Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kleding, tja de kast hangt vol en wil ik toch eigenlijk liever zelf uitzoeken... Wel dol op sokken, hoe gekker hoe beter, happy socks in alle kleuren, kerstsokken, warme huissokken... Maatje 39/40... Ali/Temu, liever niet, ben best wel van duurzaamheid, Action vind ik nog wel ok maar daar ligt ongeveer de grens. Planten heb ik, maar dan vooral degenen die mijn Spartaanse verzorging overleven. Boeken, zeker ik lees vooral Nederlands en dan vooral thrillers, meestal via de e-reader maar als ik een fysiek boek heb/krijg ook geen probleem... Heb wel erg veel boeken, dus als je een boek kiest doe dan een iets minder bekend boek zodat de kans groter is dat ik het niet heb/ken. Tweedehands is voor mij oké maar dan wel als nieuw/netjes. En niet uit een huis waar gerookt is ofzo.. Volgens mij ben ik weer bij
LWDaisy schreef:Ik vind plantjes leuk, maar plantjes vinden mij dan weer niet leuk
Een mooi nep-exemplaar vind ik wel tof!
Lezen: ja, hoe meer hoe liever. Zowel NL als Engels. Maar gezien ik +1000 boeken heb, kan ik indien gewenst een linkje bezorgen van de app die ik gebruik, kwestie van dubbele boeken te voorkomen![]()
Bakken/koken doe ik ook graag, ik heb er alleen niet altijd heel veel tijd voor
)
Goodreads ooit aangeslingerd maar snel mee opgehouden, net als Untappd. Ik drink liever bier/lees liever boeken dan dat ik erover schrijf of wat bijhoud. Kwam dus vroegahhh regelmatig voor dat ik een boek kocht en na x aantal bladzijden dacht "he verrek".. 
Ik werk grotendeels thuis dus m'n outfit is in de winter standaard een chillbroek, hoodie en m'n sloffen. Sokken vind ik op de een of andere manier niet lekker zitten, ik steek m'n voeten ofwel in mn sloffen ofwel onder m'n deken.
), maar eentje doet het nogsteeds heel goed.
En ik ga voor verzenden nog 2x op vakantie, daar hebben ze vast ook hele leuke kadootjes....
Maar al met al een leuke week en een fantastisch weekend gehad!