe meer hoe liever. Zowel NL als Engels. Maar gezien ik +1000 boeken heb, kan ik indien gewenst een linkje bezorgen van de app die ik gebruik, kwestie van dubbele boeken te voorkomen :)

Bakken/koken doe ik ook graag, ik heb er alleen niet altijd heel veel tijd voor :)

Is daar een app voor voor die boeken?
Hoe interessant! Ik doe dat dus nog met pen en papier :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:13

Ik gebruik goodreads. Heb ik catagotieen met gelezen, wil ik nog lezen (en kopen), moet ik nog l3zen en heb ik thuis staan, en waar je in bezig bent. Volgens mij kan je dat inzien als je vrienden wordt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:16

Nepplanten gaan het bij mij in huis ook niet redden, de vensterbanken liggen vol met vondsten uit grotten e.d. En kleine beeldjes als souvenirs meegenomen.

Boekenlijst is hier in excel en ik loop wel iets achter, maar dat is mijn eigen schuld.

Ik heb een paar jaar geleden van een bokker 2 growbags gekregen in het secret santa pakket en die gebruik ik nog. Dus ik heb ze niet nodig, maar misschien dat het iemand weer op een idee kan brengen.

Ik rook niet, maar zijn er toevallig ook bokkers die sigaren roken? (dit kan tevens een hint worden ;) )

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:18

Ik was nog even in vakantiemodus, dus mijn voorstelbericht liet even op zich wachten.

Ik ben Maaike, 39 jaar oud en woon in een dorp in het zuidwesten van Drenthe. Hier woon ik samen met mijn man en onze zoon Simon van inmiddels 8 jaar oud. Ik werk voor een gemeente op de afdeling grondzaken en ga 1 oktober van baan wisselen, naar een andere gemeente maar wel op dezelfde afdeling.

Ik heb geen paard meer, die heb ik 2 jaar geleden helaas verkocht. Daarna had ik een fantastisch bijrijdpaard, maar helaas die is ook verkocht. Nu rij ik 1x in de week een paard bij voor iemand, we zijn nog maar net samen begonnen. Hij is een beetje een bijzondere vogel, soms ook heel chagrijnig, dus we moeten elkaar nog wat vinden. Maar onder het zadel gaat het steeds beter.

Verder lees ik inmiddels weer wat vaker (dat was mijn goede voornemen voor dit jaar), drink ik graag een lekkere thee (maar geen koffie) en is (het plannen van) reizen toch ook wel een grote passie. Voor volgend jaar staat er een mooie reis naar de VS (zuidwest) in de planning die ik nog aan het uitstippelen ben. De tickets zijn iig vast geboekt.

Ik heb een lastige huid, dus niet alle verzorgingsproducten kunnen helaas. Ik gebruik weinig make-up. Ik vind doucheschuim altijd wel heel lekker en dat gaat van veel merken gelukkig wel goed. Liever niet versies waar iets van munt of eucalyptus in zit, dat ruikt heerlijk maar vindt mijn huid helaas niet leuk.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 02-09-24 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:20

zojuist weer even bijgelezen en zag dingen voorbij komen over planten, boeken, kleding, roken en bakken.

Liever in mijn pakket geen kleding ivm toch wel een lastige maat ( brede schouders & heel smal middel ) en zo zonde als het niet zou passen.

planten houden het helaas bij ons niet lang vol, de enige plantjes die wij hebben ( behalve kunstplanten ) zijn de kattengras planten :D

verder vind ik bakken wel leuk maar helaas nooit echt tijd voor over of ik gun mijzelf de rust niet om dit te doen.

lezen gebeurd echt nooit in ons huis :x

wij roken allebei niet in huis, de enige die rookt bij ons is de allesbrander in de winter :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:20

Boeken lees ik eigenlijk helemaal niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:25

Ik lees zoveel dat een lijst bijhouden me teveel werk was. :)) Goodreads ooit aangeslingerd maar snel mee opgehouden, net als Untappd. Ik drink liever bier/lees liever boeken dan dat ik erover schrijf of wat bijhoud. Kwam dus vroegahhh regelmatig voor dat ik een boek kocht en na x aantal bladzijden dacht "he verrek".. :')

De gedragen strings hoeven trouwens niet in m'n pakket maar een lekkere chilltrui is altijd welkom, maat L zal altijd wel zitten. :)) Ik werk grotendeels thuis dus m'n outfit is in de winter standaard een chillbroek, hoodie en m'n sloffen. Sokken vind ik op de een of andere manier niet lekker zitten, ik steek m'n voeten ofwel in mn sloffen ofwel onder m'n deken. :))

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:25

Ik ben niet echt de smalste, dus kleding is altijd lastig.
Schoenen maat 43 en hele brede voeten, is ook altijd een uitdaging, maar leuke sokken oid zijn altijd welkom.

Plantjes heb ik 2 jaar geleden een aantal van gekregen in mijn SS pakket, ze hebben het helaas niet allemaal overleefd omdat ze per ongeluk op de kop het pakket uit kwamen (vergissinkje van mn Santa :+ ), maar eentje doet het nogsteeds heel goed.

Iets leuks voor in de tuin is ook altijd welkom.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 10:27

Zal ik jullie wat verklappen? Ik ga straks het eerste cadeautje ophalen voor m'n lootje! Het is denk ik iets wat leuk is en vrij algemeen dus ik heb nu al voorpret. :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 11:26

Ik heb geen groene vingers, geen kleding, kast hangt echt veel te vol en ga in mijn vakantie ook het een en het ander uitzoeken.

Graag geen 2de hands spullen. Ook geen decoratie, dat kan ik echt nergens meer kwijt. En ik woon helaas terug bij mijn ouders en heb nu een slaapkamer 2,3 bij 3 , dus niet heel veel opslag plek.
Laatst bijgewerkt door Momo94 op 02-09-24 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 11:28

Roosch schreef:
Zal ik jullie wat verklappen? Ik ga straks het eerste cadeautje ophalen voor m'n lootje! Het is denk ik iets wat leuk is en vrij algemeen dus ik heb nu al voorpret. :D

Dat is mooi op tijd :j :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 11:35

Hier totaal geen groene vingers en katten die alles opvreten :Y)
Al zou ik wel graag een mini moestuintje willen op mijn balkon... maar ook dat vraagt om onderzoek enzo, geen tijd voor gehad nog niet.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 12:40

Ik kwam net nog een vergeten cadeautje tegen van een eerdere versie, dus ik hoop dat mijn lootje van honden houdt en niet al te grote voeten heeft.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 13:35

Ik ben zelf best een plantjesliefhebber, vooral met bloemen. Helaas maar een klein balkon dat vooral dienst doet als kattenspeeltuin, dus weinig ruimte voor buitenbloemen. Binnen lijken ze het hier nooit te overleven :\

Kleding koop ik liever zelf, maar een paar vrolijke sokken vind ik wel leuk. Schoenmaat 39

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 13:47

Misschien heb ik ook al wel wat kadootjes die wel (of niet) geschikt zijn voor mijn lootje, maar misschien ook niet :+ En ik ga voor verzenden nog 2x op vakantie, daar hebben ze vast ook hele leuke kadootjes....

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 15:53

Sorry, mijn Secret Santa begint al minder actief. Afgelopen week zat ik in Portugal voor het werk, vrijdagavond laat ben ik geland op Schiphol waarna ik zaterdagochtend direct door gegaan ben naar Mysteryland voor 2 dagen. Vandaag een dagje vrij want ik ben ook geen 18 meer :') Maar al met al een leuke week en een fantastisch weekend gehad!

Ik lees heel graag, maar bij voorkeur wel in het Nederlands en op mijn e-reader. Ik lees echt van alles.
Ik ben niet heel erg van de zoete creaties bakken, maar ik ben sinds een aantal maanden wel bezig met zelf zuurdesembrood maken, super leuk en lekker! Oh, en ik maak graag zelf pasta.
Planten laat ik doodgaan, maar een mooie nepplant zou ik echt heel leuk vinden. :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:05

Lezen doe ik ook heel graag, wel eigenlijk altijd op mijn stokoude e-reader (gebruik dat ding vrijwel dagelijks, al ruim 10 jaar).
Bakken is een van mijn favoriete bezigheden, meestal zoete dingen maar afgelopen weekend heb ik blauwe bessen bagels gebakken, zo lekker.
Planten zijn meer mijn man zijn ding, hoewel ik wel verschillende fruitplanten in de tuin heb en ook de Japanse rozenstruik is ‘van mij’ (omdat hij hem anders te ver snoeit). Ik heb nog een klein stukje lege tuin over, in de volle zon.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:49

Oh nee hier is de tuin echt mijn ding. Mijn man voert wel braaf alle zware dingen uit :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 17:22

Gaan we de 100 deelnemers halen?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:06

Hier is het mijn eigen tuin, weinig uit te besteden. Zou wel tulpenbollen leuk vinden te krijgen, die kunnen dan gelijk in december de grond in als het goed is. Kneuterig met zo'n bordje erbij dat de tulpenbollen slapen :=

Vogelhuisjes vind ik ook leuk voor in de tuin :-)