Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik wil naar de intratuin Duiven!
PSvanLot schreef:Suzanne F. schreef:Ik wil naar de intratuin Duiven!
Ik ga 11 november! Nieuwe spulletjes kopen voor de boom. Jaren wit met hout gehad. Nu ga ik voor blauw/koper!
In de agenda staat dat 3 december de kerstboom gehaald wordt. Eigenlijk ben ik van de dag na Sinterklaas, maar als dat midden in de week valt dan halen we hem het weekend ervoor.
We maken er altijd een leuke dag van met zijn allen, eerst boom ophalen en dan de boom en het huis versieren.
[ [url=m/7tDhvZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DSqbYT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LnhOKa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Walkure schreef:Hier gaat ie 1 dec of laatste weekend november opIk heb alleen kittens dit jaar. Onze vorige kat keek niet naar de kerstboom om, maar dat zal nu anders zijn.. We gaan het eerst maar met een kale boom proberen.
Nog tips?
PureSG schreef:Ik ben al lekker actief bezig met kerst decoratie verzamelen, dus dit is een topic waar ik blij van word.
Nu ben ik op zoek naar boom "vulling". Voorgaande jaren had ik van die veren boa's maar daar ben ik lang en breed op uitgekeken, en slingers vind ik vaak gewoon niet zo mooi![]()
Iemand hier briljante ideeën wat we dan in plaats van zouden kunnen doen?
Jolien87 schreef:Wat een mooie! Veel plezier met optuigen.
Ik merk dat ik aan de ene kant heel erg uitkijk naar het optuigen van de boom en het neerzetten van het kerstdorp maar ik heb ook een gevoel van 'Nu nog even niet'.
De lijn tussen die gedachte en 'Ja! Nú moet het gaan gebeuren', is ook heel dun.
Ik kan zomaar morgenochtend wakker worden en het ineens in de bol krijgen.
Sandyislief schreef:Je boom op een tafeltje.. Ik had vorige jaar mijn 2 kittens van toen 6 maanden toen ik mijn boom neer heb gezet. Ging prima. Heeft een maand gestaan, er is niks gesneuveld en ze zijn er ook niet in geklommen oid.