Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Er zijn speciale hoge smalle drinkbakken voor spaniels, ontworpen ivm de oren gok ik zo.
Dit idee zegmaar, er zijn verschillende modellen te vinden:
https://amzn.eu/d/2cwtxnt
Ik vond deze door te googlen op 'drinkbak spaniel' trouwens.
Nala schreef:Voor de gepersonaliseerde dingen is het misschien wel goed om dan ook de maten van jullie honden door te geven![]()
En bijvoorbeeld met welke spullen jullie graag werken / gaan wandelen, mocht iemand een gepersonaliseerde versie willen kopen
Ik onthoud me hier voor nu even aan, omdat we 2 riemen hebben die we graag gebruiken en een extra riem eigenlijk zonde is. Ook heeft meneer een goed passend tuig en halsband, en vind ik meerdere (Themas als bruiloft/western/kerst uitgesloten) eigenlijk zonde.
Wij gebruiken graag een slowfeeder voor zijn brokjes en een gewone waterbak, dus een gepersonaliseerde versie daarvan is leuk!
Verder vind ik voerspelletjes heel leuk om te gebruiken, maar liefst geen snuffelmatten (hij pakt ze op en gooit ermee![]()
)
Nala schreef:Vinden jullie gepersonaliseerde dingen (met naam/foto hond bijvoorbeeld) een top of een flop?
Citaat:Vinden jullie gepersonaliseerde dingen (met naam/foto hond bijvoorbeeld) een top of een flop?
KimD schreef:Citaat:Hoe is iedereen bij de naam van zijn/haar hond gekomen en heeft je hond een specifieke kleur in speeltjes, riemen of iets dergelijks?
[/quote]Citaat:Hoe is iedereen bij de naam van zijn/haar hond gekomen en heeft je hond een specifieke kleur in speeltjes, riemen of iets dergelijks?
Citaat:Hoe is iedereen bij de naam van zijn/haar hond gekomen en heeft je hond een specifieke kleur in speeltjes, riemen of iets dergelijks?
Citaat:Hoe is iedereen bij de naam van zijn/haar hond gekomen en heeft je hond een specifieke kleur in speeltjes, riemen of iets dergelijks?